A gdzie jest kolega Werbiński ?.

Data: 2011-09-13 21:57:48
Autor: Endriu
A gdzie jest kolega Werbiński ?.
Pamiętacie tego kolegę co zawsze zarabiał ?. Gdzieś coś ostatnio zaginął po nim słuch ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-13 22:24:34
Autor: PM
A gdzie jest kolega Werbiński ?.
?
Pamiętacie tego kolegę co zawsze zarabiał ?. Gdzieś coś ostatnio zaginął po nim słuch ....

zarobiony jest
ciągle dokupuje taniej ;-)

Data: 2011-09-13 21:17:45
Autor: Jan Werbinski
PM <xpm_zonk_@wp.pl> napisał(a):
?
> Pamiętacie tego kolegę co zawsze zarabiał ?. Gdzieś coś ostatnio zaginął > po nim słuch ....

zarobiony jest
ciągle dokupuje taniej ;-)

Po przejściu na Windows 7 i debilny Live Mail nie mogę skonfigurować czytnika do pisania. Tylko czytam od paru mies. Jak zainstaluję OE na XP, to będę pisał częściej.

I tak Endrju czytam Twoje głupie wypowiedzi na temat wiary... Przypomina mi się jak broniłeś teorii zamachu w Smoleńsku. Tu i tam w oczy uderza głęboka wiara zastępująca rzetelną wiedzę i naukę. Żenada i ciemnogród. Popraw się Endrju.

Z drugiej strony, dla kontrastu najwyżej oceniam wypowiedzi Totusa. Lubię też teksty Fatso. Siedziałem w większości na akcjach do wiosny. W maju pozbyłem się większości akcji i w portfelu zostało ich 20%. Taka ilość ma zostać niezależnie od tego czy przebijemy dołki sprzed trzech lat czy nie. Czekam na okazję do zakupu i śmieję się z tych, co nie widzieli tego co nadchodzi. :-)))
W tym roku ciągle jestem na plusie.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-09-13 23:26:01
Autor: marfi
Użytkownik "Jan Werbinski" <janwer@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j4oh9p$jmf$1inews.gazeta.pl...

Po przejściu na Windows 7 i debilny Live Mail nie mogę skonfigurować
czytnika do pisania. Tylko czytam od paru mies. Jak zainstaluję OE na XP, to
będę pisał częściej.

  Musisz wymienić chorą pocztę z W7 na mniej chorą z Vista - poszukaj w google - sprawdziłem i to działa.
  Należy w W7 wymienić zawartość katalogu (domyślnie)  C:\Program Files\Windows Mail na zawartość tegoż katalogu z Vista - działa normalnie zazwyczaj do momentu aktualizacji systemu W7.

--
marfi
BTW: Po co Ci to dziwaczne W7?

Data: 2011-09-13 21:31:48
Autor: Jan Werbinski
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
[...]

Dzięki za radę.
Mam drugi komp na biurku z XP, więc może zostanę przy sprawdzonym tylko trzeba backup odzyskać. A jak nie to skorzystam z porady.

marfi
BTW: Po co Ci to dziwaczne W7?

No właśnie. Dobre pytanie. :-/
Tydzień temu kupiłem MacBooka Air z Mac OS X Lion. Może tędy droga?

--
Jan Werbiński

Data: 2011-09-13 23:42:39
Autor: marfi
Użytkownik "Jan Werbinski" <janwer@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j4oi44$lr3$1inews.gazeta.pl...
Tydzień temu kupiłem MacBooka Air z Mac OS X Lion. Może tędy droga?

  Nie wiem... ale brzmi bardzo ciekawie i bardzo tajemniczo :)

--
marfi

Data: 2011-09-15 09:01:13
Autor: Endriu
[...]

Matko chrystusowa chroń mnie przed debilami .....

"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
https://picasaweb.google.com/lh/photo/5pMSl_tdorlZVEEpWLrIZg?feat=directlink

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-28 20:04:00
Autor: Endriu
[...]

To jest Jasiu przykłąd twojej "rzetelnej wiedzy i nauki" ?.

POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-a55CvGdjTY#t=351s

"[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
wrak był cięty.  Nic mi nie  wiadomo aby srona rosyjska systematycznie
niszczyła dowody [...]".

Pierdolony mierny, wierny ale bierny skurwysyn usadzony w pobliży szczytów koryta ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-15 09:20:19
Autor: Endriu
A gdzie jest kolega Werbiński ?.
Czekam na okazję do zakupu i śmieję się z tych, co nie widzieli tego co nadchodzi. :-)))

Jakoś nie przypominam sobie twojej publicznej wypowiedzi w odpowiednim czasie, która sugerowałaby, że zaczynasz wyprzedaż .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-21 19:04:17
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4s8vs$995$1usenet.news.interia.pl...
Czekam na okazję do zakupu i śmieję się z tych, co nie widzieli tego co nadchodzi. :-)))

Jakoś nie przypominam sobie twojej publicznej wypowiedzi w odpowiednim czasie, która sugerowałaby, że zaczynasz wyprzedaż .....

nie tylko jego z ostatno objawionych
kozacy sie ujawnili pół roku po maksach jak nóż siedzi w piachu

Data: 2011-09-22 10:12:56
Autor: Jan Werbinski
skippy <skippy@the.moon> napisał(a):

> [...]

nie tylko jego z ostatno objawionych
kozacy sie ujawnili pół roku po maksach jak nóż siedzi w piachu
 Pisałem jako "inwestor" 24 czerwca że wychodzę z akcji przechodząc na bezpieczniejsze inwestycje (np catalyst). http://ifutures.pl/post20750.html#p20750

4 sierpnia potwierdziłem że zostawiłem tylko 20% akcji.
http://ifutures.pl/post21012.html#p21012

Czytam Was z rozbawieniem dostrzegając stany emocjonalne opisane w teorii fal Eliotta. Nadzieja umiera szybko, albo zabija powoli.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-09-22 19:20:30
Autor: Endriu
A gdzie jest kolega Werbiński ?.
Pisałem jako "inwestor" 24 czerwca że wychodzę z akcji przechodząc na
bezpieczniejsze inwestycje (np catalyst).

No to żeś się Janie zdekonspirował ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-23 10:27:55
Autor: Jan Werbinski
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> Pisałem jako "inwestor" 24 czerwca że wychodzę z akcji przechodząc na
> bezpieczniejsze inwestycje (np catalyst).

No to żeś się Janie zdekonspirował ....

Nigdzie się przecież nie ukrywałem.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-09-24 08:46:05
Autor: Endriu
A gdzie jest kolega Werbiński ?.
Nigdzie się przecież nie ukrywałem.

Dobra Jasiu, to jak zaczniesz zakupy to też daj znać....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-26 12:25:26
Autor: Jan Werbinski
A gdzie jest kolega Werbiński ?.
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> Nigdzie się przecież nie ukrywałem.

Dobra Jasiu, to jak zaczniesz zakupy to też daj znać....

Zakupy robiłem już w sierpniu, ale nieduże. Czekam na większe okazje. Takie jak W20 około 1900 lub 1300.

Data: 2011-10-04 08:14:05
Autor: Jan Werbinski
Jan Werbinski <janwer@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

Zakupy robiłem już w sierpniu, ale nieduże. Czekam na większe okazje.

Czas zakupów nadszedł. W czwartek pierwszy raz w życiu sprzedałem kontrakt FW. Rachunek kontraktów mam od kilkunastu lat nieużywany. :)
Niestety pierwsze dwie transakcje wyrzuciły mnie na zbyt bliskich stopach ze stratą, ale ponownie wszedłem w piątek i pozycja jak dotąd otwarta. Na razie uczę się na jednej sztuce, ale podoba mi się to. Na zakupy akcji zdecydowanie za wcześnie. Chociaż nie wykluczam sporego korekcyjnego odbicia w tym miesiącu.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-04 17:57:36
Autor: kroovka
> [...]

Czas zakupów nadszedł. W czwartek pierwszy raz w życiu sprzedałem kontrakt
FW. Rachunek kontraktów mam od kilkunastu lat nieużywany. :)

Teraz rozumie czemu jeszcze nie masz EEX. Sprrrrry kolego, nie wiedziałem kroovka

Data: 2011-10-05 06:52:52
Autor: Jan Werbinski
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):
Teraz rozumie czemu jeszcze nie masz EEX. Sprrrrry kolego, nie wiedziałem

Naprawdę myślisz, że potraktuję poważnie rady człowieka, który pisze "rozumie" zamiast "rozumiem"?

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-04 18:13:47
Autor: Endriu
A gdzie jest kolega Werbiński ?.
Niestety pierwsze dwie transakcje wyrzuciły mnie na zbyt bliskich stopach ze
stratą, ale ponownie wszedłem w piątek i pozycja jak dotąd otwarta.

Jasiu widząc, że ty rzeczywiści cie się uczysz w grę w kontrakty na real'u, dam ci jedną dobrą radę którą przeczytałem w jednej z książek.

Brzmi ona mniej więcej tak-  "jak już przerżniesz 20% swojego portfela, automatycznie musisz dać sobie spokój ....".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-05 07:00:16
Autor: Jan Werbinski
A gdzie jest kolega Werbiński ?.
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
Brzmi ona mniej więcej tak-  "jak już przerżniesz 20% swojego portfela, automatycznie musisz dać sobie spokój ....".

Dzięki. To bardzo dobra rada. Założyłem sobie, że na początek przerypię tysiąc a za jakiś czas drugi. Potem odpoczynek. ;-)

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-05 09:08:25
Autor: Endriu
A gdzie jest kolega Werbiński ?.
Dzięki. To bardzo dobra rada. Założyłem sobie, że na początek przerypię
tysiąc a za jakiś czas drugi. Potem odpoczynek. ;-)

Jasiu to co sobie założyłes to jedno, ale przypatrując się twoim sygnałom wejścia, to tak do końca nie wiadomo czy masz wszystko aby przemyślane.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-21 19:30:33
Autor: ST-LM
W dniu 2011-09-13 23:17, Jan Werbinski pisze:
PM<xpm_zonk_@wp.pl>  napisał(a):

?
[...]

  witam,
proponuję Mozilla THUNDERBIRD śmiga na W7 ok, nawet można
przenieść pocztę, niestety hasła do skrzynek trzeba znać...
nie da się zaimportować...
pozdrawiam
ST-LM

A gdzie jest kolega Werbiński ?.