A gdyby tak odwrotnie?

Data: 2012-06-22 16:39:01
Autor: Przemysław M.
A gdyby tak odwrotnie?
Po kontrowersyjnej audycji Michała Figurskiego i Kuby Wojewódzkiego, w
której żartowali sobie z Ukrainek w sieci wybuchła burza. Teraz obaj
panowie próbują wytłumaczyć swoje zachowanie. "Wszystkich Ukraińców,
dotkniętych moim poczuciem humoru, mogę przeprosić za swój poziom.
Wszystkich speców od przerabiania żartobliwych słów na zbiorową nienawiść
zapraszam do dalszej współpracy" - pisze na swoim Facebooku Wojewódzki. I
dodaje: "Apeluję zatem do wszystkich szukających u nas nienawiści,
ksenofobii czy rasizmu. Nie znajdziecie go. Wkraczając w świat satyry z
cenzorskimi zapędami, ośmieszacie się sami". Wojewódzki mówi m.in. na
antenie, że po porażce Ukrainy "zachował się jak prawdziwy Polak" i
"wyrzucił swoją Ukrainkę". Figurski dodaje ze swej strony: "Ja po złości
jej dzisiaj nie zapłacę" oraz "Powiem ci, że gdyby moja była chociaż
odrobinę ładniejsza, to jeszcze bym ją zgwałcił".

Gdyby to jakiś Ukrainiec powiedział coś podobnego?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-22 14:53:23
Autor: Grzegorz Z.
A gdyby tak odwrotnie?
Gdyby to jakiś Ukrainiec powiedział coś podobnego?

Nie ma takiej możliwości. Widać to choćby po tym jak na Ukrainie traktują obcych:

http://www.youtube.com/watch?v=ehNY4as13uc

Przypomnij sobie teraz zachowanie polakĂłw w Warszawie.

A gdyby tak odwrotnie?