A gdyby tak dać takiemu rower?

Data: 2009-08-01 21:03:58
Autor: Szewc
A gdyby tak dać takiemu rower?
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=TrK72xWxs_g
Objechałby natywnych zjazdowców?

Po pierwsze primo, jakby mi taki wyskoczył przed twarz na chodniku, to byłbym nieobliczalny

Po drugie primo. DH wymaga wiele dokręcania i prawdziwi DHwcy trenują gdzie? Na szosie.

pozdr.
Szewc.

Data: 2009-08-02 03:20:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Taaa, przejazd w dh to może ze 2 minuty, z czego 20sekund to ew. dokręcanie.

Sugerujesz, że taki koleś nie ma pary w nogach?

zyga

Data: 2009-08-02 09:47:35
Autor: Kosu
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Taaa, przejazd w dh to może ze 2 minuty, z czego 20sekund to ew. dokręcanie.

A jakie są w czołówce różnice w czasie na mecie? ;p

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-02 12:50:23
Autor: jakuboff

http://www.youtube.com/watch?v=mIygwolIHjg

Data: 2009-08-02 20:54:26
Autor: Szewc
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Taaa, przejazd w dh to może ze 2 minuty, z czego 20sekund to ew. dokręcanie.

Że się utrzyma na rowerze to nie wątpię. Poczucie równowagi ma. Ale wytrenowanie obrotu to co innego.
Poza tym, są i takie trasy DH, gdzie dokręca się więcej niż owe 20s. I nie jest to moja opinia, że trenują na szosie, przeczytałem coś takiego w BikeAction (fakt dawno temu to było)

pozdr.
szewc

p.s. i byłbyś łaskaw dokończyć co z tymi objawami po mixxupie...

Data: 2009-08-02 21:32:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Niedobre a fuj, jakąś suchość miałem.
I mało energii.

zyga

Data: 2009-08-02 21:32:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
A gdyby tak dać takiemu rower?

Taaa, przejazd w dh to może ze 2 minuty, z czego 20sekund to ew. dokręcanie.

Że się utrzyma na rowerze to nie wątpię. Poczucie równowagi ma. Ale wytrenowanie obrotu to co innego.

Jakiego obrotu?

zyga

Data: 2009-08-03 09:34:20
Autor: Raist
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h52ogg$up9$1news.interia.pl...
Taaa, przejazd w dh to może ze 2 minuty, z czego 20sekund to ew. dokręcanie.

serio piszesz? :)
oglądałeś kiedyś zawody DH?
bo o start to Cię nie podejrzewam :)

Raist

Data: 2009-08-03 13:04:54
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Masz na myśli zawody w Bochni, w kopalni, gdzie przez 3/4 trasy się kręci?
:>

zyga

A gdyby tak dać takiemu rower?