A gdyby tak nie posiadać kart?

Data: 2010-11-07 10:44:41
Autor: zlotowinfo
A gdyby tak nie posiadać kart?
Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4cd67454$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
Wszystkie banki wprowadzają lub podwyższają opłaty za karty płatnicze.
A gdyby tak nie mieć żadnych kart oprócz kredytowej? Wypłacić gotówkę raz w miesiącu w kasie, a gdzie się da płacić kredytową, w której łatwo jest wyrobić limit darmowości i ma się wygodę darmowego kredytu?
Mnie bankomaty już się przejadły i unikam korzystania z nich. Są niekiedy nawet dwa miesiące, kiedy z nich wogóle nie korzystam.

ja tak robie, bankomatowe transakcje wogóle zablokowałem
mam bez limitu darmowości w mbanku i openie

A gdyby tak nie posiadać kart?