Żenująca postawa Thun. Najpierw fotki z Kozłowsk ą, a teraz... "Nie miałam z nimi żadnych kontaktów"

Data: 2019-04-27 04:44:30
Autor: Zenek Kapelinder
Żenująca postawa Thun. Najpierw fotki z Kozłowsk ą, a teraz... "Nie miałam z nimi żadnych kontaktów"
Cala ta Frankensztajn jest zenujaca. Paskudny oprocz niej jest system w ktorym takie indywidua sie wybiera. System jest taki ze sama na siebie zaglosuje i wygra bo pierwsza na liscie.

Data: 2019-04-27 05:41:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Żenująca postawa Thun. Najpierw fotki z Kozło wską, a teraz... "Nie miałam z nimi żadnych kontaktów"
W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 13:44:31 UTC+2 u¿ytkownik Zenek Kapelinder napisa³:

Cala ta Frankensztajn jest zenujaca. Paskudny oprocz niej jest system w ktorym takie indywidua sie wybiera. System jest taki ze sama na siebie zaglosuje
i wygra bo pierwsza na liscie.

Ano bo system unioeuropejski zosta³ tak ustawiony, ¿eby panie baronowe i hrabiny mog³y braæ pieni±dze za sesje, a po powrocie do domu le¿eæ i pachnieæ.

Tak na trochê bardziej serio, to by³ kiedy¶ kawa³ek Polski w takiej proto-unii
europejskiej za panowania ¶wintej pamieci Cysorza pierdo³y. Ja¶niepani Ró¿a
kontynuuje po prostu te rodzinne tradycje ;)

Data: 2019-04-27 05:47:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Żenująca postawa Thun. Najpierw fotki z Kozło wską, a teraz... "Nie miałam z nimi żadnych kontaktów"
W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 14:41:12 UTC+2 u¿ytkownik Jakub A. Krzewicki napisa³:
> [...]

europejskiej za panowania ¶wintej pamieci Cysorza pierdo³y. Ja¶niepani Ró¿a
kontynuuje po prostu te rodzinne tradycje ;)

PS. https://youtu.be/CGVGsvhyy5M

Żenująca postawa Thun. Najpierw fotki z Kozłowsk ą, a teraz... "Nie miałam z nimi żadnych kontaktów"