"A do Play drożej"

Data: 2009-06-16 22:19:28
Autor: >>Galeo
"A do Play drożej"
woohoo pisze:
Zabiła mnie ta reklama. xD
Pierwszy raz dziś widziałem, więc na YT pewnie jeszcze nie będzie.
W każdym razie chodzi o nową(?) reklamę heyah.

szczyt czerstwości

Data: 2009-06-16 22:25:14
Autor: woohoo
"A do Play drożej"
Galeon<<:
szczyt czerstwości

Gratuluję bycia na bieżąco z reklamami.
Musisz wieść naprawdę ciekawe życie.

--
wo_Ohoo!

Data: 2009-06-16 22:39:48
Autor: Skorupa

A tu news z wczoraj: http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22704&link=Nowa,Heyah,%E2%80%93,No,to,sru!,hitem,Youtube

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy

Data: 2009-06-17 06:23:05
Autor: barum
"A do Play drożej"
woohoo <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał(a):
Musisz wieść naprawdę ciekawe życie.

No... Ty zapewne cholernie inspirujące, skoro głupia reklama ma na Ciebie takie działanie: "... byłbym skłonny za sam ten tekst kupić starter heyah, gdybym potrzebował nowego numeru."

Stanik se kup, też widziałem fajne reklamy ;)

barum

Data: 2009-06-17 10:13:48
Autor: Piotr M
"A do Play drożej"
Dnia 17-06-2009 o 08:23:05 barum <barumbarum1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

Stanik se kup, też widziałem fajne reklamy ;)

Łomatko, ludzie, co to za wycieczki osobiste, to nie czat na on onecie,  opamiętajta się troche lub nie czytajcie grupy w ogóle bo przez takie  posty innym sie odechciewa.

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-17 08:29:37
Autor: barum
"A do Play drożej"
Piotr M <xxxxx@xxxxx.xx> napisał(a):
Łomatko, ludzie, co to za wycieczki osobiste, to nie czat na on onecie,  opamiętajta się troche lub nie czytajcie grupy w ogóle bo przez takie  posty innym sie odechciewa.

Wyluzuj. Po prostu zdziwiło mnie, że na kogoś treść reklamy może mieć wpływ inny niż czysto informacyjny.

barum

Data: 2009-06-21 11:56:14
Autor: jazdzig
"A do Play drożej"
barum wrote:
[...]

A ty kup coś na rozum, bo ci go brakuje.

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

Data: 2009-06-17 15:27:09
Autor: >>Galeo
"A do Play drożej"
woohoo pisze:
Galeon<<:
szczyt czerstwości

Gratuluję bycia na bieżąco z reklamami.
Musisz wieść naprawdę ciekawe życie.

Tutaj to też już było. Wystarczało sprawdzić zanim sie napisało bzdet.

"A do Play drożej"