Żenada na zawodach

Data: 2015-06-01 14:58:48
Autor: Wojtas
Żenada na zawodach
https://www.youtube.com/watch?v=CI1NiqTeOn4

Szkoda, że jej jeszcze nie ciągnął na sztywnym holu. Zawsze uważałem, że tzw. sportowcy w większości to straszne, zachłanne i skorumpowane skurwysyny.
--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2015-06-01 06:08:55
Autor: Ignac
¯enada na zawodach
W dniu poniedzia³ek, 1 czerwca 2015 14:58:51 UTC+2 u¿ytkownik Wojtas napisa³:

A potem w³±czy³o mi siê przypadkowo co¶ takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=EBkJUX_O-A8

Data: 2015-06-01 15:17:31
Autor: qrt
Żenada na zawodach
Dnia Mon, 01 Jun 2015 14:58:48 +0200, Wojtas napisa³(a):

https://www.youtube.com/watch?v=CI1NiqTeOn4

Szkoda, ¿e jej jeszcze nie ci±gn±³ na sztywnym holu. Zawsze uwa¿a³em, ¿e tzw. sportowcy w wiêkszo¶ci to straszne, zach³anne i skorumpowane skurwysyny.

co za ró¿nica. Przecie¿ jesli dany zawodnik kogo¶ pcha to sam sie os³abia. A jak kto¶ jest na tyle cienki ze nawet takiego "tandemu" nie jest w stanie
wyprzedziæ to niech mo¿e nie startuje wcale albo pozbedzie sie jaki¶
szczególnych ambicji :D

Data: 2015-06-01 15:46:02
Autor: qrt
Żenada na zawodach
Dnia Mon, 1 Jun 2015 15:17:31 +0200, qrt napisa³(a):

[...]

nie wiem czemu przyje³em za pewnik ze to wy¶cig par mieszanych :)
ale jesli to normalny wyscig gdzie na dodatek jest osobna klasyfikacja
kobiet i mê¿czyzn no juz faktycznie jest to lekko nieuczciwe...

Data: 2015-06-01 19:47:41
Autor: MadMan
Żenada na zawodach
Dnia Mon, 1 Jun 2015 15:46:02 +0200, qrt napisał(a):

nie wiem czemu przyjełem za pewnik ze to wyścig par mieszanych :)
ale jesli to normalny wyscig gdzie na dodatek jest osobna klasyfikacja
kobiet i mężczyzn no juz faktycznie jest to lekko nieuczciwe...

Z tego co czytam to pchana pani stała potem na pudle. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2015-06-02 07:57:42
Autor: bans
Żenada na zawodach
W dniu 2015-06-01 o 14:58, Wojtas pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=CI1NiqTeOn4

Szkoda, że jej jeszcze nie ciągnął na sztywnym holu. Zawsze uważałem, że
tzw. sportowcy w większości to straszne, zachłanne i skorumpowane
skurwysyny.

Tu się wiją, starając się tak przeprosić, żeby to zbytnio nie wyglądało na przeprosiny:

http://gvt.wroc.pl/?p=765

--
bans

Data: 2015-06-02 23:59:20
Autor: Prot Ogenes
Żenada na zawodach
On 2015-06-02 07:57, bans wrote:
[...]

Prosiłbym o nie używanie w tym przypadku słowa "sportowcy", bo to po prostu jest hańba i tyle.

pozdr
Prot

Data: 2015-06-02 18:17:14
Autor: Pszemol
Żenada na zawodach
"Prot Ogenes" <protogenes@poczta.onet.pl> wrote in message news:mkl8vp$2mm$1node2.news.atman.pl...
On 2015-06-02 07:57, bans wrote:
[...]

A mnie ciekawi czy to video, publicznie dostępne jak widać, wywołało jakiś skutek w kwestii wyników zawodów?

Data: 2015-06-03 02:33:34
Autor: Pszemol
Żenada na zawodach
On 2015-06-02 07:57, bans wrote:
[...]

Ok, doczytalem komentarz z dzis i widac ze odbiora tej popychanej pani
medal... Ale ciekawe ile sukcesow w podobny sposob odniesli a tylko ich nie
przylapano... Reakcja tego pana na filmie i jezyk jakiego uzywa wskazuje raczej ze
skrupulow czy honoru lub wsydu nie maja oboje za grosz...

Data: 2015-06-03 16:58:37
Autor: Pszemol
Żenada na zawodach
<markiz.dosadny@gmail.com> wrote:
On Wednesday, 3 June 2015 02:34:49 UTC, Pszemol  wrote:

[...]

Oj tam, przyklad z gory idzie. Wg mnie i tak lepiej niz EPO amatorsko
brac i miec zator, czy zeby laska testosteron brala i wasiska golila ;-).
Contador wygral Giro niedawno (dobrze ze unikal stekow w miedzyczasie),
Winokurow stary doper na koniec sobie zafundowal medal na olimpiadzie w
2012. Moga im "skoczyc na pukiel". Lance biedny sie "czilloutuje" w
otoczeniu 7 zoltych koszulek (pojeczal troche u Oprah i tyle). Nie ma co
sie stresowac. Pilka nozna mowi o pieniadzach i korupcji, kolarstwo mowi
o dopingu (takim czy innym, tutaj biologiczny ;-))

Sa ludzie ktorzy szukaja usprawiedliwienia dla swoich oszustw w tym ze inni
"tez" oszukuja... A sa ludzie ktorzy sie tym beda brzydzic niezaleznie od
tego ile tak samo robi - Ci drudzy zasluguja dla mnie na szacunek a
koszulki Lanca przestaly miec jakakolwiek wartosc po tym co robil.

Data: 2015-06-04 06:01:13
Autor: Pszemol
Zenada na zawodach
<markiz.dosadny@gmail.com> wrote in message news:24b462c5-80cc-4a48-b7d1-6f043b5f8d91googlegroups.com...

> [...]

tego ile tak samo robi - Ci drudzy zasluguja dla mnie na szacunek a
koszulki Lanca przestaly miec jakakolwiek wartosc po tym co robil.

Cokolwiek bys nie powiedzial (i nawet majac racje) musisz przyznac
ze oszukiwanie jest "endemiczne" w kolarstwie.

Nie tylko w kolarstwie chyba.

a moj post to raczej sarkastyczny byl.

:-)

Data: 2015-06-03 07:43:38
Autor: bans
Żenada na zawodach
W dniu 2015-06-03 o 01:17, Pszemol pisze:

A mnie ciekawi czy to video, publicznie dostępne jak widać, wywołało
jakiś skutek w kwestii wyników zawodów?

Wystarczyło poszukać. Zdyskwalifikowano pchającego, kobieta zajęła 3 miejsce :/

--
bans

Data: 2015-06-03 14:27:39
Autor: Pszemol
Żenada na zawodach
bans <goc@o2.pl> wrote:
[...]

Zdaje sie musisz wiecej poszukac bo masz nieaktualne wiesci.

Data: 2015-06-05 08:11:30
Autor: bans
Żenada na zawodach
W dniu 2015-06-03 o 16:27, Pszemol pisze:

Zdaje sie musisz wiecej poszukac bo masz nieaktualne wiesci.

A nie możesz napisać jak się skończyło, skoro wiesz?

--
bans

Data: 2015-06-05 08:25:38
Autor: bans
Żenada na zawodach
W dniu 2015-06-05 o 08:11, bans pisze:

Zdaje sie musisz wiecej poszukac bo masz nieaktualne wiesci.

A nie możesz napisać jak się skończyło, skoro wiesz?

Uzupełniam:

http://gvt.wroc.pl/?p=772

Teraz zgrywają uczciwych, oddają nagrodę, proszą o anulowanie wyniku - bo są przyciśnięci do muru. Gdyby nie przyłapano ich na gorącym uczynku - sprawy by nie było...

--
bans

Data: 2015-06-05 22:32:57
Autor: Piotr Rogoza
¯enada na zawodach
Dnia Fri, 05 Jun 2015 08:25:38 +0200, bans napisał(a):

Teraz zgrywajÄ… uczciwych, oddajÄ… nagrodÄ™, proszÄ… o anulowanie wyniku -
bo są przyciśnięci do muru. Gdyby nie przyłapano ich na gorącym uczynku
- sprawy by nie było...
Wszędzie oszukują tylko nie wszyscy dają się złapać. Bez urazy dla wszystkich :)
Urzekło mnie jedno: "W trosce o dobre imię kolarstwa i rzemiosła którym z takim trudem wszyscy się poddajemy" - dobre imię kolarstwa, dobre. Mi się kolarstwo tylko z jednym ostatnio kojarzy. Ale może wyolbrzymiam i tylko cząstka zawodowych kolarzy się szprycuje. Może ci co jadą na końcu są czyści?

--
piecia aka dracorp

Żenada na zawodach