A gdzie

Data: 2013-09-14 15:38:05
Autor: Trybun
A gdzie
ten zapowiadany przez zwi膮zkowc贸w "dzie艅 gniewu", by艂 ju偶 czy dopiero nast膮pi?

http://wiadomosci.wp.pl/lbid,4563,title,Przed-sejmem-stanely-pierwsze-namioty,nazywo.html

Tak swoja drog膮 - czy to nie b艂azenada?, po tych ich cyrkach na ulicy Warszawy Tusk z swoimi kamratami stanie si臋 mocny jak nigdy dot膮d. I zreszt膮 po to chyba zorganizowano to przedstawianie...

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-09-14 15:43:59
Autor: abc
A gdzie
Tak swoja drog膮 - czy to nie b艂azenada?,

Oczywi艣cie, 偶e tak.

--
Nie da si臋 oddzieli膰 polityki od religii. Nie da si臋 w cz艂owieku oddzieli膰
katolika od obywatela. Rozdzia艂 pa艅stwa od Ko艣cio艂a jest sztuczny.

Data: 2013-09-14 17:00:36
Autor: Mark Woydak
A gdzie

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l11os5$s4i$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zwi膮zkowcom, a w艂a艣ciwie ich dzia艂aczom chodzi wy艂膮cznie o zapewnienie sobie do偶ywotniej kasy z pa艅stwowego wiktu. Roboli to oni maj膮 g艂臋boko z ty艂u.

MW

Data: 2013-09-15 20:08:51
Autor: Trybun
A gdzie
W dniu 2013-09-14 17:00, Mark Woydak pisze:

[...]

Ewidentnie w tych ostatnich wydarzeniach chodzi o ugruntowanie pozycji rz膮du. Parawan os艂onowy przed prawdziwymi demonstracjami Polak贸w.

Data: 2013-09-15 20:38:09
Autor: Towarzysz Gn贸j
A gdzie

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l14tgh$s97$4node2.news.atman.pl...

| Ewidentnie w tych ostatnich wydarzeniach chodzi o ugruntowanie pozycji
| rz膮du. Parawan os艂onowy przed prawdziwymi demonstracjami Polak贸w.

Po to 偶e艣my stworzyli neo-Solidarno艣膰, 偶eby para posz艂a w gwizdek. Buuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-09-16 16:21:22
Autor: Mark Woydak
A gdzie

[...]

Chcesz powiedzie膰, 偶e zwi膮zkowi dzia艂acze biegaj膮 po Warszawie ze szmatami
by umocni膰 rz膮d Tuska? Chcesz powiedzie膰, 偶e Duda li偶e 艂apki J.Kaczy艅skiemu,
a ty艂ek Tuskowi? ;-))))

MW

Data: 2013-09-14 23:11:34
Autor: Towarzysz Gn贸j
A gdzie

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
| ten zapowiadany przez zwi膮zkowc贸w "dzie艅 gniewu", by艂 ju偶 czy dopiero
| nast膮pi?

Spokojna g艂owa towarzyszu Trybun!
Prawdziwy dzie艅 narodowego gniewu nast膮pi, gdy kaczuchy dojd膮 do w艂adzy.

http://wiadomosci.wp.pl/lbid,4563,title,Przed-sejmem-stanely-pierwsze-namioty,nazywo.html

| Tak swoja drog膮 - czy to nie b艂azenada?

Buuuuuu-ha-ha-ha!

, po tych ich cyrkach na ulicy
| Warszawy Tusk z swoimi kamratami stanie si臋 mocny jak nigdy dot膮d. I
| zreszt膮 po to chyba zorganizowano to przedstawianie...

Racja towarzyszu Trybun! Macie wyr贸偶nienie za wnikliw膮 ocen臋 sytuacji.
gru.pl

Data: 2013-09-15 20:08:53
Autor: Trybun
A gdzie
W dniu 2013-09-14 23:11, Towarzysz Gn贸j pisze:

> [...]
| zreszt膮 po to chyba zorganizowano to przedstawianie...

Racja towarzyszu Trybun! Macie wyr贸偶nienie za wnikliw膮 ocen臋 sytuacji.

Czasem nie mam pewno艣ci czy ten dar wnikliwo艣ci to nie przekle艅stwo. Strusia postawa, czy ko艅skie klapki na oczach to jednak mniejszy stres.