呕egnaj Maggie

Data: 2013-04-08 23:38:26
Autor: jr
呕egnaj Maggie

U偶ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:kjug8s$kov$1node1.news.atman.pl...

By艂a艣 wrogiem Polski i Polak贸w

By艂a wrogiem komuchow. Polski i Polakow w to nie mieszaj.

, ale nikt Ci nie mo偶e odm贸wi膰 uczciwo艣ci
w tym co robi艂a艣.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Nie-zyje-Margaret-Thatcher,wid,15475865,wiadomosc.html?ticaid=1105fe

Czy Polsk臋 sta膰 na premiera dla kt贸rego nadrz臋dne jest dobro pa艅stwa kt贸rym
kieruje jakim by艂a pani Thatcher?

Data: 2013-04-09 09:50:04
Autor: Trybun
呕egnaj Maggie
W dniu 2013-04-08 23:38, jr pisze:

U偶ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci

By艂a艣 wrogiem Polski i Polak贸w

By艂a wrogiem komuchow. Polski i Polakow w to nie mieszaj.

Ale Polska wtedy by艂a pa艅stwem "komunistycznym" My艣lisz 偶e pani Ma艂gorzata ciebie i tobie podobnych by wyselekcjonowa艂a i oszcz臋dzi艂a? Przyjmij do wiadomo艣ci - GB to by艂 nasz Polak贸w wr贸g, 艣miertelny wr贸g.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-04-09 22:19:17
Autor: jr
呕egnaj Maggie

U偶ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kk0h78$fme$2node2.news.atman.pl...
[...]

Zadne panstwo komunistyczne nie bylo Polska.

 My艣lisz 偶e pani
Ma艂gorzata ciebie i tobie podobnych by wyselekcjonowa艂a i oszcz臋dzi艂a? Przyjmij do wiadomo艣ci - GB to by艂 nasz Polak贸w wr贸g,

To byl wasz komuchow wrog. Nie mieszaj w to zadnego narodu.

Data: 2013-04-12 11:55:57
Autor: Trybun
呕egnaj Maggie
W dniu 2013-04-09 22:19, jr pisze:

Ale Polska wtedy by艂a pa艅stwem "komunistycznym"

Wiem, i dlatego da艂em  ten termin w cudzys艂贸w. W prawdziwym komuszyzmie nie ma miejsce na bur偶uazj臋, nawet na t膮 czerwon膮.

[...]

W takim wypadku odnotowano by  - Jacek Bia艂y z 艢l膮ska  zgin膮艂 z r臋ki tej kt贸r膮 mia艂 za swoja przyjaci贸艂k臋. A pozostali zabici Polacy polegli z r臋ki wroga.

Data: 2013-04-12 15:31:13
Autor: jr
呕egnaj Maggie

U偶ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kk8lo6$173$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| nie ma miejsce na bur偶uazj臋, nawet na t膮 czerwon膮.

| W takim wypadku odnotowano by  - Jacek Bia艂y z 艢l膮ska  zgin膮艂 z r臋ki tej

Nie miewam przyjaciol, ktorzy nastaja na moje zycie.

呕egnaj Maggie