A gdyby wybuchla wojna ?

Data: 2010-11-11 21:12:40
Autor: Vigo
A gdyby wybuchla wojna ?
Czy Michnik i redaktorzy z GW zalozyliby nasze mundury
 i walczyli za Polske czy raczej dolaczyliby do jej wrogow?

To jest proste pytanie.

W dniu takim jak dzisiaj warto je sobie zadac.

Data: 2010-11-11 12:24:55
Autor: DJ MC Donald Musk
A gdyby wybuchla wojna ?
On 11 Lis, 21:12, "Vigo" <v...@ego.pl> wrote:
Czy Michnik i redaktorzy z GW zalozyliby nasze mundury
 i walczyli za Polske czy raczej dolaczyliby do jej wrogow?

To jest proste pytanie.

W dniu takim jak dzisiaj warto je sobie zadac.

Politruki z nich dobrze szkolone...

Data: 2010-11-11 21:24:27
Autor: Marek Czaplicki
A gdyby wybuchla wojna ?
Vigo pisze w czwartek, 11 listopada 2010 21:12, na grupie pl.soc.polityka:

Czy Michnik i redaktorzy z GW zalozyliby nasze mundury
 i walczyli za Polske czy raczej dolaczyliby do jej wrogow?

To jest proste pytanie.

W dniu takim jak dzisiaj warto je sobie zadac.
gdyby teraz wybuchła wojna, taka prawdziwa z użyciem wszystkich środków dostępnych we
współczesnych arsenałach, to wyparowalibyśmy razem ze swoimi kompami wcześniej niż
byśmy dowiedzieli się o takowej. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-11 21:25:10
Autor: jadrys
A gdyby wybuchla wojna ?
W dniu 2010-11-11 21:12, Vigo pisze:
Czy Michnik i redaktorzy z GW zalozyliby nasze mundury
i walczyli za Polske czy raczej dolaczyliby do jej wrogow?

To jest proste pytanie.

W dniu takim jak dzisiaj warto je sobie zadac.

Z pewnością tak. Nigdy Michnik nie zadeklarował że z Polska łączą go tylko interesy.

Data: 2010-11-11 12:28:52
Autor: Marek
A gdyby wybuchla wojna ?
On 11 Lis, 21:25, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> W dniu takim jak dzisiaj warto je sobie zadac.

Z pewnością tak. Nigdy Michnik nie zadeklarował że z Polska łączą go

A co Michnik zadeklarowal ???

Data: 2010-11-12 19:45:15
Autor: Tomy M.
A gdyby wybuchla wojna ?
W dniu 2010-11-11 21:28, Marek pisze:

A co Michnik zadeklarowal ???

To akurat było jasno napisane w aktach które spalił.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-12 21:53:30
Autor: jadrys
A gdyby wybuchla wojna ?
[...]

Cześć e-zop. Patriotyzm, wielokrotnie mówił o swoim umiłowaniu Ojczyzny - Polski.

Data: 2010-11-11 12:29:59
Autor: Marek
A gdyby wybuchla wojna ?
> [...]

> W dniu takim jak dzisiaj warto je sobie zadac.

Z pewnością tak. Nigdy Michnik nie zadeklarował że z Polska łączą go

Michnik zadeklarowal, ze z Polska lacza go sprawy jego brata.

Data: 2010-11-11 21:40:33
Autor: Azor jest pedałem
A gdyby wybuchla wojna ?

Użytkownik "Vigo" <vigo@ego.pl> napisał

Czy Michnik i redaktorzy z GW zalozyliby nasze mundury
i walczyli za Polske czy raczej dolaczyliby do jej wrogow?

To jest proste pytanie.

Odpowiedź jest jeszcze prostsza.  Gdyby cała dzisiejsza opozycja razem wzięta, przesiedziała w więzieniu tyle co Michnik przesiedział, po to żebyś mógł publicznie zadawac swoje kretyńskie pytania, to mogłaby się pochwalic, iż zrobiła coś dla Polski. Póki co to szef największego opozycyjnego ugrupowania nie wie nawet, jak nazywa się ten kraj i nazywa go Wolską.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-11 21:45:12
Autor: Vigo
A gdyby wybuchla wojna ?

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ibhkc4$mr2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak widze pytanie bylo dla ciebie za trudne.

Data: 2010-11-11 22:29:58
Autor: boukun
A gdyby wybuchla wojna ?

[...]

Ale to teraz my, naród jesteśmy jedną wielką opozycją, a on, Michnik jest dożywotnim krwiopijcą i "weteranem". Kto mu dał prawo, być dożywotnio uprzywilejowanym, kiedy cały naród cierpi z powodu ich uprzywilejowanej pozycji. Żadna opozycja nie ma prawa stanowić władzę dożywotnio i być niezastąpioną...

Dzisiaj wielu ludzi siedzi w więzieniach, dlaczego ich się potem nie dopuszcza do władzy i nie daje dożywotnio stanowisk? Dlaczego więźniowie polityczni po 1989 roku nie są nagradzani Orłem Bia

boukun

Data: 2010-11-12 21:13:24
Autor: Azor jest pedałem
A gdyby wybuchla wojna ?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

[...]

Twoja nienawiść do Żydów jest tak wielka, że piszesz bzdury.  Gdyby Michnik nie był Żydem, to też pisałbyś o dożywotnim uprzywilejowaniu? Jacy więźniowie są polityczni po 89 roku? Z jakich powodów dostali wyroki?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-13 00:59:42
Autor: boukun
A gdyby wybuchla wojna ?

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ibk757$1pa$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale jest Żydem i nie tylko on. Teraz w pałacu prezydenckim prawie sami Żydzi za doradców robią i to starzy UWole, Belka też Żyd, no i trzech Żydów dekorował w podzięce, za stanowisko... A mogli nie dać!

Więźniów politycznych mamy dzisiaj dosyć, najczęściej pastwią się nad nami latami, aż pojedyńczo padają na serce w swoich samochodach, gdzie mieszkają... Z powodów najczęściej upominania się o równouprawnienie i protestach przeciwko uprzywilejowanej roli narodu dobranego... Takie są fakty!

boukun

Data: 2010-11-13 19:59:35
Autor: Papo5merfo
A gdyby wybuchla wojna ?
Órzytkownik "Azor jest pedałem" napisał:
Twoja nienawiść do Żydów jest tak wielka, że piszesz bzdury.  Gdyby
Michnik nie był Żydem, to też pisałbyś o dożywotnim uprzywilejowaniu? Jacy
więźniowie są polityczni po 89 roku? Z jakich powodów dostali wyroki?

gdyby nie był zedem to jusz dawno leżał by pod ziemią jak całe masy polaków,
a skoro był żydem to nic mu się nie stało, tak samo jak bartoszewskiemu,
kturego ponoć niemcy zwolnili z obozu ze względu na zły stan zdrowia i żeby
mógł studia dokończyć, czysta kpina z więzieniem żyduf:O(

Data: 2010-11-15 09:03:18
Autor: Don Basil
A gdyby wybuchla wojna ?
I tu się waćpan mylisz.

Niezależnie od oficjalnej wersji Bartoszewski został uwolniony tylko i wyłącznie dzięki staraniom czerwonego krzyża.
Bartoszewski był bardzo zaangażowany w działalność Polskiego czerwonego krzyża, ci z kolei współpracowali z niemieckim czerwonym krzyżem (wojna wojną, ale pomagać trzeba)
I właśnie na prośbę Polskich partnerów niemiecki Czerwony Krzyż interweniował w sprawie Bartoszewskiego.

Data: 2010-11-15 19:29:37
Autor: Papo5merfo
A gdyby wybuchla wojna ?
Órzytkownik "Don Basil" napisał:
[...]

tak tak wiemy, żydzi interweniowali w sprawie żyduf, a polakuf jak mordowano
tak mordują i nikt nie interweniuje, ciekawe czy w tych obozach zgineło
chiciaż 1% żyduf, pewnie nie:O(

Data: 2010-11-12 09:36:03
Autor: Tomek
A gdyby wybuchla wojna ?

[...]

Zacytuję pewien fragment rozmowy werbunkowej: "Dostaniecie czasami w mordę,
ale to się wam opłaci".

Tomek

Data: 2010-11-11 21:54:55
Autor: Tzva Adonai
A gdyby wybuchla wojna ?
Vigo napisał(a):

W dniu takim jak dzisiaj warto je sobie zadac.

Gdyby wybuchła wojna, a miałbym to nieszczęście żyć w Polsce, która
byłaby atakowana, to oczywiście uciekałbym gdzie pieprz rośnie... I
myślę, że każdy prawdziwy Polak postąpiłby tak samo...

Data: 2010-11-11 22:47:16
Autor: matusm
A gdyby wybuchla wojna ?

Użytkownik "Vigo" <vigo@ego.pl> napisał w wiadomości news:4cdc4e3b$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
Czy Michnik i redaktorzy z GW zalozyliby nasze mundury
i walczyli za Polske czy raczej dolaczyliby do jej wrogow?

To jest proste pytanie.

W dniu takim jak dzisiaj warto je sobie zadac.

zupełnie pewne  ze  założą jarmułki  bo ciagle,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-11-11 23:21:57
Autor: pluton
A gdyby wybuchla wojna ?
Czy Michnik i redaktorzy z GW zalozyliby nasze mundury
 i walczyli za Polske czy raczej dolaczyliby do jej wrogow?

To jest proste pytanie.

W dniu takim jak dzisiaj warto je sobie zadac.

Dołącze sie z pytaniem: Czy wariat w tej sytuacji zalozyl by
nasz mundur  i walczyl za Polske czy raczej polecia by
pod kolderke do mamusi ?

Nullification

Data: 2010-11-12 00:01:57
Autor: raff
A gdyby wybuchla wojna ?
[...]

Juz raz witali kwiatkami obce wojska. Historia lubi sie powtarzac.

R.

Data: 2010-11-12 01:02:09
Autor: Jaksa
A gdyby wybuchla wojna ?
On Thu, 11 Nov 2010 21:12:40 +0100, Vigo <vigo@ego.pl> wrote:

Czy Michnik i redaktorzy z GW zalozyliby nasze mundury
 i walczyli za Polske czy raczej dolaczyliby do jej wrogow?

To jest proste pytanie.

W dniu takim jak dzisiaj warto je sobie zadac.

Pewnie w zgodzie ze swoja tradycja rodzinna, wzorem wlasnego ojca
walczacego przeciwko Rzeczpospolitej i usilujacego odlaczyc od
Polski Lwow z Wolyniem i Podolem, przylaczylby sie do okupantow.

Faktycznie, to bylo proste pytanie.

Michon nigdy sie wlasnego skurwialego tatele nie wyparl,
a zasluzyl on na szubiennice (jako zdrajca).

Jaksa

Data: 2010-11-12 12:22:20
Autor: kochamspamWYTNIJTO
ostrzeżenie
> [...]

walczacego przeciwko Rzeczpospolitej i usilujacego odlaczyc od
Polski Lwow z Wolyniem i Podolem, przylaczylby sie do okupantow.

Michon nigdy sie wlasnego sku...lego tatele nie wyparl,
a zasluzyl on na szubiennice (jako zdrajca).

Jaksa

<Negatywne treści na temat Adama Michnika - redaktora naczelnego Gazety Wyborczej oraz wydawcy tej gazety Agory S.A. - są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego>
Z orzeczenia sądu z 26 września 2005 (sygn. III C 1225, sędzia przewodnicząca Agnieszka Matlak)
http://www.remuszko.pl/zaproszenie/

Data: 2010-11-13 01:47:20
Autor: Jaksa
ostrzeÂżenie
On Fri, 12 Nov 2010 12:22:20 +0100, <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl>  wrote:

> [...]

współżycia społecznego>
Z orzeczenia sądu z 26 września 2005
(sygn. III C 1225, sędzia przewodnicząca Agnieszka Matlak)

Wyprostuj sie moze chlopie!

I nie boj sie wlasnego cienia.

Jaksa

Data: 2010-11-12 12:32:35
Autor: Panslavista
A gdyby wybuchla wojna ?

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:op.vl06dvwj1j561patlantis...

Michon nigdy sie wlasnego skurwialego tatele nie wyparl,

Ty tylko przysposobiony parchaty znajduch.

Data: 2010-11-12 14:56:36
Autor: cyc
A gdyby wybuchla wojna ?

[...]

Mysle , ze nie !!
Tak samo jak Kaczynski ! Sa za starzy ! . Szabelki juz nie udzwigna a pozatym obaj Polske maja w dupie . Ich ojczyzna Izrael .
cyc

Data: 2010-11-12 16:12:56
Autor: cirrus
A gdyby wybuchla wojna ?
[...]

Zadam inne, jak wyglądałby Jarosław Kaczyński w mundurze?

--
stevep

Data: 2010-11-12 16:15:08
Autor: cirrus
A gdyby wybuchla wojna ?
[...]

Byłbym zapomniał- jeszcze pytanie uzupełniajace czy Jarosław Kaczyński założyłby mundur i stanął do obrony kondominium?

--
stevep

Data: 2010-11-12 19:37:52
Autor: kefirh
A gdyby wybuchla wojna ?
[...]

Jak rozpetaja wojne i ona wybuchnie, to beda nalez do rozpentujoncych!
No nie?

k.

A gdyby wybuchla wojna ?