A gdyby z pobudek politycznych strzelano do platfonsa...

Data: 2010-10-19 21:37:15
Autor: Krzysztof
A gdyby z pobudek politycznych strzelano do platfonsa...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:69df2c94-483c->4f7e-a2f6-bcfd14428f4c@x17g2000yqn.googlegroups.com...
.. to kto byłby winien? Sytuacja czysto teoretyczna i zupełnie
nierealna ale załóżmy.... Czy ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości że
winnym bez cienia wątpliwości ogłoszono by wszem i wobec prezesa
Kaczyńskiego?
Oczywiscie, trzeba było sie mocno zastanowic przed robieniem głupot na Krakowskim Przedmiesciu,  bredzeniu o kondominium i bredzeniu o niedemokratycznym wyborze Prezydenta.
Zachowywał sie jakby chciał wojne domowa wywołać - i chyba mu sie udało.
PS:
i nie opowiadaj mi bredni o PO - wiek , zawód i miasto dokładnie odpowiada typowemu wyborcy pisu - może bardzo mocno zawiedzionemu przez najwyzsze władze partii? Wczorajszy wiceminister to chyba tez miał cos na rzeczy.

K.

Data: 2010-10-19 12:40:01
Autor: Hans Kloss
On 19 Paź, 21:37, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
:
i nie opowiadaj mi bredni o PO - wiek , zawód i miasto dokładnie odpowiada
typowemu wyborcy pisu -

Że też ci łapa nie uschnie od wypisywania takich koszmarnych
bredni....zaprawdę nieograniczone jest miłosierdzie Pańskie.
J-23

A gdyby z pobudek politycznych strzelano do platfonsa...