"A do Play drożej"

Data: 2009-06-16 20:07:58
Autor: Pan Piskorz
"A do Play drożej"

W każdym razie chodzi o nową(?) reklamę heyah.

to jest paniczna reakcja jakaś,
do mnie wydzwaniają z ofertą przedłużenia numerów jakby sraczki dostali
nic ciekawego nie proponując, tylko "czy może do Pana podjechać nasz przedstawiciel",

niech spierdalają, pierwszy padł blueconnect - teraz mam playa, lepiej działa za prawie 3x taniej,

P.

Data: 2009-06-17 03:12:24
Autor: Michal AKA Miki
"A do Play drożej"

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:h18n1t$87s$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak mnie sie pytali, czy chce sobie przedluzyc numer, to powiedzialem, ze bardzo chetnie - na 14 cyfrowy....
Ale Pani nie zalapala dowcipu :(

Pozdrawiam
Michal

"A do Play drożej"