A gdyby tak dać takiemu rower?

Data: 2009-08-01 15:51:31
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
A gdyby tak dać takiemu rower?
http://www.youtube.com/watch?v=TrK72xWxs_g
Objechałby natywnych zjazdowców?

zyga

Data: 2009-08-01 14:17:17
Autor: jakuboff
A gdyby tak dać takiemu rower?
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=TrK72xWxs_g
Objechałby natywnych zjazdowców?

Ten może nie, ale wśród dehowców są zawodnicy, którzy jeździli wcześniej w motocross.

Data: 2009-08-01 19:27:28
Autor: Tomek Banach
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=TrK72xWxs_g
Objechałby natywnych zjazdowców?

nie

Data: 2009-08-01 19:30:32
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
A gdyby tak dać takiemu rower?

http://www.youtube.com/watch?v=TrK72xWxs_g
Objechałby natywnych zjazdowców?

nie

Taki Rossi chyba będzie startował w rajdach.
Stawiam orzeszki, że będzie dobry.

zyga

Data: 2009-08-02 19:47:06
Autor: Tomek Banach
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=TrK72xWxs_g
Objechałby natywnych zjazdowców?

nie

Taki Rossi chyba będzie startował w rajdach.
Stawiam orzeszki, że będzie dobry.

nieywkluczone ale czy ich objedzie ? Michael Jordan gral w golfa o ile mnie pamiec nie myli ale poki co podia dh nie sa pelne trialowcow :)

Data: 2009-08-02 19:51:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Kurde, widziałeś cały film?
Widziałeś jak skakał po schodach?

zyga

Data: 2009-08-03 21:11:52
Autor: Tomek Banach
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

tak i na moje oko to samo co na wszelkiej masci pornosach rowerowych

tomek

Data: 2009-08-03 21:27:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Zjazd na przednim kole po schodach teĹź?

zyga

Data: 2009-08-01 19:28:43
Autor: Kosu
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=TrK72xWxs_g
Objechałby natywnych zjazdowców?

Nie. I stawiam, że nie zrobiłby na rowerze żadnego z tricków, który wymaga napędzania roweru. Facet doskonale czuje sprzęt i ma fantastyczny zmysł równowagi (czasem się tacy rodzą - żaden cud), ale pedałowanie jest za wielką przepaścią umiejętności i przyzwyczajeń.

Filmik dość imponujący.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-01 19:31:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Szczególnie te najazdy na tę stromą ścianę.

zyga

Data: 2009-08-01 19:33:32
Autor: click
Kosu pisze:
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

skad wiesz, ze wczesniej nie robil tego na rowerze?
albo ze wciaz tego nie robi?
jak ten
http://www.youtube.com/watch?v=mhiMmZGkrpY
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-08-01 19:40:53
Autor: Kosu
click wrote:
skad wiesz, ze wczesniej nie robil tego na rowerze?
albo ze wciaz tego nie robi?

Bo poświęciłem ~10 minut na czytanie informacji o nim w necie i nigdzie nie znalazłem wzmianki o wynalazku zwanym rowerem. To daje mi takie prawdopodobieństwo, że pozwoliłem sobie na ryzyko ;]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-01 19:34:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Pisałem o zjeździe.
A w zjeździe napędzanie ...

zyga

Data: 2009-08-01 19:43:39
Autor: Kosu
A gdyby tak dać takiemu rower?
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Pisałem o zjeździe.
A w zjeździe napędzanie ...

No wiesz. Nie każdy rozumie przez zjazd grzanie na pałę po stoku narciarskim. Krąży po necie taki filmik, gdzie chłopaki zjeżdżają między rowerzystami wąskim szlakiem. Przypomnę, że skrytykowałeś ten zjazd :]

DH się nie interesuję, bo mnie nudzi, ale kiedyś widziałem jakieś zawody i na pewno pedałowali chwilami :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-01 19:46:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Chwilami.
Każdy potrafi pedałować.
A z innych offtopicznych polecam to:
http://www.quantyabikes.co.uk/evo1-track/

zyga

Data: 2009-08-01 21:03:58
Autor: Szewc
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=TrK72xWxs_g
Objechałby natywnych zjazdowców?

Po pierwsze primo, jakby mi taki wyskoczył przed twarz na chodniku, to byłbym nieobliczalny

Po drugie primo. DH wymaga wiele dokręcania i prawdziwi DHwcy trenują gdzie? Na szosie.

pozdr.
Szewc.

Data: 2009-08-02 03:20:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Taaa, przejazd w dh to może ze 2 minuty, z czego 20sekund to ew. dokręcanie.

Sugerujesz, że taki koleś nie ma pary w nogach?

zyga

Data: 2009-08-02 09:47:35
Autor: Kosu
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Taaa, przejazd w dh to może ze 2 minuty, z czego 20sekund to ew. dokręcanie.

A jakie są w czołówce różnice w czasie na mecie? ;p

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-02 12:50:23
Autor: jakuboff

http://www.youtube.com/watch?v=mIygwolIHjg

Data: 2009-08-02 20:54:26
Autor: Szewc
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Taaa, przejazd w dh to może ze 2 minuty, z czego 20sekund to ew. dokręcanie.

Że się utrzyma na rowerze to nie wątpię. Poczucie równowagi ma. Ale wytrenowanie obrotu to co innego.
Poza tym, są i takie trasy DH, gdzie dokręca się więcej niż owe 20s. I nie jest to moja opinia, że trenują na szosie, przeczytałem coś takiego w BikeAction (fakt dawno temu to było)

pozdr.
szewc

p.s. i byłbyś łaskaw dokończyć co z tymi objawami po mixxupie...

Data: 2009-08-02 21:32:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Niedobre a fuj, jakąś suchość miałem.
I mało energii.

zyga

Data: 2009-08-02 21:32:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
A gdyby tak dać takiemu rower?

Taaa, przejazd w dh to może ze 2 minuty, z czego 20sekund to ew. dokręcanie.

Że się utrzyma na rowerze to nie wątpię. Poczucie równowagi ma. Ale wytrenowanie obrotu to co innego.

Jakiego obrotu?

zyga

Data: 2009-08-03 09:34:20
Autor: Raist
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h52ogg$up9$1news.interia.pl...
Taaa, przejazd w dh to może ze 2 minuty, z czego 20sekund to ew. dokręcanie.

serio piszesz? :)
oglądałeś kiedyś zawody DH?
bo o start to Cię nie podejrzewam :)

Raist

Data: 2009-08-03 13:04:54
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Masz na myśli zawody w Bochni, w kopalni, gdzie przez 3/4 trasy się kręci?
:>

zyga

Data: 2009-08-02 14:32:03
Autor: Przemek
A gdyby tak dać takiemu rower?
On 1 Sie, 15:51, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=TrK72xWxs_g
Objechałby natywnych zjazdowców?

zyga

A on?

http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o

Przyznam, że na mnie zrobił wrażenie, do tego świetny montaż i
zsynchronizowany podkład.

pozdr

A gdyby tak dać takiemu rower?