[kronika2prl] Żeby nikomu nie zagrażały.. .

Data: 2011-10-19 22:30:45
Autor: mi
[kronika2prl] Żeby nikomu nie zagrażały.. .
Żeby nikomu nie zagrażały... gospodynie wiejskie:
http://tvp.info/informacje/biznes/afera-pierogowa-z-hazardem-w-tle/5492075

Nie ma komentarza. Zczerwieniał ze wstydu i wyjechał do Londynu.

Data: 2011-10-19 23:12:37
Autor: mi
On 19.10.2011 22:30, mi wrote:
Żeby nikomu nie zagrażały... gospodynie wiejskie:
http://tvp.info/informacje/biznes/afera-pierogowa-z-hazardem-w-tle/5492075

Eh, aż mi w głowie się zakręciło z powodu nawału sukcesów dzielnych służb:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10495092,Wielka_oblawa_na_restauracje_w_Szczecinie__Powod_.html

"Sceny niczym z amerykańskiego filmu na ulicach Szczecina. Do jednej ze szczecińskich restauracji wtargnęło około 60 funkcjonariuszy policji i izby celnej. Powód obławy? Turniej pokera. (...) Zatrzymani tłumaczą, że nie grali na pieniądze, a jedynie na punkty i żetony. (...) Prawdopodobnie wtedy też zarzuty złamania ustawy anty hazardowej usłyszą uczestnicy podejrzewani o zorganizowanie nielegalnego turnieju pokera."

Data: 2011-10-20 10:47:07
Autor: bzdreg
W dniu 2011-10-19 23:12, mi pisze:
On 19.10.2011 22:30, mi wrote:
[...]

Cóż się dziwita? Sowiesiaki są nietykalne, teraz dopiero pokażą na co ich stać, więc odpowiednie branżowe wydziały odpowiednich służb muszą się wykazać ilościowo.
Na wszelki wypadek nie zakładajcie się o nic z kolegami przy świadkach, zwłaszcza o flaszkę. Wszak to już i korzyść materialna i obrót alkoholem bez koncesji.

Jeszcze Wam się zackni do Korei Płn ;) Ja pewno nie dożyję.

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

[kronika2prl] Żeby nikomu nie zagrażały.. .