A gdzie wychowanie patriotyczne podziało się...

Data: 2013-07-08 11:00:27
Autor: Ikselka
A gdzie wychowanie patriotyczne podziało się...
....w szkołach???

--
"Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

Data: 2013-07-08 02:28:00
Autor: khanula
A gdzie wychowanie patriotyczne podziało się...
W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 11:00:27 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
...w szkołach???

moje dzieci rozmawiaja po polsku przez kilka dni w roku. jeden z wnukow w ogole nie mowi po polsku. zona pracuje na obczyznie. wprawdzie czesciej jest w Polsce, bo blizej... - ale! sam sie czesto lapie na tym ze mysle nie po polsku. mentalnie jestem w Polsce troche wyobcowany, bo dla mnie za tu duzo religii i polityki w zyciu publicznym. znam dosc dobrze historie i literature polska. i to jest wlaciwie jedyne co stanowi o mojej polskosci. to i gdzie tu patriotyzm, skoro nawet kuchnia polska przegrywa z obca?

PS. Poczta Polska, o ktora walczyli jej obroncy w Gdansku i oddali swoje zycie, jest w calosci niemiecka... taki chichot historii

Data: 2013-07-08 11:48:04
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 8 Jul 2013 02:28:00 -0700 (PDT), khanula@gazeta.pl napisał(a):

 to i gdzie tu patriotyzm, skoro nawet kuchnia polska przegrywa z obca?

Zatem pytam, gdzie on jest? KiedyĹ› na j.polskim, historii, lekcjach
wychowawczych, akademiach rocznicowych była omawiana literatura i tematyka
patriotyczna, były w szkołach obchodzone rocznice - choćby rocznica 1
września, obrony Westerplatte, zabory itp - a teraz? Teraz pedały dyktują
programy szkolnej edukacji... seksualnej!

Data: 2013-07-08 09:35:24
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 11:48:04 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
Dnia Mon, 8 Jul 2013 02:28:00 -0700 (PDT), khanula@gazeta.pl napisał(a):

>  to i gdzie tu patriotyzm, skoro nawet kuchnia polska przegrywa z obca?

Zatem pytam, gdzie on jest? Kiedy¶ na j.polskim, historii, lekcjach

wychowawczych, akademiach rocznicowych była omawiana literatura i tematyka

patriotyczna, były w szkołach obchodzone rocznice - choćby rocznica 1

wrze¶nia, obrony Westerplatte, zabory itp - a teraz? Teraz pedały dyktuj±

programy szkolnej edukacji... seksualnej!

edukacja seksualna jako taka jest OK. reszta jak wyzej

Data: 2013-07-08 18:40:23
Autor: u2
W dniu 2013-07-08 18:35, khanula@gazeta.pl pisze:
edukacja seksualna jako taka jest OK

bzdura, pewnie dlatego mamy niz demograficzny.

--
http://www.youtube.com/watch?v=IWE828WHpng
http://www.youtube.com/watch?v=wJfZ9OsKb8E

Data: 2013-07-08 21:33:42
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 18:40:23 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2013-07-08 18:35, khanula@gazeta.pl pisze:

> edukacja seksualna jako taka jest OK

bzdura, pewnie dlatego mamy niz demograficzny.

niz demograficzy to "mamy" glownie z tej przyczyny ze w Polsce buduje sie wiecej kosciolow niz przedszkoli. poza tym z budzetu RP wiecej pieniedzy przeznacza sie na dotowanie sekty religijnej niz na opieke medyczna nad niemowletami i dziecmi. o niedoinwestowanej edukacji juz nie wspomne...

Data: 2013-07-09 13:45:43
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 8 Jul 2013 21:33:42 -0700 (PDT), khanula@gazeta.pl napisał(a):

niz demograficzy to "mamy" glownie z tej przyczyny ze w Polsce buduje sie wiecej kosciolow niz przedszkoli.

Odwracasz sprawÄ™ do gĂłry nogami. Przedszkoli siÄ™ nie buduje, bo kto do nich
ma chodzić?
--
XL   "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,

Data: 2013-07-09 05:33:34
Autor: khanula
W dniu wtorek, 9 lipca 2013 13:45:43 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
Dnia Mon, 8 Jul 2013 21:33:42 -0700 (PDT), khanula@gazeta.pl napisał(a):

> niz demograficzy to "mamy" glownie z tej przyczyny ze w Polsce buduje sie wiecej kosciolow niz przedszkoli.

Odwracasz sprawę do góry nogami. Przedszkoli się nie buduje, bo kto do nich

ma chodzić?

sprobuj znalezc miejsce w jakims miejskim przedszkolu dla dziecka w wieku przedszkolnym. graniczy z cudem! jesli spelnisz odpowiednie warunki wstepne? czyli wykazesz niskie dochody "na glowe" czlonka rodziny. a koscoly (nowo zbudowane koszmarne architektonicznie) puste i jest gdzie sie modlic o miejsce w przedszkolu, albo o mieszkanie, albo o zdrowie - bo i szpitali za malo sie buduje. to jest dopiero swiat na glowie

Data: 2013-07-08 20:58:20
Autor: mememe
W dniu 2013-07-08 11:48, Ikselka pisze:
[...]

no... racja. w dodatku pedaly religii ucza i dyktuja, czy religia ma
byc na swiadectwie.
same pedalstwo w tych szkolach.

Data: 2013-07-08 21:30:37
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 20:58:20 UTC+2 użytkownik mememe napisał:

> [...]

> programy szkolnej edukacji... seksualnej!

no... racja. w dodatku pedaly religii ucza i dyktuja, czy religia ma

no nie somo... jedynie ci w czarnych sukienkach

Data: 2013-07-08 21:31:05
Autor: Trybun
A gdzie wychowanie patriotyczne podziało się ...
W dniu 2013-07-08 11:00, Ikselka pisze:
...w szkołach???

MyĹ›lisz ĹĽe w kapitalizmie ma to jeszcze sens? Co tu mowić o jakimĹ› patriotyzmie gdy jest pozwolenie na okradanie siÄ™  rodakĂłw w biaĹ‚y dzieĹ„? Co niby ĹĽyjÄ…cych w takim systemie ludzi moĹĽe Ĺ‚Ä…czyć?

Data: 2013-07-09 08:15:15
Autor: stchebel
[...]

Patriotyzm?! Tego słodkiego srania było mi już dosyć za komuny na lekcjach języka pl., na historii, i na geo też tak czasami słodko o tym pierdzieli. I z tych słodkich pierdzin mieli¶my sryljon rozbiorów, peany o wielkich patriotach (raczej idiotach) z szablami na czołgi, mieli¶my Powstanie Warszawskie, które w imię "patryjotów" z Londka pochłonęło wiadomo ile ofiar, itd.,itd.,itp...  Mój patriotyzm ogranicza się do terenu wyznaczonego ogrodzeniem mojej działki i chałupy..  A reszta?!  A głosujta se na kogo chceta!!  Na Kaczora Donalda, na Jaruzela, na Tatę z Torunia, na kogokolwiek..
I kłóćcie się dalej "patryjoci"... Ja mam to głęboko w DUPIE!! Jak każdy pojmie w ten sposób Patriotyzm, zadba o swoje, będzie miał dobrze, to i wybierany będzie miał ¶wiadomo¶ć, że nikt na niego nie liczy w sensie polepszenia swojego bytu. Ma robić swoje konstytucyjne przykazania, nie pierdolić o sryljonach kilometrów autostrad, o pierdyljonach mieszkań dla młodych, o "kżyżach", nie latać po nocach z pochodniami, bo po tym można się posikać do łóżka itd.,itd..,itp...

Krótko mówi±c, ja chceta być patryjotami, to co należy robić?! Ano,

http://www.youtube.com/watch?v=k48cK6MM13E

Data: 2013-07-12 20:40:01
Autor: pluton_
A gdzie wychowanie patriotyczne podziało się...
...w szkołach???

Przegralo z lekcjami zabobonow.

Nullification

A gdzie wychowanie patriotyczne podziało się...