Żegnaj Maggie

Data: 2013-04-08 15:21:55
Autor: Trybun
Żegnaj Maggie

Byłaś wrogiem Polski i Polaków, ale nikt Ci nie może odmówić uczciwości w tym co robiłaś.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Nie-zyje-Margaret-Thatcher,wid,15475865,wiadomosc.html?ticaid=1105fe

Czy Polskę stać na premiera dla którego nadrzędne jest dobro państwa którym kieruje jakim była pani Thatcher?

Data: 2013-04-08 15:25:41
Autor: u2
Żegnaj Maggie
W dniu 2013-04-08 15:21, Trybun pisze:
Byłaś wrogiem Polski i Polaków

Odwrotnie, to czerwony chuj hadrys aka antena to zaciekly wrog Polski i Polakow.

Data: 2013-04-08 17:01:06
Autor: matusm
Żegnaj Maggie

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kjug8s$kov$1node1.news.atman.pl...

[...]

Dobrze,
ze klapkiem tłukła czerwone karaluchy ale nie wszystkie bo nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-04-08 21:51:57
Autor: Trybun
Żegnaj Maggie
W dniu 2013-04-08 17:01, matusm pisze:

[...]

A gdzie tam tłukła. Zasłynęła tylko tym że postępowała jak przywódcy krajów skandynawskich, tzn. ograniczyła wydatki podatnika na swój urząd i administrację do absolutnego minimum. Nawet dzbanek do parzenia kawy miała kupiony za swoje prywatne pieniądze.

Data: 2013-04-08 23:38:26
Autor: jr
Żegnaj Maggie

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

Byłaś wrogiem Polski i Polaków

Była wrogiem komuchow. Polski i Polakow w to nie mieszaj.

Data: 2013-04-09 09:50:04
Autor: Trybun
Żegnaj Maggie
W dniu 2013-04-08 23:38, jr pisze:

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

Byłaś wrogiem Polski i Polaków

Była wrogiem komuchow. Polski i Polakow w to nie mieszaj.

Ale Polska wtedy była państwem "komunistycznym" Myślisz że pani Małgorzata ciebie i tobie podobnych by wyselekcjonowała i oszczędziła? Przyjmij do wiadomości - GB to był nasz Polaków wróg, śmiertelny wróg.

Data: 2013-04-09 22:19:17
Autor: jr
Żegnaj Maggie

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kk0h78$fme$2node2.news.atman.pl...
[...]

Zadne panstwo komunistyczne nie bylo Polska.

 MyÅ›lisz że pani
Małgorzata ciebie i tobie podobnych by wyselekcjonowała i oszczędziła? Przyjmij do wiadomości - GB to był nasz Polaków wróg,

To byl wasz komuchow wrog. Nie mieszaj w to zadnego narodu.

Data: 2013-04-12 11:55:57
Autor: Trybun
Żegnaj Maggie
W dniu 2013-04-09 22:19, jr pisze:

Ale Polska wtedy była państwem "komunistycznym"

Wiem, i dlatego daÅ‚em  ten termin w cudzysłów. W prawdziwym komuszyzmie nie ma miejsce na burżuazjÄ™, nawet na tÄ… czerwonÄ….

[...]

W takim wypadku odnotowano by  - Jacek BiaÅ‚y z ÅšlÄ…ska  zginÄ…Å‚ z rÄ™ki tej którÄ… miaÅ‚ za swoja przyjaciółkÄ™. A pozostali zabici Polacy polegli z rÄ™ki wroga.

Data: 2013-04-12 15:31:13
Autor: jr
Żegnaj Maggie

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kk8lo6$173$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| nie ma miejsce na burżuazję, nawet na tą czerwoną.

| W takim wypadku odnotowano by  - Jacek BiaÅ‚y z ÅšlÄ…ska  zginÄ…Å‚ z rÄ™ki tej

Nie miewam przyjaciol, ktorzy nastaja na moje zycie.

Data: 2013-04-09 02:32:46
Autor: khanula
¯egnaj Maggie
W dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 15:21:55 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:
By³a¶ wrogiem Polski i Polaków, ale nikt Ci nie mo¿e odmówiæ uczciwo¶ci w tym co robi³a¶.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Nie-zyje-Margaret-Thatcher,wid,15475865,wiadomosc.html?ticaid=1105fe

Czy Polskê staæ na premiera dla którego nadrzêdne jest dobro pañstwa którym kieruje jakim by³a pani Thatcher?

Anglia jest wybitnym przykladem, kraju w ktorym niczego sie juz nie produkuje. Thatcheryzm zniszczyl caly wielki przemysl brytyjski. Z czego w szczegolnosci ciesza sie Niemcy. Aha, bym zapomnial ze w Anglii "produkuje sie bezrobotnych dzieciarow nieletniech matek - na potege. Moze zgodnie z sugestia Monty Python'a przeznaczy sie je na eksperymenty medyczne?

Data: 2013-04-09 18:28:17
Autor: Trybun
¯egnaj Maggie
W dniu 2013-04-09 11:32, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

Trochê karko³omna teza.. Chodzi o to ¿e GB nie bazuje i nigdy nie bazowa³ na gospodarce centralnie planowanej, a w jaki sposób polityka M. Thatcher mog³a zniszczyæ prywatne zak³ady? Nie mówiê tu o takich specyficznych zakladach jak kopalnie, ale o przemy¶le w ogóle.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-04-09 13:07:23
Autor: khanula
¯egnaj Maggie
W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 18:28:17 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:
> [...]

Trochê karko³omna teza.. Chodzi o to ¿e GB nie bazuje i nigdy nie bazowa³ na gospodarce centralnie planowanej, a w jaki sposób polityka M. Thatcher mog³a zniszczyæ prywatne zak³ady? Nie mówiê tu o takich specyficznych zakladach jak kopalnie, ale o przemy¶le w ogóle.

sie nie znasz... z wiki:

W Wielkiej Brytanii du¿e znaczenie w gospodarce mia³ sektor pañstwowy.. W 1946-79 obejmowa³ górnictwo wêgla, metalurgiê, znaczn± czê¶æ przemys³u ¶rodków transportu i energetyki, ³±czno¶æ, transportu kolejowego, morskiego i lotniczego; od pocz±tku lat 80 - tych trwa prywatyzacja du¿ych przedsiêbiorstw pañstwowych, m.in.: British Telecom (³±czno¶æ), British Gas (energetyka), British Airways (lotnictwo), British Steel (hutnictwo) oraz kopalni wêgla (British Coal) i transportu kolejowego (od 1994).

Data: 2013-04-12 11:56:20
Autor: Trybun
¯egnaj Maggie
W dniu 2013-04-09 22:07, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

Tak - nie znam, nigdy siê nad tym nie zastanawia³em.. Bêd±c w 85 roku w Londynie by³em przekonany ¿e przebywam w kraju kapitalistycznym.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-04-09 22:22:08
Autor: jr
¯egnaj Maggie

U¿ytkownik <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:34122193-58b9-4037-b2ea-687cf695611dgooglegroups.com...
[...]

-- -- --
To czemu Brytyjczycy nie emigrowali za praca do PRL? Malo tu bylo hut i kopaln?

Data: 2013-04-09 23:50:37
Autor: khanula
¯egnaj Maggie
W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 22:22:08 UTC+2 u¿ytkownik jr napisa³:
> [...]

-- -- --

To czemu Brytyjczycy nie emigrowali za praca do PRL? Malo tu bylo hut i kopaln?

zapytaj brytyjczykow czmu nie uczyli sie j.polskiego, czemu nie starali sie o polskie wizy, czemu nie chcieli pracowac za 1/10 w stosunku do wartosci swojego miesiecznego zasilku...

Data: 2013-04-10 15:04:48
Autor: jr
¯egnaj Maggie

U¿ytkownik <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cffec54d-75a8-4b85-aa76-6465bda1fc4dgooglegroups.com...
> [...]

zapytaj brytyjczykow czmu nie uczyli sie j.polskiego, czemu nie starali sie o polskie wizy, czemu nie chcieli pracowac za 1/10 w stosunku do wartosci swojego miesiecznego zasilku...

1/10?
Myslisz, ze ktos tam przezyl za rownowartosc 250 $ miesiecznie?

Data: 2013-04-10 06:26:34
Autor: khanula
¯egnaj Maggie
W dniu ¶roda, 10 kwietnia 2013 15:04:48 UTC+2 u¿ytkownik jr napisa³:
> [...]

1/10?

Myslisz, ze ktos tam przezyl za rownowartosc 250 $ miesiecznie?

nic nie mysle, bo nie wiem o co "biega". ...nie emigrowali bo zarobki w PRL byly duuuzo nizsze niz brytyjski socjal. to na cholre mieliby emigrowac do Polski? a o to ci chodzi... moze dla idei powinni, albo dla chetnych polek???

Data: 2013-04-10 23:04:28
Autor: jr
¯egnaj Maggie
> [...]

1/10?

Myslisz, ze ktos tam przezyl za rownowartosc 250 $ miesiecznie?

nic nie mysle, bo nie wiem o co "biega".
-- -- -- -- --

To widac.
Biega o to, ze Brytyjczycy swietnie sobie radza bez przestarzalych kopaln, ktore polikwidowala Iron Lady. Jesli tam nikt niczego nie produkuje, to z czego oni wszyscy tam zyja - Brytyjczycy i tysiace emigrantow, takze z uprzemyslowionej i zadymionej Polski?
Jesli twierdzisz, ze Taczerka zrobilo cos zlego dla UK, to pokaz wymierne tego zle skutki. Gierek nabudowal w Polsce nikomu niepotrzebne molochy i ma do dzis swoich wyznawcow. Oczywiscie do czasu, gdy taki nie wyjedzie za robota np. do Anglii, bo wtedy to juz bedzie mial gdzies Gierka wraz z calym bajzlem, ktory po nim pozostal.

Data: 2013-04-11 00:37:20
Autor: khanula
¯egnaj Maggie
W dniu ¶roda, 10 kwietnia 2013 23:04:28 UTC+2 u¿ytkownik jr napisa³:

> [...]

Jesli twierdzisz, ze Taczerka zrobilo cos zlego dla UK, to pokaz wymierne tego zle skutki. Gierek nabudowal w Polsce nikomu niepotrzebne molochy i ma do dzis swoich wyznawcow. Oczywiscie do czasu, gdy taki nie wyjedzie za robota np.. do Anglii, bo wtedy to juz bedzie mial gdzies Gierka wraz z calym bajzlem, ktory po nim pozostal.

Wielka Brytania jest dwa kroki za Hiszpani±. Anglicy gospodarczo sa bankrutem! Do tego rozbuchany system opieki socjalnej, ktory pograza ekonomicznie kraj. Przecietny brytyjczyk liczy na wyjscie GB z UE, i powrot do systemu gospodarczego, w ktorym bedzie mial szanse na godziwe zarobki i jakie takie zycie. przecietna plac w tej chwili to 1800£, co z grubsza przeklada sie na jakies mniej wiecej 1500zl w RP. z uwagi na znacznie wyzsze koszty zycia.
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wielka-Brytania-jest-dwa-kroki-za-Hiszpania-2572942.html

w 1979r kiedy GB byla w najwiekszej zapasci gospodarczej po wojnie, bylem w GB i pracowalem na czarno. Po niecalych dwoch miesiacach pracy przyjechalem do Polski i kupilem fiata 126p w pewexie. przecietny polak oszczedzal na takiego 126 kilka lat. nastepnie po jakims czasie pojechalem tam i po 1/2 roku pracy kupilem bylej zonie mieszkanie w bloku, na ktore przecietny polak pracowal circa 20 lat. takie byly realia ekonomiczne. ale gdybym za swoje dochody chcial tam zyc, to glod i nedza - takie byly skromne na brytyjskie warunki.

PS. co ma Gierek do Tatcher? anglia miala przemysl rozwiniety od polowy XIXw. a Gierek staral sie wydzwignac Polske w czasie jednej dekady. ale niegdy nie bylo i nie bedzie takiej socjalnej opieki nad spoleczenstwem jaka byla za Gierka. zadluzenie gierka w stosunku do dzisiejszeg to sa jakies smieszne wartosci. a warto dodac ze prawie cale owczesne kredyty zastaly przeznaczone na inwestycje. aktualnie zaciaga sie dlugi w celu reanimowania trupa gospodarczego jakim jest polska. pokolenia polakow ich nie splaca! a duza czesc pieniedzy pozyczonych  zostala zwyczajnie rozkradziona..

Data: 2013-04-11 20:50:00
Autor: jr
¯egnaj Maggie

Wielka Brytania jest dwa kroki za Hiszpani±. Anglicy gospodarczo sa bankrutem!

pozyjom, uwidim..

Data: 2013-04-11 21:10:30
Autor: jr
¯egnaj Maggie
PS. co ma Gierek do Tatcher? anglia miala przemysl rozwiniety od polowy XIXw. a Gierek staral sie wydzwignac Polske w czasie jednej dekady.

Chciec a moc do dwie rozne rzeczy. Gierek pobudowal mnostwo nieproduktywnych zakladow, produkujacych dla samych siebie, a nie dla czlowieka. Jedyne co mu wyszlo to licencje na sprzet  audio, lecz wkrotce zaczeli partaczyc i licencje zostaly poodbierane.
Mieszkam na Slasku, ktory za czasow Gierka rozrosl sie do monstrualnych rozmiarow. Pozciagali autokarami ludzi z prowincji do hut i kopaln, placili zawyzone pensje, lecz przecietny zjadacz chleba niewiele mial pozytku z tych zakladow.
Gospodarka planowa nie kieruje sie ludzkim popytem, lecz obliczeniami planistow zza biurek, ile w tym roku potrzeba bedzie gwozdzi, wegla do elektrowni, na eksport ect. Na kazdej kopalni byla ukryta kruszarka kamienia, ktory to kamien dyskretnie dosypywali do wegla, zeby plan sie zgadzal. Na eksport szedl wegiel czysty, ale peerelczykom wszystko mozna wcisnac i jeszcze po butach beda calowac.
Szkoda ze Gierek nie postawil na wiecej zakladow produkujacych produkty gotowe, ktore wedrowalyby do hurtowni i sklepow, to by przezyly Balcerowicza i ludzie mieliby prace.

Żegnaj Maggie