A dolar...

Data: 2012-01-26 08:48:37
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
A dolar...
Witam,

A dolar spadł z ~3.50 do ~3.24, ropa również oscyluje wokoł średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-) Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-01-26 08:51:54
Autor: ACTA
A dolar...
Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

A dolar spadł z ~3.50 do ~3.24, ropa również oscyluje wokoł średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-) Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

Już jesteś na celowniku!

Data: 2012-01-26 09:09:31
Autor: gregor
A dolar...
W dniu 2012-01-26 08:48, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
[...]

A ja jutro jadę na Białoruś zatankować ~80litrów benzynki 92 oktanowej po 2,23 za litr

pozdrowienia
gregor

Data: 2012-01-26 09:13:05
Autor: ACTA
A dolar...
Użytkownik "gregor"

A ja jutro jadę na Białoruś zatankować ~80litrów benzynki 92 oktanowej po 2,23 za litr

Chce ci się taki kawał traktorem jechać?

Data: 2012-01-26 09:16:19
Autor: gregor
A dolar...
W dniu 2012-01-26 09:13, ACTA pisze:
Użytkownik "gregor"

A ja jutro jadę na Białoruś zatankować ~80litrów benzynki 92 oktanowej
po 2,23 za litr

Chce ci się taki kawał traktorem jechać?

Tylko 64 km od domu do stacji no i nie jadę traktorem a roverem

gregor

Data: 2012-01-26 09:21:59
Autor: PesTYcyD
A dolar...
W dniu 2012-01-26 09:16, gregor pisze:
Tylko 64 km od domu do stacji no i nie jadę traktorem a roverem

Chyba motoroverem

Data: 2012-01-26 09:40:26
Autor: gregor
A dolar...
W dniu 2012-01-26 09:21, PesTYcyD pisze:
W dniu 2012-01-26 09:16, gregor pisze:
Tylko 64 km od domu do stacji no i nie jadę traktorem a roverem

Chyba motoroverem

wrzuce jutro fotki ze stacji, tak byś mógł się poślinić na ceny paliw z BLR

gregor

Data: 2012-01-26 08:48:00
Autor: spaceman
A dolar...
On 2012-01-26, gregor <chrupolek@gazeta.pl> wrote:
[...]

E tam. Ja place 1.5PLN za 95 oktanow :]

Data: 2012-01-26 09:59:18
Autor: Lewis
A dolar...
W dniu 2012-01-26 09:40, gregor pisze:
[...]

Ale tam będą w tysiącach ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-01-26 10:11:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
A dolar...
Hello Lewis,

Thursday, January 26, 2012, 9:59:18 AM, you wrote:

Tylko 64 km od domu do stacji no i nie jadę traktorem a roverem
Chyba motoroverem
wrzuce jutro fotki ze stacji, tak byś mógł się poślinić na ceny paliw z BLR
Ale tam będą w tysiącach ;P

Hmmm... Zadanie dla gimnazjalisty: Ile kanistrów trzeba zatankować na
Białorusi, żeby sie zwrócił koszt przejechania ekstra 128 km, łącznie
z amortyzacją samochodu oraz zmarnowanym czasem?

--
Best regards,

Data: 2012-01-26 10:15:58
Autor: gregor
A dolar...
[...]

proszę bardzo

BLR
80 litrów x 2,23 = 178 zł
dojazd 10 litrów = 22,3 zł ~ 200 zł

stracony czas bezcenny

PL
80 litrów x 5,54 = 443,2

różnica: 243,2 na korzyść BLR

pozdrawiam
gregor

Data: 2012-01-26 12:34:09
Autor: marcin
A dolar...
[...]

a ile kosztuje wiza?

:>

Data: 2012-01-26 13:55:15
Autor: Sebastian Kaliszewski
A dolar...
gregor wrote:
[...]

80litrów ci nie wejdzie -- tak równo nie wycyrklujesz.

będzie tak ze 160zł

dojazd 10 litrów = 22,3 zł ~ 200 zł

10? Magiczny pojazd z 80l zbiornikiem co pali 8l PB na 100km? Zimą?

czyli ~180zł.

do tego ok 15% większy przebieg (więc dolicz 15% kosztów serwisowania samochodu)

stracony czas bezcenny

no właśnie. Ile stoisz na granicy tam i sam?
Sama jazda 2h.

PL
80 litrów x 5,54 = 443,2

Raczej ~380zł

różnica: 243,2 na korzyść BLR

raczej 200zł.

Dla bezrobotnego.

Albo dla granicznej mrówki która i tak jeździ tam i sam.

\SK

Data: 2012-01-26 14:34:34
Autor: glang
A dolar...
stracony czas bezcenny
raczej 200zł.
Dla bezrobotnego.
Albo dla granicznej mrówki która i tak jeździ tam i sam.

nie wiem co porabiasz ale ja za 200 stówki bym pojechał na te 2 godzinki :)
pzdr
GL

Data: 2012-01-26 15:00:12
Autor: gregor
A dolar...
W dniu 2012-01-26 14:34, glang pisze:
[...]

W rzeczy samej jak uda mi się jutro wyrwać porządny aparat to zrobię parę fotek lasek, które tam są i Wam kopary opadną bo paliwko paliwkiem ale tam takie dupy chodzą, że szok

gregor

Data: 2012-01-26 15:02:16
Autor: marcin
A dolar...
W rzeczy samej jak uda mi się jutro wyrwać porządny aparat to zrobię
parę fotek lasek, które tam są i Wam kopary opadną bo paliwko paliwkiem
ale tam takie dupy chodzą, że szok

gregor

no wiec dowiem sie ile kosztuje wiza bialoruska?

Data: 2012-01-26 15:05:28
Autor: gregor
A dolar...
W dniu 2012-01-26 15:02, marcin pisze:

no wiec dowiem sie ile kosztuje wiza bialoruska?

zależy jaka roczna ok 600 zł,
2 wjazdówka 35 EU
1 wjazdówka 25 EU

gregor

Data: 2012-01-26 15:32:49
Autor: kamil
A dolar...
On 26/01/2012 14:00, gregor wrote:
[...]

Trzeba było od razu mówić, że jedziesz na tanie dupy, ale żona myśli że po paliwo.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-28 18:09:54
Autor: Diabełson
A dolar...
W dniu 2012-01-26 15:00, gregor pisze:

W rzeczy samej jak uda mi się jutro wyrwać porządny aparat to zrobię
parę fotek lasek, które tam są i Wam kopary opadną bo paliwko paliwkiem
ale tam takie dupy chodzą, że szok

Ale kurwy czy normalne?

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-01-31 02:07:54
Autor: Filip
A dolar...
[...]

No i co z tymi zdjęciami? Wszyscy czekają na te dupy, że szok!

Data: 2012-01-30 23:48:38
Autor: Mlody
A dolar...
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:4f215670$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dorzuć do tego marżę/oszczędność którą policzysz na wódzie i fajach co przejadą w oczywiście zgodnej z prawem ilości w bagażniku :)

--
Pozdrawiam!
Mlody

Data: 2012-01-26 10:16:19
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
A dolar...
On 2012-01-26 10:11, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Lewis,

[...]

Ciii.. powtarzaj za mną: benzyna po dwa trzydziści... benzyna po dwa trzydzieści.... ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-01-26 10:02:31
Autor: Agent
A dolar...

Użytkownik "gregor" <chrupolek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfr3hr$doi$1inews.gazeta.pl...
[...]

to weź wiecej i wyślij mi kurierem.

Data: 2012-01-26 15:13:23
Autor: Jakub Witkowski
A dolar...
[...]

Fajnie, że przeciętny Białorusin zarabiający 340 dolców, którego nie za bardzo stać w związku
z tym na różne dobra z importu, może przynajmniej powiedzieć sobie, że stać go na zatankowanie
prawie takiej samej ilości benzyny, co obywatela PL w PL. Zawszeć to jakaś pociecha...

BTW każdy kto pamięta PRL doskonale wie, jak u nas było rewelacyjnie wręcz tanio.
Jak się było gościem z zachodu, oczywiście. Ach łezka w oku, łezka w oku.

Data: 2012-01-28 18:07:52
Autor: Diabełson
A dolar...
[...]

o ile wrócisz
--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-01-26 11:45:36
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
A dolar...
W dniu 2012-01-26 09:09, gregor pisze:
[...]

Zazdroszczę
:(
a tak poważnie to chyba jeszcze 10l możesz mieć legalnie w kanisterku...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-01-26 11:59:46
Autor: gregor
A dolar...
W dniu 2012-01-26 11:45, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
[...]

zgadza się mam bank 55l ale na przechyle wchodzi +15l no i w kanisterku 10l w sumie wyjdzie 80l

gregor

Data: 2012-01-26 15:20:55
Autor: marcin
A dolar...
A ja jutro jadę na Białoruś zatankować ~80litrów benzynki 92 oktanowej
po 2,23 za litr

pozdrowienia
gregor

troche klamiesz bo 92 jest po 5700-5900, 95 jest po 6200-6300 podobnie jak ropa. do tego wiza za poltorej stowy.

Data: 2012-01-26 15:29:30
Autor: gregor
A dolar...
W dniu 2012-01-26 15:20, marcin pisze:
troche klamiesz bo 92 jest po 5700-5900, 95 jest po 6200-6300 podobnie
jak ropa. do tego wiza za poltorej stowy.

no to patrz:

8280 tyle rubli masz za 1 USD (oficjalny kurs banku bialoruskiego)

1 USD obecnie jest po 3,21 PLN

8280/3,21PLN = 2579,4 rubli za 1 PLN

i teraz liczysz tak: 5700/2579,4 = 2,21 PLN za 1 litr 92 oktanowej banzynki

wszystko jasne ?

gregor

Data: 2012-01-26 15:52:08
Autor: PesTYcyD
A dolar...
W dniu 2012-01-26 15:29, gregor pisze:
[...]

Wiza kosztuje 150zł. Zakładając, że tankujesz jakieś 80l to masz 1,87 do każdego zakupionego litra. Jeszcze trzeba doliczyć dojazd, który też jest kosztem, ale już to pominiemy tak samo jak stanie na granicy.

czyli wychodzi 2,21 + 1,87 = 4,08 taniej niż w PL ale czy warto? Jeżeli tankujesz przy okazji wizyty w Białorusi to ok ale jechać tam specjalnie to się nie opłaca.

Data: 2012-01-26 16:34:19
Autor: gregor
A dolar...
W dniu 2012-01-26 15:52, PesTYcyD pisze:
[...]

za wizę płaciłem 180 PLN

koszt 2 tankowań: 160litrów = ~2,25 = 360

+ 180
+ dojazd 40
+ ubezpieczenie ok 10,
+ koszty manipulacyjne (w tym zielona karta i prowizja w banku) 20
razem 610 PLN

paliwo w PL 160*5,5=880PLN
roznica: 270 PLN
można kupić tańszą wódkę no i przy okazji pozwiedzać :)

gregor

Data: 2012-01-28 20:57:00
Autor: pedro
A dolar...
[...]

  Adres podaj "Bratku", wpadnie Ci akcyzę i podatek dołożyć.

Data: 2012-01-26 09:27:53
Autor: szufla
A dolar...
A dolar spadł z ~3.50 do ~3.24, ropa również oscyluje wokoł średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-) Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

Jesli trend sie utrzyma to cena spadnie, ale nie tyle ile powinna :P

sz.

Data: 2012-01-26 09:36:10
Autor: news-gazeta
A dolar...
Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <gdzies@w.lesie> napisał w wiadomości news:jfr0h1$64a$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://www.wprost.pl/ar/289595/Orlen-obniza-ceny-benzyny-i-oleju-napedowego/

Duzo czasu minie zanim bedzie mialo to oddzwiek na stacjach :)

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-01-26 10:15:14
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
A dolar...

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-01-26 10:01:15
Autor: Agent
A dolar...

[...]

Strajki w Iranie?

Data: 2012-01-26 10:05:41
Autor: Andrzej Lawa
A dolar...
W dniu 26.01.2012 08:48, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
[...]

Jesteś piratem, hakerem i wywrotowcem!

;->

Data: 2012-01-26 10:13:01
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
A dolar...
On 2012-01-26 10:05, Andrzej Lawa wrote:

> Jesteś piratem, hakerem i wywrotowcem!
>
> ;->

No ba! ;-) Niech żyje Kim ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-01-26 12:33:54
Autor: yabba
A dolar...
[...]

Będa mówić, że sprzedają jeszcze paliwo z dostawy po wyższej cenie.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-26 13:06:24
Autor: Lewis
A dolar...
W dniu 2012-01-26 12:33, yabba pisze:
[...]

Ale jak drożeje to paliwa z tańszej dostawy jakoś nie mają :D

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-01-26 12:35:13
Autor: to
A dolar...
begin Marcin 'Yans' Bazarnik
A dolar spadł z ~3.50 do ~3.24, ropa również oscyluje wokoł
średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-)
Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

A jakbyś sprzedawał cokolwiek to byś obniżał cenę, bo koszty spadły, jeśli konkurencja by nie obniżała? To niemal działanie na szkodę spółki... :>

Data: 2012-01-26 17:59:05
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
A dolar...
On 2012-01-26 13:35, to wrote:
begin Marcin 'Yans' Bazarnik

[...]

Zacznijmy od prostego pytania - jaka konkurencja ? ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-01-26 17:04:04
Autor: to
A dolar...
begin Marcin 'Yans' Bazarnik
Zacznijmy od prostego pytania - jaka konkurencja ? ;-)

Taka konkurencja jak obniżki cen. W sumie można było się nie wygłupiać i zrobić oficjalny monopol paliwowy, wtedy nie byłoby uzasadnienia dla braku obniżek. ;-)

Data: 2012-01-26 22:36:01
Autor: kamil/Endurorider.pl
A dolar...
[...]

Statoil obniżył diesla gold 6.19 -> 6.16 :D Dane z dzisiaj :)

kml

Data: 2012-01-28 19:24:18
Autor: megrims
A dolar...
[...]

Ceny paliw, podatki i wszelkie inne kretyńskie obciążenia
obywateli są ustawione na granicy ich wytrzymałości.

Lud trzyma ryj na kłódkę, to i rządzący mają spokój.

Jak ludzie wyjdą na ulice i zacznie się porządna rozpierducha,
to dopiero wtedy coś się zmieni.

Póki władza może kraść dalej to kradnie. I nie ma co dalej
na ten temat deliberować. Zawsze można się wyprowadzić
do innego kraju.

Data: 2012-01-28 20:55:53
Autor: pedro
A dolar...
[...]

Że ziemia zmarznięta, więc koszty wydobycia wysokie. Chcieli by ale nie mogą, bo chcą Polską minimalną płacę podciągnąć do europejskiej 1500 juro/ miesiąc w 2025 roku.

A dolar...