Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? u żywa? poleca?

Data: 2015-11-04 12:42:42
Autor: Ikselka
Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? u żywa? poleca?
Dnia Wed, 4 Nov 2015 08:32:24 +0100, wolim napisał(a):

Cze¶ć.

Moja żona narzeka na swoje stare żelazko, więc chciałem j± uszczę¶liwić czym¶, co chociaż trochę j± odci±ży (nie mylić z aborcj±! :) ) w tym nieszczęsnym obowi±zku.

Trochę poczytałem tu i ówdzie i ludzie chwal± sobie stacje parowe. Ale wiadomo jak to w internecie - artykuły i komentarze s± często sponsorowane.

No i pytania:
Co s±dzicie na temat tego typu ustrojstw?
Je¶li rzeczywi¶cie polecacie takie stacje parowe, to jakie konkretnie?
I czy do tego trzeba kupić jak±¶ dedykowan± deskę?

Nie mam i nie zamierzam mieć - z wyboru. Ponieważ:
- zajmuje toto kupę miejsca, dodatkowy gadżet; wolę zwykłe żelazko
- prasowanie raczej ograniczam do przypadków ¶cisłej konieczno¶ci, niż
rozwijam, bo go nie cierpię
- wolę zainwestować w dobr±, osobn±! suszarkę do prania - wyjmowanie i
składanie/rozwieszanie rzeczy zaraz po wysuszeniu eliminuje konieczno¶ć
prasowania
- jakby mi m±ż w prezencie kupił żelazko, to by z nim leciał ze schodów;
je¶li będę chciała inne, niż mam, to pójdę i sobie kupię, a on na pewno
chętnie poniesie
:-)

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice,56445.html

Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? u żywa? poleca?