A gdy chłopcy w seminarium "robią to ze sobą" ....

Data: 2009-10-02 21:49:09
Autor: Grzegorz Z.
A gdy chłopcy w seminarium "robią to ze sobą" ....
.... to nie mamy wówczas do czynienia z "hańbą" ? ==============

Jeśli dziecko zobaczy na ulicy całujących się mężczyzn, należy z nim o tym
rozmawiać lub przeczytać taką historię - mówi psycholog Karina Węgielnik o
bajce poruszającej temat homoseksualizmu. Jutro w Gdańsku promocja książki.
Wszechpolacy z Pomorza: hańba, protestujemy! "Z Tango jest nas troje" to pierwsza w Polsce książka dla dzieci mówiąca o
homoseksualizmie - tak reklamuje ją wydawca Robert Biedroń z Kampanii
przeciw Homofobii. Właśnie trafiła do księgarń. Promocja książki i dyskusja
na jej temat odbędzie się w piątek w gdańskim Centrum Zabaw Twórczych
Edward, gdzie na co dzień działa niepubliczne przedszkole i prowadzone są
zajęcia dla maluchów.

Pomorska Młodzież Wszechpolska jest zbulwersowana. W liście do centrum
wszechpolacy piszą: "chcecie wykorzystać Państwo prowadzone przez Was
przedszkole do deprawowania powierzonych przez rodziców dzieci". I nawołują
do "wycofania się z tej haniebnej inicjatywy". (...)

http://miasta.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,7097445,Awantura_o_dwoch_tatusiow.html

====================

Co zauważyłem - "higienicznie ostrzyżeni" dokonali kolejnej korekty w
swoich słownikach - słowo "zboczenie" zastąpili słowem "hańba".

Pewnie boją się że jakiś gej wytoczy im sprawę o zniesławienie - że
porównują osoby homoseksualne do młodocianych polskojęzycznych zboczeńców
uganiających się nocą  po ciemnych zaułkach miasta Exeter za wracającymi z
pracy kobietami.

Data: 2009-10-02 13:49:03
Autor: Antenka

=============>

===================>
[...]

Prawdziwi mężczyźni a nie takie nie wiadomo co, jak ty - ni facet - ni
baba

Antenka

Data: 2009-10-02 23:00:18
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 2 Oct 2009 13:49:03 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Prawdziwi mężczyźni gwałcą nocą kobiety w ciemnej ulicy?

Przecież to zboki są, nie mężczyźni!

Data: 2009-10-02 14:14:22
Autor: Antenka
On 2 Paź, 23:00, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Prawdziwi mężczyźni a nie takie nie wiadomo co, jak ty - ni facet - ni
> baba

Prawdziwi mężczyźni gwałcą nocą kobiety w ciemnej ulicy?

Przecież to zboki są, nie mężczyźni!

O sobie piszesz? Aaa

Data: 2009-10-02 23:16:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 2 Oct 2009 14:14:22 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Nie, to ty napisałeś że to "prawdziwi mężczyźni" są. Nie przeczytałeś całego posta, tylko chlapnąłeś swoje trzy po trzy i wyszło
tak jak wyszło?

Data: 2009-10-02 23:23:32
Autor: VicAbarca
Grzegorz Z. пишет:
Nie przeczytałeś całego posta, tylko chlapnąłeś swoje trzy po trzy i wyszło
tak jak wyszło?

Nie widzisz, ze to glupia baba jest, z mentalnoscia nastolatki, urazem do garow i pieluch... I dzieci jej smierdza...

--
Vic

Data: 2009-10-03 10:25:22
Autor: CYC
A gdy chłopcy w seminarium "robią to ze sobą" ....

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1nx5a4v95x1ky$.gtwnwp3irv1w.dlg40tude.net...

Wszy polskie nie sa moimi bohaterami ale w tym wypadku maja racje .

cyc

Data: 2009-10-03 01:38:43
Autor: Antenka
On 3 Paź, 10:25, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1nx5a4v95x1ky$.gtwnwp3irv1w.dlg40tude.net...

Wszy polskie nie sa moimi bohaterami ale w tym wypadku maja racje .

cyc

A żydowskie gnidy?

Antenka

Data: 2009-10-03 12:14:10
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:fa2c55df-2887-4c0d-a98a-d3747f5d78d6d34g2000vbm.googlegroups.com...
On 3 Paź, 10:25, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Znaczy wszy polskie to zydzi ?
Ci rowniez nie sa moimi bohaterami ja same wszy ale skoro wszy maja racje , to ich jaja , gnidy pewnie rowniez ....., no" w tym temacie " oczywiscie .

cyc

Data: 2009-10-03 16:52:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 3 Oct 2009 10:25:22 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Why?

Można sześciolatki straszyć paleniem żywcem przez wieczność za niechodzenie
do przybytku pedofilskiej sekty, dlaczego nie powiedzieć dzieciakom że
"dwie mamusie" lub "dwoje tatusiów" także może mieszkać razem i rodziną
być?

A gdy chłopcy w seminarium "robią to ze sobą" ....