A gdyby tak zrezygnować z TV naziemnej?

Data: 2009-09-17 22:19:45
Autor: noy
A gdyby tak zrezygnować z TV naziemnej?
Wszystko OK tylko te szpecące anteny.
Wg mnie miasta tylko cyfrówka naziemna.

Data: 2009-09-17 22:28:45
Autor: Rylen
A gdyby tak zrezygnować z TV naziemnej?

Użytkownik "noy" <jacek_Kasuj@mati.com.pl> napisał w wiadomości news:op.u0e327ens4fv72lkrk0069.gus2k.stat2k.global...
Wszystko OK tylko te szpecące anteny.
Ja swoją pomalowałem na kolor ściany i nie bardzo ją widać.
Strata sygnału prawie nie widoczna. No ale mało kto
zwraca uwagę na to aby dopasować do koloru ścian budynku.
Rylen
Wg mnie miasta tylko cyfrówka naziemna.

Data: 2009-09-18 01:02:11
Autor: Tomasz Wójtowicz
noy pisze:
Wszystko OK tylko te szpecące anteny.
Wg mnie miasta tylko cyfrówka naziemna.

Do miast to już prędzej kablówka.

A do bloków mieszkalnych, to ja również proponuję na dachu dużą antenę nawet 2 metry, 2 konwertery Quattro - jeden Astra, drugi HB i sieć na multiswitchach.

Data: 2009-09-18 07:13:10
Autor: BoDro
"Tomasz Wójtowicz" napisał:

Do miast to już prędzej kablówka.

problem z kablówką jest taki, że trzeba za to płacić, a Kowalski będzie
chciał - i będzie miał prawo - mieć pakiet programów "darmowych" za friko
lub niewielką opłatę konserwacyjną ( pomijam koszty anteny, stb itp ). Jak
zmusić operatorów do takiego ustawienia zawartości pakietów, by pula
programów publicznych i prywatnych niepłatnych była dostępna za kilka
złotych? Obecnie u mnie np. Polsat czy TVN wrzucone są na droższe pakiety, a
tylko publiczna w najtańszym.

A do bloków mieszkalnych, to ja również proponuję na dachu dużą antenę
nawet 2 metry, 2 konwertery Quattro - jeden Astra, drugi HB i sieć na
multiswitchach.

jest to dobre rozwiązanie, ale wymaga dogadania się lokatorów - a z tym nie
zawsze łatwo....

--
Bogdan

Data: 2009-09-18 07:38:31
Autor: pawell32
BoDro pisze:
"Tomasz Wójtowicz" napisał:

[...]

nie zapomnij, że nie za darmo tylko za abonament

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-09-18 07:51:57
Autor: BoDro
"pawell32" napisał:

nie zapomnij, że nie za darmo tylko za abonament

no fakt - jeszcze za abonament. Moja Matka ogląda tylko wspomniane
ogólnopolskie programy, tematycznymi nie jest zainteresowana, ale musi
płacić za nadroższy pakiet, bo pazerny opreator wrzucił tam wspomniany
Polsat i TVN. I suszy mi głowę, by powiesić w oknie antenę. Aktualnie odbiór
indywidualny byłby marny, ale jak ruszy DVB to z pewnością będzie lepiej i
spełnię to życzenie...

--
Bogdan

Data: 2009-09-18 07:41:26
Autor: pawell32
Tomasz Wójtowicz pisze:

Do miast to już prędzej kablówka.

A do bloków mieszkalnych, to ja również proponuję na dachu dużą antenę nawet 2 metry, 2 konwertery Quattro - jeden Astra, drugi HB i sieć na multiswitchach.

nie potrzeba 2 m, spokojnie wystarczy 1m.
problem w tym, że prawie nikomu nie zależy na takiej instalacji zbiorczej, choć szkoda.
tam gdzie robiłem nie ma tysiąca anten na balkonach - tylko właśnie jedna na dachu.

Data: 2009-09-18 07:48:24
Autor: pawell32
noy pisze:
Wszystko OK tylko te szpecące anteny.
Wg mnie miasta tylko cyfrówka naziemna.

nie rozumiem, co w nich szpecącego??
lepiej wyglądają najtańsze siatki z bazaru za 30 nabite
na drewniany kołek?

Data: 2009-09-18 19:25:20
Autor: jerzu
A gdyby tak zrezygn ować z TV naziemnej ?
On Thu, 17 Sep 2009 22:19:45 +0200, noy <jacek_Kasuj@mati.com.pl>
wrote:

Wszystko OK tylko te szpecące anteny.

Wystarczyłaby zbiorcza instalacja SAT na budynku. Znam takie budynki,
gdzie takowe są, obok kablówki.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-09-18 19:53:03
Autor: jerzu
A gdyby tak zrezygn ować z TV naziemnej ?
On Fri, 18 Sep 2009 19:51:48 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Za darmo?

Sygnał SAT jest doprowadzany do gniazdka jak najbardziej za darmo.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-09-18 21:00:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:27i7b5tfvsa7pfmu45p9nioerjmovee21m4ax.com...
On Fri, 18 Sep 2009 19:51:48 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Za darmo?

Sygnał SAT jest doprowadzany do gniazdka jak najbardziej za darmo.

Nie ściemniaj, tylko powiedz za co się płaci w takim przypadku.

Data: 2009-09-18 21:04:35
Autor: jerzu
A gdyby tak zrezygn ować z TV naziemnej ?
On Fri, 18 Sep 2009 21:00:43 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Nie ściemniaj, tylko powiedz za co się płaci w takim przypadku.

Za nic. Płaci się jakieś grosze w czynszu za konserwację tego. Tak
samo jak się płaci za AZARTy.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-09-18 21:10:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:vcm7b51ma8saj2lefrifn0rmfr1897at6s4ax.com...
[...]

No to bardzo ładne rozwiązanie, modelowe wręcz.

Data: 2009-09-18 21:13:34
Autor: sensei
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h90luo$9qu$1news.onet.pl...
[...]

placi sie w czynszu, ale takich budynkow jest bardzo malo. Poza tym wiekszosc ma ustawiona antene tylko na Hotbirda wiec platformy Farfala sie nie pooglada.

Data: 2009-09-21 07:49:00
Autor: pawell32
sensei pisze:
[...]

przerobienie takiej instalacji nie jest b. kosztowne.
to zależy jakim sposobem wykonana.

Data: 2009-09-21 07:46:01
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
[...]

a co w tym dziwnego?
już dawno tak robie, inwestor raz płaci za instalacje i ma spokój
z niszczeniem elewacji, tylko nie każdy to rozumie

Data: 2009-09-21 09:56:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ab71319$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:
[...]

To, że ktoś nie próbuje nieuczciwie zarobić na tym po raz n-ty?
W sumie niby nic, ale popytaj w spółdzielniach czy dostarczają za friko sygnał z azartów, o satelitach nie wspominając.

Data: 2009-09-21 10:43:21
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

To, że ktoś nie próbuje nieuczciwie zarobić na tym po raz n-ty?
W sumie niby nic, ale popytaj w spółdzielniach czy dostarczają za friko sygnał z azartów, o satelitach nie wspominając.

u mnie w spółdzielni jest za darmo, ale tylko 5 kanałów.
opłata 1 zł za konserwacje.
tam gdzie robiłem zbiorczą satelitarną inwestor pobrał
opłate jednorazową za wykonanie instalacji.
wysokość konserwacji w zależności od ilości mieszkań

Data: 2009-09-21 10:48:23
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ab73ca9$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

[...]

No to się ciesz, bo zdecydowanie nie jest to norma.
Wszędzie gdzie mieszkałem polikwidowano AZARTy albo sprzedano je kablówkom.
I za darmo umarło, 5 zł miesięcznie to było minimum.

Data: 2009-09-21 10:53:14
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
  > No to się ciesz, bo zdecydowanie nie jest to norma.
Wszędzie gdzie mieszkałem polikwidowano AZARTy albo sprzedano je kablówkom.
I za darmo umarło, 5 zł miesięcznie to było minimum.

cieszę się, bo coraz więcej słyszę o takich praktykach,
a są one niezgodne z prawem.
tak jest u nas w nowo wybudowanych blokach przez spółdzielnie.
kablówka będzie robić instalacje, tak samo z netem - tylko jeden
operator. po drugiej stronie miasta komunalka buduje tbs-y
i tam takich problemów nie ma.

Data: 2009-09-22 20:01:18
Autor: Pete
W dniu 21.09.09 10:53, pawell32 pisze:
Cavallino pisze:
> [...]
kablówkom.
I za darmo umarło, 5 zł miesięcznie to było minimum.

cieszę się, bo coraz więcej słyszę o takich praktykach,

A z którym prawem są niezgodne?

--
Pete

A gdyby tak zrezygnować z TV naziemnej?