Żewłakow buraczy

Data: 2011-08-19 18:19:28
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Żewłakow buraczy
Rozumiem, grał u nich.
Nie mniej jednak jest Polakiem.
Marzy, że po skończeniu kariery na krajowych boiskach
jeszcze raz go przygarnÄ…?

"W rewanżu z Wisłą życzę mistrzom Cypru zwycięstwa 2:0 - mówi były napastnik
reprezentacji Polski i APOEL-u w filmie opublikowanym na oficjalnej stronie
klubu z Nikozji"
http://www.sport.pl/sport-krakow/1,115698,10140992.html

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-08-19 09:25:58
Autor: sykmie
¯ew³akow buraczy
On 19 Sie, 18:19, "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <use...@kihltd.eu>
wrote:
Rozumiem, gra³ u nich.
Nie mniej jednak jest Polakiem.
Marzy, ¿e po skoñczeniu kariery na krajowych boiskach
jeszcze raz go przygarn±?

"W rewan¿u z Wis³± ¿yczê mistrzom Cypru zwyciêstwa 2:0 - mówi by³y napastnik
reprezentacji Polski i APOEL-u w filmie opublikowanym na oficjalnej stronie
klubu z Nikozji"http://www.sport.pl/sport-krakow/1,115698,10140992.html

Ja tam widzê Kosowskiego
http://www.apoelfc.com.cy/nqcontent.cfm?a_name=home_1&lang=l2

sykmie

Data: 2011-08-19 18:31:55
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
¯ew³akow buraczy
Pewna osoba, czyli sykmie
o¶wiadczy³a nam oto tak, jak widaæ poni¿ej:

On 19 Sie, 18:19, "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <use...@kihltd.eu>
wrote:
Rozumiem, gra³ u nich.
[...]

Nie mam wp³ywu na to czy gral lub nie.
Mowa o tym co podobno powiedzia³.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-08-19 19:05:55
Autor: RedLite
¯ew³akow buraczy
W dniu 2011-08-19 18:25, sykmie pisze:

Ja tam widzê Kosowskiego
http://www.apoelfc.com.cy/nqcontent.cfm?a_name=home_1&lang=l2

w zak³adce 'more videos' jest i ¯ew³akow :D

--

*RedLite*

Data: 2011-08-19 19:41:17
Autor: Przemek Budzyński
Żewłakow buraczy
W dniu 2011-08-19 18:19, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
Rozumiem, grał u nich.
Nie mniej jednak jest Polakiem.

no i?

A to jest mecz Polska - Cypr?

Nie, Wisła - Apoel. Co Żewłakow ma wspólnego z Wisłą, z Krakowem? Nic, kompletnie. Co z Nikozją? Dużo - mieszkał tam, miał przyjaciół, znajomych.

Co tu jest do buraczenia - dalibóg, nie mam pojęcia.

Data: 2011-08-19 19:45:16
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Żewłakow buraczy
Pewna osoba, czyli Przemek Budzyński
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

[...]

Twoje zdanie jest takie, moje takie.
Obaj mamy do tego prawo.
Pomimo tego, że na 11 tylko dwóch to nasi,
uważam, że wypadałoby kibicować Wiśle.
I tyle.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-08-19 19:48:02
Autor: Cavallino
Żewłakow buraczy
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w wiadomości news:

Pomimo tego, że na 11 tylko dwóch to nasi,
uważam, że wypadałoby kibicować Wiśle.

I co, każdy ma obowiązek?
Bo ma takie a nie inne obywatelstwo w paszporcie?
Dosyć mierna przesłanka.

A już nazywanie innego stanowiska buraczeniem - świadczy tylko o autorze tego pomysłu.

Data: 2011-08-19 19:53:35
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Żewłakow buraczy
Pewna osoba, czyli Cavallino
[...]

Może być żenada.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-08-19 20:05:46
Autor: Rychu
Żewłakow buraczy
W dniu 2011-08-19 19:53, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
A już nazywanie innego stanowiska buraczeniem - świadczy tylko o
autorze tego pomysłu.

Może być żenada.

Nieoglądanie i niekibicowanie reprezentacji to też buraczenie i żenada?
Każdy może kibicować komu chce. Tym bardziej jak jest to normalne
zachowanie, a nie "nie kibicuje Wiśle, bo jestem za Legią".
Jakby jakiś wasz Jaliens, czy Jovanović grał przeciwko np. przeciwko
Partizanowi i by go jakiś wiślacki portal spytał, to jak myślisz,
co by odpowiedział?

Taki Radovic np. Zawsze na pierwszym miejscu Partizan na drugim Legia.
Jakby grała Legia z Partizanem, to pewnie by miał ból. Jednak jakby
Legia grała z Crveną, to nikt by się nie dziwił, że Rado kibicuje Legii.

Tylko w tym Krakowie zawsze na opak. ;)

Rychu

Data: 2011-08-19 20:21:05
Autor: AJK
Żewłakow buraczy
19-08-2011, 20:05, Rychu napisa³:

A ju¿ nazywanie innego stanowiska buraczeniem - ¶wiadczy tylko o
autorze tego pomys³u.

Mo¿e byæ ¿enada.

Nieogl±danie i niekibicowanie reprezentacji to te¿ buraczenie i ¿enada?
Ka¿dy mo¿e kibicowaæ komu chce. Tym bardziej jak jest to normalne
zachowanie, a nie "nie kibicuje Wi¶le, bo jestem za Legi±".
Jakby jaki¶ wasz Jaliens, czy Jovanoviæ gra³ przeciwko np. przeciwko
Partizanowi i by go jaki¶ wi¶lacki portal spyta³, to jak my¶lisz,
co by odpowiedzia³?

Taki Radovic np. Zawsze na pierwszym miejscu Partizan na drugim Legia.
Jakby gra³a Legia z Partizanem, to pewnie by mia³ ból. Jednak jakby
Legia gra³a z Crven±, to nikt by siê nie dziwi³, ¿e Rado kibicuje Legii.

Tylko w tym Krakowie zawsze na opak. ;)

Dlaczego w Krakowie? --
AJK

Data: 2011-08-19 20:29:22
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Żewłakow buraczy
Pewna osoba, czyli Rychu
[...]

Mylisz niekibicowanie z kibicowaniem przeciwnikowi.
Nie wiem jak Ty, ale ja widzę duża różnicę.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-08-19 21:26:34
Autor: Rychu
Żewłakow buraczy
W dniu 2011-08-19 20:29, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
Nieoglądanie i niekibicowanie reprezentacji to też buraczenie i
żenada?

Mylisz niekibicowanie z kibicowaniem przeciwnikowi.
Nie wiem jak Ty, ale ja widzę duża różnicę.

Nie mylę, tylko pytam. Żewłakow nie kibicuje przeciwnikowi
tylko swojemu byłemu klubowi. Nie dziwię mu się, nie wiem,
jakbym sam zrobił. Może odwrotnie, ale to nie znaczy, że
ja nie jestem burak, a on jest. Na odwrót też nie.

Chętnie bym zobaczył jakaś polską drużynę w pucharach.
Rok temu był Lech. Teraz padło na Wisłę. Natomiast np.
w Pucharze Polski, mam gdzieś czy Wisła przejdzie czy
Lech. Czasem nawet wolę, żeby ktoś słabszy, żeby Legia
mogła lepiej trafić. Widocznie Żewłakow ma takie samo
podejście do LM, jak ja do Pucharu Polski. On grał
w LM, grał z i przeciwko wielu dobrym zawodnikom
i specjalnie go to nie obchodzi czy Wisła wyjdzie czy
nie. Ma kolegów w APOELu to im kibicuje. Zero buraczenia.

Rychu

Data: 2011-08-19 23:18:15
Autor: Cavallino
Żewłakow buraczy
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w wiadomości news:j2m7vc$bi2$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie nic to nie zmienia.

Data: 2011-08-19 22:24:29
Autor: Przemek Budzyński
Żewłakow buraczy
W dniu 2011-08-19 19:45, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Twoje zdanie jest takie, moje takie.
Obaj mamy do tego prawo.

warto by jeszcze to zdanie jakoś uzasadnić, bośwa na grupie dyskusyjnej :)
Ja argumenty podałem.

Data: 2011-08-20 19:18:19
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Żewłakow buraczy
[...]

Ja również; i nawet zostałem wyśmiany.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-08-21 23:03:13
Autor: grzeda
Żewłakow buraczy
W dniu 2011-08-19 19:45, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

uważam, że wypadałoby kibicować Wiśle.

Bo?

pozdr
PG

Data: 2011-08-26 02:25:21
Autor: Doomin
Żewłakow buraczy
[...]

Gral w APOELu, ba, jakbys nie zauwazyl to tam wlasnie przezyl
pilkarska przygode swojego zycia, z Krakowem natomiast
zwiazany jest tylko narodowoscia, a tam widocznie czul sie jak
w domu skoro ma taki sentyment. Poza tym mowisz o grajku, ktory
w Polsce niezbyt wiele czasu przezyl...

Żewłakow buraczy