Żeby nie było to, tamto...

Data: 2011-01-11 20:40:20
Autor: Kuczu
Żeby nie było to, tamto...
W dniu 2011-01-11 18:27, Johnny pisze:
Ponieważ był tu już model, co kręcił filmy z zimowej przepalanki swojego
moplika, przeto też czuję się zobowiązany powiadomić ludzkość, że dziś
odpaliłem moją lalunie i odbyłem z nią krótki stosunek seksualny na
trasie Cieszyn-Skoczów-Cieszyn...

Pozdrawiam Johnny

P.s. Też chciałem z tego zrobić pełnometrażówkę w 3d ale Cameron chory a
Polański dalej siedzi...

Ja sie dzisiaj odlalem na snieg. Pod garazem z moturami, zeby nie bylo NTG.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-01-11 20:53:48
Autor: TaDzik
Żeby nie było to, tamto...
W dniu 11-01-2011 20:40, Kuczu pisze:
Ja sie dzisiaj odlalem na snieg. Pod garazem z moturami, zeby nie bylo NTG.

A skąd Ty ten śnieg wziąłeś? jak przecież już wiosna...
No i czemu go POD garażem trzymasz? żeby lać na niego? czy to nie zboczenie jakie?
Jakoś tak mi się skojarzyło z tym co to w piwnicy przetrzymywał... już nie piszę więcej

--
Pozdro
TaDzik

Data: 2011-01-11 22:53:29
Autor: Kuczu
Żeby nie było to, tamto...
W dniu 2011-01-11 20:53, TaDzik pisze:
W dniu 11-01-2011 20:40, Kuczu pisze:
Ja sie dzisiaj odlalem na snieg. Pod garazem z moturami, zeby nie bylo
NTG.

A skąd Ty ten śnieg wziąłeś?

Sam se spadl, z nieba

jak przecież już wiosna...

Temperatura <0 wiec raczej nie

No i czemu go POD garażem trzymasz?

Ja rozne rzeczy chowam pod garazem - monety, srubki, niedojedzone kanapki, ostatnio schowalem odgryziona reke. Nie, nie ja odgryzalem.

żeby lać na niego? czy to nie zboczenie jakie?

a nie wiem

Jakoś tak mi się skojarzyło z tym co to w piwnicy przetrzymywał... już
nie piszę więcej

Ja nie mam piwnicy, moze tu lezy problem...