A gdzie meldunek, że piloci widzą rakietę przeciwlotniczą lecącą w ich kierunku ?

Data: 2010-06-01 14:21:49
Autor: Eulalia Browarek
A gdzie meldunek, że piloci widzą rakietę przeciwlotniczą lecącą w ich kierunku ?
Kacapy wymazały ?

Zennon

Data: 2010-06-01 16:29:02
Autor: Tytus
A gdzie meldunek, że piloci widzą rakietę przeciwlotniczą lecącą w ich kierunku ?

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:hu351t$dl0$1tioat.net...
Kacapy wymazały ?

Na to wyglada.

Data: 2010-06-01 16:48:17
Autor: rAzor
A gdzie meldunek, że piloci widzą rakietę przeciwlotniczą lecącą w ich kierunku ?
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
Kacapy wymazały ?

Zennon

Wicie, twoarzyszko, rakietA BYŁA,(w twoim łbie) ALE SPŁYNĘŁA.
WYSZEDEŁŚ NA IDIOTĘ, ZENIU.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

A gdzie meldunek, że piloci widzą rakietę przeciwlotniczą lecącą w ich kierunku ?