A_gdyby_u_w³adzy_w _Polsce_by³o_PiS?...

Data: 2010-02-08 01:09:49
Autor: awe
A_gdyby_u_w³adzy_w _Polsce_by³o_PiS?...
No widzisz taki jestes madry a chodzisz po psp i zadajesz pytania rznac inteligenta ktorym nie jestes. Ty to chlopie powinienes sam wiedziec i umiec uzasadnic.
Jak ma byc w PL dobrze jesli na tematy polityczne wypowiada sie pseudinteligent ktorego bezrobotny polknie i wypluje.
awe

Data: 2010-02-08 01:16:15
Autor: MH
[...]
=============

Z w/w powodów zadajê tu pytania..  Czy mogê siê spodziewaæ precyzyjnej
odpowiedzi ??  Ale tak punkt , po punkcie ..

MH

Data: 2010-02-08 01:46:23
Autor: awe
A gdyby u w³adzy w Polsce by³o PiS?...

U¿ytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:6617.0000039d.4b6f57cfnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Precyzyjniej nie mozesz bo na to trzeba sobie zasluzyc. Ja moge tylko prowadzic merytoryczna dyskusje a ty tu zadales wiele pytan bedacych w calej wypowiedzi tezami ktore nalezy obalic.
Tak wiec ja jako bezrobotny oczekuje argumentacji tez z ktorymi chetnie podyskutuje. Na te chwile moge tylko powiedziec ze byloby inaczej w kazdym zakresie, a jesli nie to przynajmniej w czesci.
Jesli chcesz cos argumentowac to musisz tez podac przyklady. Np jesli uwazasz ze cos co bylo obiecane lub czego oczekiwano od PO nie zostalo spelnione to musisz podac przyklad ze podobnie bylo tak bylo nawet gdyby rzadzil PiS. Nie musi byc to bezposredni przyklad. Np ze gdzies tez sie nie udalo. Mozesz posilkowac sie analogiami z innego zakresu.
Natomiast jesli chcesz zebym sie wypowiedzial bez tez musisz mi zaplacic, bo bede to traktowal jako prace nad uczniem a nic nie zobowiazujaca mnie zabawe i chcialbym ja wykonac profesjonalnie.
awe

Data: 2010-02-08 01:49:12
Autor: awe
A gdyby u w³adzy w Polsce by³o PiS?...
zabraklo - jesli chcesz odpowiedz bez twojej argumentacji stawianych przez ciebie tez (bo trudno to nazwac pytaniami) to musisz zaplacic
awe

Data: 2010-02-08 02:08:05
Autor: MH
A gdyby u w³adzy w Polsce by³o PiS?...
zabraklo - jesli chcesz odpowiedz bez twojej argumentacji stawianych przez ciebie tez (bo trudno to nazwac pytaniami) to musisz zaplacic

===================

1. Trudno to nazwaæ pytaniami ?? No wiêc jak to nazwaæ ??
2. Zap³aciæ ?? MUSZÊ ?!  Wiem , jeste¶ w potrzebie  , ale czy ja tobie
   zada³em te pytania ??  Trudno..  Znowu jeste¶ wdupie i nic nie zarobi³e¶.

MH  --

Data: 2010-02-08 02:26:50
Autor: awe
A gdyby u w³adzy w Polsce by³o PiS?...

U¿ytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:6617.000003a2.4b6f63f5newsgate.onet.pl...
[...]

nie umiesz czytac ze zrozumieniem - co mnie nie dziwi MH - ty tak po prostu masz.....ja wyjasnialem dlaczego trudno nazwac to pytaniami i napisalem ci czym te twoje rzekome pytania sa...przeczytaj z pare razy to moze zrozumiesz
nie musisz mi placic - jesli uzasadnisz kazda ze swoich tez...

awe
PS
Ktora uczelnia dala Ci dyplom?

A_gdyby_u_w³adzy_w _Polsce_by³o_PiS?...