A gdzie zaginął kolega Delfino ....

Data: 2011-09-15 09:16:02
Autor: Endriu
A gdzie zaginął kolega Delfino ....
A gdzie zaginął kolega Delfino .... ?. Czy jego krzywe wyższego rzędu jeszcze działają ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-15 13:24:03
Autor: Delfino Delphis
A gdzie zagin?? kolega Delfino ....
Endriu wrote:

A gdzie zaginął kolega Delfino .... ?. Czy jego krzywe wyższego rzędu
jeszcze działają ?.

Ja jestem. Szczęśliwie sprzedałem na samym szczycie, a w shortach siedzę w oparciu o najprostsze metody tj. średnie kroczące...

Data: 2011-09-15 20:48:43
Autor: Endriu
A gdzie zagin?? kolega Delfino ....
Ja jestem. Szczęśliwie sprzedałem na samym szczycie, a w shortach siedzę w
oparciu o najprostsze metody tj. średnie kroczące...

Średnie kroczące ?. To na tym idzie jakos zarobić ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-15 21:55:46
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

Średnie kroczące ?. To na tym idzie jakos zarobić ?.

W długiej perspektywie tak. W krótkiej nie bardzo.

Data: 2011-09-16 09:08:41
Autor: Endriu
A gdzie zagin?? kolega Delfino ....
Średnie kroczące ?. To na tym idzie jakos zarobić ?.

W długiej perspektywie tak. W krótkiej nie bardzo.

Kombinacja dwóch czy więcej (jesli można zapytać) ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-16 23:47:59
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

Kombinacja dwóch czy więcej (jesli można zapytać) ?.

Nie ma to większego znaczenia. Ostatnie spadki wygenerowały sygnały sprzedaży niezależnie od metody, a wzięło się to z prostego faktu wybicia dołem z konsolidacji - poprzednie zwałki np. sprzed roku nie dawały tak silnych sygnałów, bo działy się generalnie w trendzie wzrostowym. Nie mam jakiejś ustalonej metody, podpieram się intuicją, według mnie osobiście analiza techniczna nie działam a wszelkie narzędzia traktować należy jako pewne filtry pozwalające jedynie na chłodno oceniać docierające informacje.

Obecnie wygląda na to, że trend wzrostowy się skończył, a to już jest niezła podstawa, aby wyrzucić akcje ;)

A gdzie zaginął kolega Delfino ....