A do roboty chamy!

Data: 2015-03-03 15:51:09
Autor: MarkWoydak
A do roboty chamy!
Data: 2015-03-03 16:28:03
Autor: Budzik
A do roboty chamy!
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

Gumiaki znów na drogach.
http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,17509914,Trasa_S8_w_kierun
ku_Warszawy_zablokowana__Rolniczy.html#Czolka3Img Chamom we łbach się poprzewracało!

Ciekawe jak taki rolnik zareaguje jak mu ktos kombajn zablokuje w czasie zniw...

Data: 2015-03-03 17:31:06
Autor: boukun
A do roboty chamy!
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA452ADEE1932Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Na przykład taki komornik mu go ukradnie...

boukun

Data: 2015-03-03 16:59:34
Autor: Budzik
A do roboty chamy!
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Akurat to było jawne przestepstwo, a ja mówie o legalnej blokadzie, takiej jak urz±dzaja bogu ducha winnym ludziom rolnicy.

Data: 2015-03-03 19:33:06
Autor: boukun
A do roboty chamy!
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA452B3C8BA187budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ludzie POwinni się doł±czyć, w solidarno¶ci, i zrobić gwieĽdzisty marsz na Warszawę, żeby obalić te bandę okragłostołowych oprawców i sprzedawczyków...
Inaczej się nie wyzwolimy...

boukun

Data: 2015-03-03 20:39:45
Autor: Ikselka
A do roboty chamy!
Dnia Tue, 3 Mar 2015 19:33:06 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Za póĽno.

--

XL
na jego siły i ¶rodki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co

Data: 2015-03-03 22:47:17
Autor: Budzik
A do roboty chamy!
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Za póĽno.

Dokładnie. boukunowi juz nic nie pomoze.

Data: 2015-03-03 17:46:55
Autor: Ikselka
A do roboty chamy!
Dnia Tue, 3 Mar 2015 15:51:09 +0100, MarkWoydak napisał(a):

Gumiaki znów na drogach.
http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,17509914,Trasa_S8_w_kierunku_Warszawy_zablokowana__Rolniczy.html#Czolka3Img

Chamom we łbach się poprzewracało!

MW

A co, tylko górnikom, ulubieńcom komuny, wolno? --

Data: 2015-03-03 17:36:47
Autor: Budzik
A do roboty chamy!
[...]

Pomijaj±c argumentację, nie chodzi o to czy im wolno tylko o to, ze protest organizuj± wokół uprzykrzania zycia innym ludziom.
Oczywiscie wolno im, skoro maja odpowiednie pozwolenia. Ale niesmak pozostaje faktem.

Data: 2015-03-03 20:39:18
Autor: Ikselka
A do roboty chamy!
Dnia 03 Mar 2015 17:36:47 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Pomijaj±c argumentację,

Nie zgadzam się, bo argumentacja to klucz - dlaczego górnicy mog±, a
rolnicy nie? Bo górników się rozpu¶ciło jeszczze za komuny - mieli deputaty
weglowe, lecznictwo, wczasy, mieszkania za darmo, odrębne zaopatrzenie i
sklepy, kiedy w reszcie kraju ludzie głodowali.

nie chodzi o to czy im wolno tylko o to, ze protest organizuj± wokół uprzykrzania zycia innym ludziom.

Trudno, skoro rz±d jest niewładny do niczego poza braniem forsy.

Oczywiscie wolno im, skoro maja odpowiednie pozwolenia. Ale niesmak pozostaje faktem.

Nie odczuwam niesmaku. Kiedy rolnik kupuje traktor za 300 tys. zł, to nie
dlatego, żeby nim laski wozić -  on kupuje _narzędzie pracy_, bez tego dzi¶
nie da się obrobić gospodarstwa o takiej wielko¶ci, która pozwala wyżyć. I
ma takie samo prawo do tego, jak kto¶, kto kupuje mieszkanie.

Data: 2015-03-03 22:47:13
Autor: Budzik
A do roboty chamy!
[...]

I dlateog rolnicy uprzykrzaja zycie zwykłym ludziom?
Możesz wyjasnic ten ci±g przyczynowo skutkowy bo chyba nie złapałem co chciałas powiedziec.

nie chodzi o to czy im wolno tylko o to, ze protest organizuj± wokół uprzykrzania zycia innym ludziom.

Trudno, skoro rz±d jest niewładny do niczego poza braniem forsy.

Tego tez nie rozumiem.
Co ma rzad do tego, ze rolnicy wybrali taki sposób protestu?
Chcieli zeby spoleczesntwo było przeciwko nim?

[...]

Gdzie te traktory po 300? Bo ostatnio widziałem reportaz w ktorym rolnicy pokazywli nowe traktory w stodołach i mówili ze one po 100 tysiecy s±.

Data: 2015-03-03 23:09:40
Autor: MarkWoydak
A do roboty chamy!
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomo¶ci news:XnsA452EFAB52E27budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

/.../

Gdzie te traktory po 300? Bo ostatnio widziałem reportaz w ktorym rolnicy
pokazywli nowe traktory w stodołach i mówili ze one po 100 tysiecy s±.

Te tutaj: http://warszawa.tvp.pl/18756728/rolnicze-blokady-na-drogach nie
wiem ile kosztuj± ale widać wyraĽnie, że fornale manipuluj± flag± narodow±. Własnie
o to chodzi, protest protestem ale niech ta "chłopska brać" nie przykleja
się do interesu narodowego bo oni "protestuj±" wył±cznie we własnym
interesie kosztem społeczeństwa. Chca dopłat i podwyżek jakby im było mało
dopłat z UE. Kto w rezultacie płaci za te ich fanaberie? Kupuj±cy. Proste?

MW

Data: 2015-03-04 00:55:34
Autor: Ikselka
A do roboty chamy!
Dnia 03 Mar 2015 22:47:13 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Tylko oni? - jako¶ całej reszcie nie masz za złe, ba, jeszcze na nich
głosujesz.

zwykłym ludziom?

Rolnicy to TEŻ zwykli ludzie.

Możesz wyjasnic ten ci±g przyczynowo skutkowy bo chyba nie złapałem co chciałas powiedziec.

W społeczeństwie wyrobiono tolerancję wybiórcz± polegaj±c± na tym, że to
górnicy mog± "uprzykrzać" i to jest OK, bo górnicy to uprzywilejowana przez
władzę grupa, bo pracuj±ca w kluczowej (NIEGDY¦) dziedzinie gospodarki i
trzeba się dlatego z nimi liczyć i ROZUMIEĆ, kiedy im Ľle - natomiast
chłop, jako ten od gnoja, ma zimioki wtrajać i nie podskakiwać.

[...]

A jaki maj± wybrać? Jaki inny? Może taki, że nie zaorz± i nie zasiej±? To
wtedy sami z głodu umr±, gdyż (znamy to) "rz±d się sam wyżywi", bo sobie
sprowadzi żarcie z Chin i z ciepłych krajów.

Chcieli zeby spoleczesntwo było przeciwko nim?

Tylko dlatego, że wzięli kredyty we frankach jak to "społeczeństwo" i też
chc± pomocy - czyli s± konkurencj± do pomocowej sakiewki.

[...]

A to mało??? - to wyci±gnij stówkę (plus odsetki) tak ot, z rękawa, na
spłatę, jak że¶ taki pan.
A chłopi pobrali nie tylko na ci±gnik - co komu po ci±gniku bez
oprzyrz±dowania.

Data: 2015-03-03 23:09:57
Autor: MarkWoydak
A do roboty chamy!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
/.../
A to mało??? - to wyci±gnij stówkę (plus odsetki) tak ot, z rękawa, na
spłatę, jak że¶ taki pan.
A chłopi pobrali nie tylko na ci±gnik - co komu po ci±gniku bez
oprzyrz±dowania.

Skoro bank udzielił im kredytu oznacza, że chłop był/jest wypłacalny. Niby
dlaczego teraz drze mordę by społeczeństwo spłacało jego kredyt?

MW

Data: 2015-03-04 07:19:32
Autor: Budzik
A do roboty chamy!
[...]

Co konkretnie masz na mysli?

zwykłym ludziom?

Rolnicy to TEŻ zwykli ludzie.

No i? Sugerujesz, ze rolnicy uprzykrzaj± zycie rówiez rolnikom?

[...]

Nie wiem sk±d taki pomysł.
Akurat ja pisałem wielokrotnie ze uważam działania gornikow za oburzaj±ce. I to z kilku powodów.

[...]

Czyli według ciebie blokowanie dróg to jedyny sposób protestu?
Hmm...

Chcieli zeby spoleczesntwo było przeciwko nim?

Tylko dlatego, że wzięli kredyty we frankach jak to "społeczeństwo" i
też chc± pomocy - czyli s± konkurencj± do pomocowej sakiewki.

Znów muszę cie poprosić o wyjasnienie.
Frankowicze nie chca pomocy finansowej od rz±du.
Mówisz ze rolnicy te ciagniki w kredytach frankowych kupowali? Osobiscie NIE SADZE ale to tylko moja intuicja. Mozesz podac jakies dane?
Tak czy siak - czy dobrze rozumiem, ze rolnicy celowo chca walczyc z reszta spoleczenstwa?

[...]

Po pierwsze nie mało - tylko ciekawy jest ten rozrzut cenowy.
Z jednej strony Izdebski krzyczy ze ciagnik kosztuje 250 z czego polowa to jest podniesienie ceny przez dystrybutorów, bo rolnicy maja kase z doplat.
Jest wrec gotowy zrezygnować z doplat, byleby ceny  wrociły do poziomu sprzed wejscia do uni - ROTFL.
Z drugiej strony mamy oswiadczenia rolników ktorzy twierdza ze kupili po 100.
No i jeszcze Ty twierdzisz ze 300 tysiecy...

W mojej firmie tez musimy zainwestować w sprzet - i przecietnie samochód tez ksoztuje w granicach 100 tysiecy...

A chłopi pobrali nie tylko na ci±gnik - co komu po ci±gniku bez
oprzyrz±dowania.

No i?

Data: 2015-03-03 23:09:17
Autor: MarkWoydak
A do roboty chamy!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

/.../
[...]

A to ciekawe. Skoro kogos stać na kredyt w wysoko¶ci 300 000 PLN to nie
powód by domagać się od społeczeństwa jego spłaty bo jak nie to brony w
plecy.

MW

Data: 2015-03-04 07:59:29
Autor: Budzik
A do roboty chamy!
[...]

Ale postulaty rolników s± być może sensowne.
Przykładowo kwestia odszkodowań za dziki - skoro takie mamy prawo to dlaczego mieliby go nie dostawac? Co prawda od okolicznych dilerów samochodów czy od znajomej posredniczki nieruchomosci słyszę ze rolnicy to najlepsi klienci ale...
Ostatnio znajomy wynajmował mieszkanie rolnikowi to mówił ze tylko takich klinetów by chciał - płaci za rok z góry itp.

Ale ja nie o tym - rozmowa była o formie protestu a nie o sensownosci oczekiwań.

Data: 2015-03-04 10:47:55
Autor: Wiesiaczek
A do roboty chamy!
W dniu 04.03.2015 o 08:59, Budzik pisze:
UĹĽytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

A to ciekawe. Skoro kogos stać na kredyt w wysokości 300 000 PLN to nie
powód by domagać się od społeczeństwa jego spłaty bo jak nie to brony w
plecy.

Ale postulaty rolników są być może sensowne.
Przykładowo kwestia odszkodowań za dziki - skoro takie mamy prawo to
dlaczego mieliby go nie dostawac?

Choćby dlatego, że są od tego ubezpieczenia.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-04 10:54:45
Autor: Andrzej Lawa
A do roboty chamy!
W dniu 04.03.2015 10:47, Wiesiaczek pisze:
[...]

Mi gołębie nasrały na samochód!

Kto mi zapłaci za mycie i za uszkodzony lakier?!

;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-03-04 02:10:47
Autor: Marek
A do roboty chamy!
W dniu ¶roda, 4 marca 2015 10:54:46 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Choćby dlatego, że s± od tego ubezpieczenia.

Mi gołębie nasrały na samochód!

Kto mi zapłaci za mycie i za uszkodzony lakier?!

;->

Wlasciciel gołębi.

Data: 2015-03-04 14:34:39
Autor: Andrzej Lawa
A do roboty chamy!
W dniu 04.03.2015 11:10, Marek pisze:

Choćby dlatego, że s± od tego ubezpieczenia.

Mi gołębie nasrały na samochód!

Kto mi zapłaci za mycie i za uszkodzony lakier?!

;->

Wlasciciel gołębi.

Dzikie gołębie - jako i dziki.

Ż±dam rekompensaty od rz±du!

A, i jeszcze interwencyjnego skupu tłumaczeń!

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Data: 2015-03-04 16:33:53
Autor: andal
A do roboty chamy!
On Wed, 04 Mar 2015 14:34:39 +0100, Andrzej Lawa wrote:

[...]

Żądam rekompensaty od rządu!

A, i jeszcze interwencyjnego skupu tłumaczeń!

proponuje zebys sie ubezpieczyl od idiotyzmu

zebys nie musial placic za swoje zachowanie wzgledem innych

Data: 2015-03-04 10:59:29
Autor: Budzik
A do roboty chamy!
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Rolnicy? A tego to nie wiem, ale skoro s± ubezpieczeni to dlaczego zwracaj± się o odszkodowania do rz±du a nie do ubezpieczyciela?

Ale z tego co wiem to Panstwo płaci za szkody spowodowane w plonach rpzez dzikie zwierzeta. W czym wiec problem? Nie płaci? Nie chce płacić pomimo tego ze powinno?

Data: 2015-03-04 15:20:40
Autor: Wiesiaczek
A do roboty chamy!
W dniu 04.03.2015 o 11:59, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Rolnicy? A tego to nie wiem, ale skoro sÄ… ubezpieczeni to dlaczego zwracajÄ…
siÄ™ o odszkodowania do rzÄ…du a nie do ubezpieczyciela?

Zachłanność ludzka nie zna granic :)

Data: 2015-03-04 14:48:43
Autor: Jacek
A do roboty chamy!
W dniu 2015-03-03 o 20:39, Ikselka pisze:

[...]
Dla scisło¶ci: za komuny ludzie mieli zarabiać mniej więcej po równo. Aby niektóre grupy zawodowe dodatkowo wynagrodzić dawano:
- mniej godzin w tygodniu za te same pieni±dze - nauczycielom
- sklepy z żółtymi firankami i kasyna - mundurowym
- emerytury po 15 latach - mundurowym
- deputaty węglowe - kolejarzom, hutnikom, górnikom,
- sklepy "górnicze", gdzie górnik mógł kupić niedostępne dla innych towary na tzw. ksi±żeczkę G. Pieni±dze na tej ksi±żeczce pojawiały się nie znik±d, tylko za pracę w dni wolne. Sam pracowałem krótko w tej branży więc wiem, nie z plotek a z autopsji. Wiele osób pracowało po pół roku bez jednego dnia wolnego, ale za to mogli sobie kupić lodówkę, albo nawet po kilku latach zbierania Trabanta.
Co do darmowych wczasów i lecznictwa dla górników, to nie słyszałem - mieli to samo, co reszta zawodów. Mieszkań za darmo też nikt nie rozdawał.
To, co pi....sz (piszesz) to efekt pracy propagandy w my¶l zasady "divide et impera". Podburzmy Ikselki na górników, nauczycielki na rolników itd, to będziemy mogli sobie rz±dzić dowolnie.

Poza tym górnicy to chyba ostatnia grupa zawodowa z pewnym etosem, tradycjami i więzi±, która potrafi walczyć o swoje.
Jacek

Data: 2015-03-04 15:03:20
Autor: Andrzej Lawa
A do roboty chamy!
W dniu 04.03.2015 14:48, Jacek pisze:

Poza tym górnicy to chyba ostatnia grupa zawodowa z pewnym etosem,
tradycjami i więzi±, która potrafi walczyć o swoje.

Aha. Jak pewna dziumdzia, żona protestuj±cego górnika, która chyba nie w pełni ¶wiadoma jak to podziała na większo¶ć ludzi marudziła, że w pełni męża popiera, bo to tak strasznie trudno wyżywić czwórkę dzieci z jednej pensji...

Etos... Rozwydrzenie!

Data: 2015-03-04 20:41:56
Autor: Ikselka
A do roboty chamy!
Dnia Wed, 04 Mar 2015 14:48:43 +0100, Jacek napisał(a):

Co do darmowych wczasów i lecznictwa dla górników, to nie słyszałem -

Ja nie tylko słyszałam, ale WIDZIAŁAM.

mieli to samo, co reszta zawodów.

Nie. Mieli przywileje nieosi±galne dla innych.

Mieszkań za darmo też nikt nie rozdawał.

Rozdawał - i mieszkania, i wczasy. Górnicze/hutnicze o¶rodki wczasowe i
kolonijne były najlepsze w kraju po resortowych ministerialnych :->
Rodziny górnicze miały tam DARMOWE (albo za symboliczne 2 złote) kolonie i
wczasy, bo placone z funduszu pracowniczego. I to co roku.
I nikt mi nie wmówi, ze nie, skoro sama wielokrotnie w dzieciństwie
podziwiałam te o¶rodki i kolonie oraz ludzi, którzy notabene tam się wobec
nas sadzili, bo my, nauczyciele, mieszkali¶my nad morzem w jakich¶
wynajętych garażach i innych norach, je¶li już. I nie za darmo, i nie co
roku - tylko z czę¶ciow± dopłat± i co iles lat.
A wracajac do mieszkań - flagowy przykład (tu hutnictwo akurat) - Nowa
Huta! Wybudowana specjalnie dla rodzin hutniczych. I całe "nowe" Katowice,
Bytom oraz Sosnowiec. "Normalny" obywatel czekał z pełnym wkładem na
ksi±żeczce mieszkaniowej 20 lat, a i niekoniecznie się doczekał - a młody
gornik dostawał mieszkanie od ręki, BEZ wkładu. I co Ty mi będziesz...

Data: 2015-03-03 18:22:10
Autor: MarkWoydak
A do roboty chamy!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:12owfbpsswshn.1mznpmmsycq03$.dlg40tude.net...
[...]

Te ¶więte krowy terroryzuj± społeczeństwo. Podjudzani przez tzw działaczy zwi±zkowych maj± za nic tych którzy ciężko pracuj± i których nie stać na traktor za 300 000 zł. Chamstwo się rozuchwaliło i tyle, czas przywalić im po łapach.

MW

Data: 2015-03-03 17:53:32
Autor: Budzik
A do roboty chamy!
[...]

Ile w koncu kosztuje ten traktor?
Bo Izdebski w TV tłumaczył ze 250 tysiecy z czego połowa to wartosc traktowa a druga połowa to podniesienie ceny bo rolnicy maja kase :))
A potem widziałem reportaz ze wsi, gdzie rolnicy pokazywali swoje nowe traktory i mówili, ze kosztowały po +-100.000.

Data: 2015-03-04 09:22:32
Autor: Lord Donald
A do roboty chamy!
Ty Wojdak chciałbyś aby Polak boso w dziurawych skarpetach chodził, wtedy byś się cieszył że twoja decyzja o wypięciu się dupa na kraj była słuszna. My Polacy walczymy o taki sam kraj jaki ma twój ukochany fryc, czy inni twoi ulubieńcy z UE, jak ktoś ciężko pracuje to powinien żyć na takim samym poziomie, a nie tylko powinno go być stać na narzędzia do pracy i opłacenie czynszu za miesiąc. Zapewne rolnik chętnie by ci oddał tak zwany przez ciebie wypasiony ciągnik aby pracować i żyć jak twój ukochany fryc, ty możesz sobie orać pole jak uważasz, że to taka łatwa praca. Ale ty jesteś zdradziecka gnida i leń, nigdy do takiej pracy byś się nie wziął, uważasz że jesteś sprytny i oszukałeś frycka i nas Polaczków tak zwanych komuszków bo tu zostaliśmy i ratujemy nasz kraj, wyjechałeś do frycka, w niewoli i upodleniu robisz mu tak zwaną przez twoich ulubionych wodzów POsrańców przysłowiową laskę. Zrozum to, że nie każdy może być taką podłą gnidą, większość siedzi tutaj i pracuje, płaci podatki i próbuje odbudować swój kraj, niestety przez takich jak ty jest to trudne, bo t w końcu wrócisz i będziesz za darmo korzystał z rzeczy jaki my tutaj wypracujemy, a powinni ci w kraju naliczyć podatek od średniej krajowej za lata które miałeś w dupie kraj i kazać ci zapłacić albo odpracować, choćby na tym wypasionym ciągniku lub w kopalni skoro to według ciebie takie łatwe. Niestety POsrańcy chronią takie gnidy, każąc normalnym Polakom na nich pracować, sam twój wódz Tusk jest w podobnej sytuacji i dlatego ich tak kochasz i ich popierasz. Tak jak mówiłem PO to partia tępaków, żuli i pasożytów.

Data: 2015-03-04 17:14:16
Autor: MarkWoydak
A do roboty chamy!
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
Ty Wojdak chciałbyś aby Polak boso w dziurawych skarpetach chodził, wtedy
byś się cieszył że twoja decyzja o wypięciu się dupa na kraj była słuszna.
My Polacy walczymy o taki sam kraj jaki ma twĂłj ukochany fryc, czy inni
[...]
niewoli i upodleniu robisz mu tak zwanÄ… przez twoich ulubionych wodzĂłw
[...]
pasoĹĽytĂłw.

Bredzicie towarzyszu. Nie przenoś na innych swoich zamiłowań i tęsknot do
zrobienia komus laski. Niestety dziadek pozostaje ci marszczenie freda na
własną rękę. Widzisz dziadek, przez prawie 6 lat pracowałem w PL w zakładzie
ktĂłrego byĹ‚ (i jest!)  dyrektorem stary komuch, kreatura twego pokroju. Nieudacznik
i nieuk z plecami i "zapleczem partyjnym". Typowy beton nie do ruszenia. To
twoja PZPR składająca się z żuli i pasozytów społecznych, partia tępaków
oparta na układach mafijnych. Tacy jesteście towarzyszu. Nie będe pracować
na takich jak wy smierdzieli. Widzisz tępaku, kraj w którym obecnie pracuję
i mieszkam nie domaga się bym płacił za to, że chodzę ich chodnikiem,
pierdzę pod drzewem zasadzonym przez jakiegoś wieśniaka. Zioniesz
nienawiścią do PO bo są poza twoim zasięgiem. Społeczeństwo wybrało ich a
nie takich tępogłowych jak ty, którym wydaje się, że wraz z komuną nabyli
jakieś prawa do decydowania o zyciu innych. Co ty zrobiłeś dla tego kraju
oprĂłcz okradania go?

MW

A do roboty chamy!