Żenua roku 2013

Data: 2013-12-25 14:56:49
Autor: u2
Żenua roku 2013
.... nominacje :

http://wpolityce.pl/artykuly/70127-zenada-roku-ranking-najglupszych-wyczynow-w-polskiej-polityce-ad-2013-gadki-wpadki-i-przypadki-wybierz-laureata

ŻENADA ROKU: ranking najgłupszych wyczynów w polskiej polityce A.D. 2013. Gadki, wpadki i przypadki... WYBIERZ LAUREATA!

opublikowano: dzisiaj, 12:23
fot. blog Lecha Wałęsy na wykop.pl

Bogatym repertuarem obrodziła w mijającym roku polska scena polityki komediowej. W przebojowych występach można było przebierać jak w ulęgałkach, a nawet jak w mirabelkach. Konkurencja okazała się tak ogromna, że galę nominowanych - z wielką przyjemnością - przedstawiamy w dwóch odsłonach. Oto pierwsza część uroczystości.

Panie i Panowie! Ladies and Gentlemen! Mesdames et Messieurs! Do nagrody ŻENADA ROKU w kategorii "Wypowiedź, cytat, nagranie" nominowani zostali:

1. Stefan Niesiołowski, poseł PO, b. wicemarszałek Sejmu, szef sejmowej Komisji Obrony Narodowej:
Mirabelki jedliśmy, wyjadałem szczaw z nasypu. I wszyscy byli najedzeni. A teraz te owoce leżą na ziemi. Szczawiu nikt nie zjada.
Za empatię, nowatorskie spojrzenie na problem niedożywionych dzieci, wytrwałość w chodzeniu pod szczaw oraz natchnienie dla twórców...

Takich jak artyści z zespołu TheBiles, których zapraszamy na scenę. Przywitajmy ich brawami! Posłuchajmy wielkiego przeboju grupy. Inspiracją do powstania piosenki był szczawiowy matecznik profesora Niesiołowskiego. Szanowni Państwo - „Szczawiowy Raj w Kałęczewie”!

http://www.youtube.com/watch?v=y_Z6eKtB0bQ

A teraz kolejni nominowani...

2. Julia Pitera, poseł PO, b. minister ds. Opracowania Programu Zapobiegania Nieprawidłowościom w Instytucjach Publicznych:
Jeżeli spytamy dzieci, czy jadły śniadanie, to niestety dużo dzieci powie, że nie. Kultura jedzenia śniadań w Polsce nie istnieje.
Za twórcze rozwinięcie teorii szczawiowej oraz potwierdzenie, iż nie tylko w dziedzinie walki z korupcją Pitera czuje się jak dorsz w wodzie.

3. Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent Warszawy:
Ten objazd jest dzisiaj bardzo chwalony, bo jest z widokiem, czego nie będzie, jak otworzymy tunel.
Za dbałość o krajobraz stolicy, ze szczególnym uwzględnieniem korków, ciągnących się malowniczo, hen po horyzont.

4. Lech Wałęsa, b. prezydent RP:
Musimy jak najszybciej opracować program, a szczególnie czipy dla każdego polityka - wszystko co robisz, wszystko - z kim śpisz - ma być tam zapisane.
Za pokojową i bezbolesną metodę inwigilacji polityków. Pierwszy do oczipowania Jarosław Kaczyński?

5. Ewa Malinowska-Grupińska, przewodnicząca Rady Warszawy:
Hanna Gronkiewicz-Waltz to najlepszy prezydent w tysiącletniej historii Warszawy.
Za znajomość dziejów stolicy i odkrycie przewag obecnej władczyni stolicy obejmujących okres - fiu, fiu - jeszcze sprzed najazdu na Polskę wojsk Mendoga.

6. Sławomir Nowak, b. minister transportu, budownictwa i gospodarki morskiej:
W ramach dodatkowej akcji czyszczenia i usprawniania również przed zimą wagonów i pociągów PKP Intercity zostało zdezynfekowanych ok. 300 wagonów zagrożonych właśnie.
Za zrobienie sukcesu z odpluskwienia wagonów PKP. W XXI w. tabor bez robactwa to niebywałe osiągnięcie.

7. Natalia Rodziewicz, kandydatka Ruchu Palikota na radną Elbląga:
Mamy maliny, zróbmy dżem.
Za poetyckie hasło wyborcze, "dietykę", "wegeterializm" i ogólne "naczytanie".

Tylko dla nas nominowana zgodziła się odtworzyć swój pamiętny występ:

http://www.youtube.com/watch?v=fLEfXhN-f7k

Wróćmy do nominacji...

8. Adam Hofman, poseł i rzecznik PiS:
Ponieważ są paparazzi w krzakach, tylko dlatego nie wyciągnę i nie pokażę.
Za stanięcie w obronie krzywdzonego członka.

9. Tomasz Kaczmarek, poseł PiS, b. Agent Tomek:
Nie wchodzę w żadne relacje typu love me tender, love me sweet, kochanie i tak dalej.
Za szarmanckość, zdolności mediacyjne oraz umiejętność posługiwania się krzesłem.

10. Donald Tusk, premier:
Dla nas rzeczą kluczową w tym roku 2013, który ogłosiliśmy rokiem rodziny, jest to, aby ten rok zamienić w dekadę rodziny.
Za wynalezienie roku, który ma 120 miesięcy.

Wyślij głos (z uzasadnieniem lub bez) na adres jerzy.kubrak@wpolityce.pl i wybierz laureata!
Nominacje w kategorii "Wpadki i przypadki" w drugiej części gali.
Do zobaczenia!
--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-12-25 09:24:58
Autor: donek999bronek
enua roku 2013
uytkownik u2 napisa:

5. Ewa Malinowska-Grupiska, przewodniczca Rady Warszawy:

Hanna Gronkiewicz-Waltz to najlepszy prezydent w tysicletniej historii Warszawy.

Dla pewnej mniejszosci, zdecydowanie tak.

Data: 2013-12-25 19:04:16
Autor: Bogdan Idzikowski
enua roku 2013

Uytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisa w wiadomoci news:5851dd1d-5655-463d-84a9-72ad733582bbgooglegroups.com...
[...]

============================

Dla ludzi inteligentnych?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzcym jest jak gra w szachy z gobiem. Niewane, jak dobrze grasz, gob i tak przewrci wszystkie figury, nasra na szachownic i bdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-12-25 11:19:00
Autor: donek999bronek
enua roku 2013
uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:

Dla pewnej mniejszosci, zdecydowanie tak.

===========================> Dla ludzi inteligentnych?

Wszystko zostanie w rodzinie. Donkowi zawdzieczamy to uchwalone prawo a nie Kaczce, dla jasnosci! Kaczka rozwiazal to skurwiale WSI gdzie ci ludzie na podstawie podrobionych dokumentow przejmowali majatek.
http://www.youtube.com/watch?v=1VKBU_s4JdU

Data: 2013-12-25 21:22:36
Autor: boukun
enua roku 2013
Uytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisa w wiadomoci news:06310c59-e4a1-4a31-961e-a59bfc745aacgooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -
Jeden okragostoowy gangster drugiemu nie ustpuje...

PiS przejmowao Telegrafy, Ruchy i insze majtki, kiedy oni mieli szans rabowa...

boukun

Data: 2013-12-25 11:20:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
enua roku 2013
W dniu roda, 25 grudnia 2013 19:04:16 UTC+1 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:

===========================> Dla ludzi inteligentnych...

....inaczej

Data: 2013-12-27 14:00:30
Autor: Budzik
enua roku 2013
Uytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Protestuj!
A gdzie p. Pawowicz, a gdzie pose Pita i wielu wielu innych!?

Żenua roku 2013