Żegnaj Hugo

Data: 2013-03-06 07:15:53
Autor: Trybun
Żegnaj Hugo

Normalni ludzie których interesu broniłeś przez całe życie nie potrzebują zadnych oficjalnych potwierdzeń żeby Ciebie uważać za świętego. Byłeś jednym z niewielu Ludzi-Polityków którzy interes swojego kraju i swoich rodaków stawiali ponad wszystko, i szkoda że nie było dane dokończyć Ci dzieła które z tak dobrym skutkiem rozpocząłeś.

http://konflikty.wp.pl/kat,1020343,title,Hugo-Chavez-podziwiany-i-nienawidzony-prezydent-Wenezueli,wid,15388211,wiadomosc.html?ticaid=1102e0

Spoczywaj w pokoju, Przyjacielu i Bracie  normalnych ludzi.

Data: 2013-03-06 19:33:49
Autor: Polok_Prawdziwy
¯egnaj Hugo
 wrote:

Normalni ludzie których interesu broni³e¶ przez ca³e ¿ycie nie
potrzebuj± zadnych oficjalnych potwierdzeñ ¿eby Ciebie uwa¿aæ za
¶wiêtego. By³e¶ jednym z niewielu Ludzi-Polityków którzy interes swojego
kraju i swoich rodaków stawiali ponad wszystko, i szkoda ¿e nie by³o
dane dokoñczyæ Ci dzie³a które z tak dobrym skutkiem rozpocz±³e¶.

http://konflikty.wp.pl/kat,1020343,title,Hugo-Chavez-podziwiany-i-
nienawidzony-prezydent-Wenezueli,wid,15388211,wiadomosc.html?ticaid=1102e0

Spoczywaj w pokoju, Przyjacielu i Bracie  normalnych ludzi.

Pszy³onczom siem dotego zco³ego siebie...

Mom nadziejem, ¿e nastempca podobnie my¶leæ i robiæ bedzie zpozytkiem nieino do wypasionych i ¶mierdzoncych bur¿ujuw, ino dlo syækich cowiekuw...

Data: 2013-03-06 19:40:29
Autor: u2
Żegnaj Hugo
W dniu 2013-03-06 19:33, Polok_Prawdziwy pisze:
  wrote:

[...]

Pszyłonczom siem dotego zcołego siebie...

Mom nadziejem, że nastempca podobnie myśleć i robić bedzie zpozytkiem nieino
do wypasionych i śmierdzoncych burżujuw, ino dlo syćkich cowiekuw...

Santo Subito...-;)

Data: 2013-03-07 18:01:34
Autor: Trybun
¯egnaj Hugo
  wrote:

[...]

S³abo to widzê - na pewno rozpisz± nowe wybory i raczej pacho³ek USA zasi±dzie na tronie. A co to znaczy wiedz± wszyscy - pieni±dz z ropy pop³ynie na Wall Street a nie na potrzeby tubylców. Pocieszeniem jest tylko to ¿e Hugo zd±¿y³ wprowadziæ sporo zmian których po prostu tak od razu (albo w rêcz nigdy) nie da siê cofn±æ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-09 08:26:37
Autor: pluton_
¯egnaj Hugo
tylko to ¿e Hugo zd±¿y³ wprowadziæ sporo zmian których po prostu tak od
razu (albo w rêcz nigdy) nie da siê cofn±æ.

Mozesz wymienic ze dwie ?

Nullification

Data: 2013-03-10 08:43:00
Autor: Trybun
¯egnaj Hugo
W dniu 2013-03-09 08:26, pluton_ pisze:
tylko to ¿e Hugo zd±¿y³ wprowadziæ sporo zmian których po prostu tak od
razu (albo w rêcz nigdy) nie da siê cofn±æ.
Mozesz wymienic ze dwie ?

Bez komentarza

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-10 09:05:38
Autor: pluton_
¯egnaj Hugo
> Mozesz wymienic ze dwie ?

Bez komentarza

No to chociaz jedna.

Nullification

Data: 2013-03-08 18:50:41
Autor: Przemys³aw M.
Żegnaj Hugo
Dnia Wed, 06 Mar 2013 07:15:53 +0100, Trybun napisa³(a):

Normalni ludzie których interesu broni³e¶ przez ca³e ¿ycie nie potrzebuj± zadnych oficjalnych potwierdzeñ ¿eby Ciebie uwa¿aæ za ¶wiêtego.

Boski! Boski! Cz³owieku, ty masz co¶ z ³bem.

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, ¿e nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy ni¿ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-10 08:45:02
Autor: Trybun
¯egnaj Hugo
W dniu 2013-03-08 18:50, Przemys³aw M. pisze:
[...]

A jednak - w dzisiejszych czasach wystarczy byæ Cz³owiekiem ¿eby uzyskaæ miano ¶wiêtego. Tak ten Cz³owiek ró¿ni siê od ro¿nych kanalii, którzy pod p³aszczykiem w³adzy okradaj± normalnego cz³owieka. Przecie¿ Hugo nie zrobi³ nic nadzwyczajnego - On tylko by³ i pozosta³ normalnym,  uczciwym Cz³owiekiem niepozwalaj±cym okradaæ swoich rodaków i zniewalania kolejnych krajów przez imperializm.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-10 11:07:59
Autor: Przemys³aw M.
¯egnaj Hugo
Dnia Sun, 10 Mar 2013 08:45:02 +0100, Trybun napisa³(a):

[...]

Zamach na Pereza to jego dzie³o.Krytyka bogatych i Ko¶cio³a to jego g³ówna
polityka. Metody faszystowskie, tortury i zaginiêcia w czasie jego rz±dów
to normalno¶æ? Hugo zapewni³ sobie 2% sfa³szowanych g³osów "do¿ywotni±"
prezydenturê. Gdyby nie ropa twój Hugo skoñczy³by w rynsztoku jeszcze przed
2012 r. Niestety przyjaciel Castro mu nie pomóg³ i Hugo do³±czy³ do swego
wiecznie zyj±cego przyjaciela Lenina.

"Na dyplomatycznych salonach traktowano Hugo Chaveza albo jako gro¼nego
demagoga, albo zwyczajnego pajaca. Jego werbalne ADHD po³±czone z
ignorancj± i wiar± we w³asn± propagandê by³o nie do strawienia".
 http://www.rp.pl/artykul/9157,987821-Hugo-Chavez-- Relikt-zimnej-wojny.html

Data: 2013-03-09 08:25:47
Autor: pluton_
¯egnaj Hugo
Spoczywaj w pokoju, Przyjacielu i Bracie  normalnych ludzi.

Wszystkich trzech ?

Nullification