A ich kodeksy wyborcze, to ja mam w d

Data: 2015-05-22 23:32:55
Autor: Przedstawiciel_narodu
A ich kodeksy wyborcze, to ja mam w d
To jest czas na to, żebyśmy wzięli naszą Polskę i na jesień ją weźmiemy - mówił do publiczności zgromadzonej na koncercie w Gdańsku Paweł Kukiz, który w I turze wyborów prezydenckich zajął trzecie miejsce zdobywając prawie 21 proc. poparcia.

W piątek na kilka godzin przed ciszą wyborczą poprzedzającą II turę wyborów Kukiz z zespołem Piersi zagrał w Gdańsku koncert będący częścią Technikaliów, czyli Festiwalu Studentów Politechniki Gdańskiej.

- Nie bardzo wiem, jak śpiewać, żeby jeden albo drugi, albo trzeci czy czwarty nie powiedział, że jakąś ciszę naruszam. A ja wam powiem jedną rzecz: to jest straszna cisza, to jest straszny radykalizm i to jest czas na to, żebyśmy wzięli naszą Polskę i na jesień ją weźmiemy. A ich kodeksy wyborcze, to ja mam w d..., bo to nie są nasze kodeksy, to są ich kodeksy - powiedział na początku występu Kukiz.

W czasie koncertu jeszcze kilkakrotnie nawiązywał do polityki. Przed jednym z utworów przytoczył hasło prezydenta Bronisława Komorowskiego z poprzednich wyborów - "Zgoda buduje", dodając komentarz: "wierzcie w to, głupie się rymuje".

Data: 2015-05-22 23:43:40
Autor: Stefik
A ich kodeksy wyborcze, to ja mam w d

Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <Przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał
w wiadomości news:mjo7a3$jj3$1speranza.aioe.org...

[...]

Od takiego warcholstwa rozpoczynał się rozbiór Polski.
Moskwa się cieszy.
Rydzyk też twierdzi, że prawo ma w d...
Niezła koalicja.

Data: 2015-05-23 07:00:11
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Stefik" <uoh63@mol.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Rozbór Polski zaczął się od stanu wojennego, a przypieczętowany został przy okrągłym stole. Od 25 lat jesteśmy totalnie zniewoleni...

A ich kodeksy wyborcze, to ja mam w d