A h...j mnie obchodzi pani Gosiewska !

Data: 2010-08-12 10:22:04
Autor: konus
A h...j mnie obchodzi pani Gosiewska !
Bliska tej samej upierdliwosci co jej maz , Gosiewska , jest obuzona , ze nikt nie konsultuje z nia i tzw. rodzinami ( oczywiscie chodzi tylko o kilka osob , tych zwiazanych z Pisem bo ine rodziny zachowuja sie przyzwoicie ) , co i gdzie ma stanac jako symbol pamieci o tragicznie zmarlych w czasie smoilenskiej katastrofy .
Ja przypominam pani Gosiewskiej , ze ona moze swoja pamiec uzewnetrznic na tysiace sposobow tam gdzie panstwo na nasz koszt pochowalo jej meza . Niech stawia sobie pomnik ze zlota a na samym wierzchu niech przyczepi pawoie piorko . Nic mi do tego . Sprawa publicznego , panstwowego upamietnienia ofiar katastrofy jest natomiast sprawa wladz panstwa , ktore beda dzialaly w imieniu i z mandatu spoleczenstwa i nikt nie ma obowiazku konsultowac z pania Gosiewska to , czy bedzie , jaki bedzie i gdzie stanie symbol pamieci o zmarlych .
Megalomania ludzi pisu przekracza zdrowy rozsadek juz dawno , teraz po katastrofie wydaje sie byc juz paranoja . Tu przypominam pisowcom , ze wybory parlamentarne a takze prezydenckie nie wygral PiS , tylko calkiem inna partia i to ona ma upowaznienie od narodu do podejmowania w jego imieniu decyzji , nawet tak blachych jak tablica pamiatkowa w proponowanym przez wladze a nie pani Gosiewska miejscu .

kwakwa

Data: 2010-08-12 10:29:11
Autor: Marek Czaplicki
konus w czwartek, 12 sierpnia 2010 10:22 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Bliska tej samej upierdliwosci co jej maz , Gosiewska , jest obuzona ,
czasami zastanawiam się czy niektórzy politycy/polityczki wybierają sobie
partnerów życiowych na specjalnych castingach, gdzie punktowane jest
zadęcie i brak jakichkolwiek procesów myślowych. inna pani też bedąca żoną
znanego polityka i sama od jakiegoś czasu parająca się polityką przy każdej
swojej wypowiedzi daje znak, że przebiła już dawno barierę zdrowego
rozsądku. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-12 10:54:17
Autor: Neko
A h...j mnie obchodzi pani Gosiewska !
Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał

[...]

Cycu, analfabeto. :)

Ten organ meski, na ktory w tak "intelektualny" sposob sie powolujesz,
pisze sie przez "ch".

A... i ch... mnie obchodzi, ze cie to nie obchodzi... :)

Data: 2010-08-12 11:00:11
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-12 10:54, Neko pisze:
A... i ch... mnie obchodzi, ze cie to nie obchodzi... :)

To po kiego ch... odpisujesz? Kolejny post pisowca w stylu 'głupi, ale zawsze post'.

Data: 2010-08-12 11:23:15
Autor: Zahir

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i40cs5$roh$1news.onet.pl...
[...]

Nie masz racji. ch - cecha charakteru, h - organ męski.  Łapiesz różnicę?

--

Zahir

Data: 2010-08-12 11:27:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c63bd81$0$27040$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Obaj nie macie racji.
Przez "h" piszą mężczyźni.
Przez "ch" piszą koniety - bo dłuższy.

Data: 2010-08-12 03:20:35
Autor: Pistacjusz
On 12 Sie, 11:27, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Zahir" <sahibza...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4c63bd81$0$27040$65785112news.neostrada.pl...

> Nie masz racji. ch - cecha charakteru, h - organ męski.  Łapiesz różnicę?

Obaj nie macie racji.
Przez "h" piszą mężczyźni.
Przez "ch" piszą koniety - bo dłuższy.

Też nie masz racji.
"h" piszą mężczyźni z małymi a "ch" z dużymi.

Data: 2010-08-12 12:38:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e755e65d-db0a-4782-be3f-05ab04d97ea9s9g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

Przez "ch" piszą koniety - bo dłuższy.

Też nie masz racji.
"h" piszą mężczyźni z małymi a "ch" z dużymi.

================================

A może odwrotnie. To jak z samochodami.

Data: 2010-08-12 13:13:08
Autor: Zahir
> [...]

Przez "ch" piszą koniety - bo dłuższy.

Też nie masz racji.
"h" piszą mężczyźni z małymi a "ch" z dużymi.

Geniusz z ciebie!  Co robisz na psp tak wielką fujarą?

--

Zahir

Data: 2010-08-12 11:21:29
Autor: Zahir

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i40avg$mup$1news.onet.pl...
[...]

Proponuje by p. Gosiewska wystawiła swemu śp. mężowi pomnik na peronie we Włoszczowej! Tak przy okazji to 1-wsza czy 2-ga żona tak się zakochała w pamięci o drogim Przemysławie?

--

Zahir

A h...j mnie obchodzi pani Gosiewska !