A girl walks home alone at night

Data: 2015-10-06 08:44:12
Autor: Ghost
A girl walks home alone at night
W Iranie też robią filmy o wampirach, ale... nie tak nieskończenie głupie jak haliłódzkie. Wogle robiom niegópje te filmy.

Nie wiem czemu, być może ze względu na całkowitą nieznajomość perskiego, jakoś w irańskich produkcjach łatwiej mi się ogląda grę.

Polecam.

Data: 2015-10-06 19:34:12
Autor: Ghost

Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56136dbf$0$27527$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Acha tylko nie na laptpku, dźwięk jest dość istotny.

A girl walks home alone at night