A gdybym tak Ja został Premierem ?

Data: 2014-01-18 04:08:16
Autor: stchebel
A gdybym tak Ja został Premierem ?
O kurde, ale by była zadyma na skalę międzynarodową... Ale tak na dobrą sprawę, tak zupełnie serio dokonajcie oceny, czy w jakikolwiek sposób zaszkodziłoby to Polsce? A może wręcz przeciwnie?!!

1) W pierwszym dniu swojego urzędowania wprowadziłbym obowiązek wizowy dla obywateli USA.

2) W drugim dniu swojego urzędowania, w jasny i klarowny sposób odpowiedziałbym firmie "Międzynarodowy Kongres  Żydów, czy jakoś tam..", że jako firma to mogą nas "cmoknąć". Z powództwa cywilnego, jak najbardziej, można składać pozwy, i niechaj Niezawisły sprawę rozstrzyga. A o 65 mld. papiera, to se ciule zapomnijcie.

3) W trzecim dniu swojego urzędowania, wziąłbym "pod lupę" dotychczasowe "zwroty" tzw. majątków żydowskich. Takich przekrętów to wcześniej nie widziałem. Sprawę nagłośnili dziennikarze z TVP - Katowice, potem "jakoś" wszystko ucichło. Grube bańki!!  4) W czwartym dniu urzędowania, wypowiedziałbym umowę Konkordatową. ŁOŁŁ!!!  Ale byłby wrzask Wolaków!!

5) W piątym dniu urzędowania nakazałbym prokuraturze zbadanie zasadności i zgodności z obowiązującym prawem zwrotu/rekompensaty majątków kościelnych.

6) W szóstym dniu urzędowania, zarządziłbym referendum. "Czy nadal chcesz, aby Polska była członkiem EU?".

=============================
No to jak Ludziska? Byłbym dobrym Premierem? Warto startować? Zagłosujecie na mnie?

Data: 2014-01-18 13:10:15
Autor: Budzik
A gdybym tak Ja został Premierem ?
Użytkownik  stchebel@gmail.com ...

No to jak Ludziska? Byłbym dobrym Premierem? Warto startować?
Zagłosujecie na mnie?
Wole jakieś realne propozycje.
Więc dopóki nie obiecasz że w Poznaniu będe miał na Winogradach morze i temeperature +25 a na Górczynie góry, 120 km tras narciarskich i snieg 8 miesiecy w roku to nie dam się nabrać na takie nierealne propozycje jak przedstawiłes powyżej.

Data: 2014-01-18 15:08:09
Autor: Lepudruk

Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1432f08b-d8f9-4d7a-bc65-6bae08339763@googlegroups.com...
[...]

==============================

No to jak Ludziska? Byłbym dobrym Premierem? Warto startować? Zagłosujecie na mnie?

W siódmym dniu wywieziono by cię na taczce.

Data: 2014-01-18 15:08:54
Autor: inny punkt siedzenia...
A gdybym tak Ja został Premierem ?
tak i od razu do europy
globalnowiochowa platformowa cipo...

Data: 2014-01-18 15:13:42
Autor: Lepudruk

Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lbe1tr$eia$1@node1.news.atman.pl...
tak i od razu do europy
globalnowiochowa platformowa cipo...

Odezwała się pisowska łechtaczka!

Data: 2014-01-18 16:17:48
Autor: Aleksander
A gdybym tak Ja został Premierem ? popieram
 Ok.  Ja zagłosuję, nawet  bardzo chętnie.   W końcu są to podstawowe warunki, żeby Polska była polską.  Nie wiem dlaczego , wszyscy wiedzą  że tak być powinno, a nie popierają. Mysle że 99% zapytanych na ulicy poparło by wszystkie punkty. No może z tym konkordatem  mniej, bo u nas nawiedzonych jest trochę, ale gdyby tak zamiast na kościół podzielić te pieniądze na ludzi i każdy dostałby po 100 zł miesiecznie, to było by popierajacych 99,9 %. reszta to czarni. Może nawet tego nie zrealizujesz, ale przynajmniej myślisz w dobrym kierunku, oddajesz propozycjami wolę ogółu.
Nie rozumiem dlaczego politycy tak nie myślą? pewnie im teraz dobrze i nie chcą dlatego zmian.

Alx.

Data: 2014-01-18 18:34:36
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.01.2014 13:08, stchebel@gmail.com pisze:
[...]

2) W drugim dniu swojego urzędowania, w jasny i klarowny sposĂłb odpowiedziałbym firmie "Międzynarodowy Kongres  ĹťydĂłw, czy jakoś tam..", Ĺźe jako firma to mogą nas "cmoknąć". Z powĂłdztwa cywilnego, jak najbardziej, moĹźna składać pozwy, i niechaj Niezawisły sprawę rozstrzyga. A o 65 mld. papiera, to se ciule zapomnijcie.

[...]

4) W czwartym dniu urzędowania, wypowiedziałbym umowę Konkordatową. ŁOŁŁ!!!  Ale byłby wrzask WolakĂłw!!

Nie ma sprawy, jestem za!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-01-18 19:12:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:lbedvc$39a$3node2.news.atman.pl...
[...]

A nawet przeciw!

ubawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-18 23:33:59
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-18 13:08, stchebel@gmail.com pisze:
[...]

Owszem, zagłosuję, ale tylko wtedy gdy nie jak jakiś nawiedzony władyka zaczniesz się panoszyć w kraju, a zarządzisz referenda we wszystkich wymienionych sprawach.

A gdybym tak Ja został Premierem ?