Żenada na zawodach

Data: 2015-06-01 15:17:31
Autor: qrt
Żenada na zawodach
Dnia Mon, 01 Jun 2015 14:58:48 +0200, Wojtas napisał(a):

https://www.youtube.com/watch?v=CI1NiqTeOn4

Szkoda, że jej jeszcze nie ci±gn±ł na sztywnym holu. Zawsze uważałem, że tzw. sportowcy w większo¶ci to straszne, zachłanne i skorumpowane skurwysyny.

co za różnica. Przecież jesli dany zawodnik kogo¶ pcha to sam sie osłabia. A jak kto¶ jest na tyle cienki ze nawet takiego "tandemu" nie jest w stanie
wyprzedzić to niech może nie startuje wcale albo pozbedzie sie jaki¶
szczególnych ambicji :D

Data: 2015-06-01 15:46:02
Autor: qrt
Żenada na zawodach
Dnia Mon, 1 Jun 2015 15:17:31 +0200, qrt napisał(a):

[...]

nie wiem czemu przyjełem za pewnik ze to wy¶cig par mieszanych :)
ale jesli to normalny wyscig gdzie na dodatek jest osobna klasyfikacja
kobiet i mężczyzn no juz faktycznie jest to lekko nieuczciwe...

Data: 2015-06-01 19:47:41
Autor: MadMan
Żenada na zawodach
Dnia Mon, 1 Jun 2015 15:46:02 +0200, qrt napisał(a):

nie wiem czemu przyjełem za pewnik ze to wyścig par mieszanych :)
ale jesli to normalny wyscig gdzie na dodatek jest osobna klasyfikacja
kobiet i mężczyzn no juz faktycznie jest to lekko nieuczciwe...

Z tego co czytam to pchana pani stała potem na pudle. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Żenada na zawodach