A idzta z tymi Waszymi fullami

Data: 2012-05-25 17:45:41
Autor: Otimor
A idzta z tymi Waszymi fullami
Przekonany kolejnymi peanami na temat fulli, ze to wstawac nie trzeba, ze kregoslup ma jak w masle, zmieniłem rame w moim GF Tassajara na amortyzowanego KHS XC-604, pierwsze 20 km i bum, obrecz mi wybuchla, a wlasciwie detka rozwalajac obrecz. A do domu wracalem autobusem.

http://img834.imageshack.us/img834/5250/obreczq.jpg I to na prostej drodze, tylko pare korzonkow bylo, w dodatku nawet 100kg nie waze, bo brakuje mi 4kg. Wymiana obreczy, za tym polecialy szprychy i 250zl w plecy...

Data: 2012-05-25 17:57:03
Autor: Jan Srzednicki
On 2012-05-25,  Otimor wrote:
[...]

Bo to obręcz pod fałki była i strzeliła focha, że śmiesz jej tarcze
instalować.

Data: 2012-05-25 19:48:44
Autor: szufla
A idzta z tymi Waszymi fullami
http://img834.imageshack.us/img834/5250/obreczq.jpg

Jakas cienka ta obrecz ;) Ja bym reklamowal.

sz.

Data: 2012-05-25 20:04:52
Autor: Wojciech Waga
A idzta z tymi Waszymi fullami
Ale co to ma do ramy? Jakbyś jej nie wymienił to stałoby się to samo. Obręcz była wadliwa, powinieneś ją reklamować. Takie coś się może stać jak obręcz zostanie przetarta hamulcami. Ale nie masz tam V'ek i chyba nie miałeś nigdy bo rowek na obręczy pokazujący jej zużycie wygląda na ok.

pozdr.
w.

Data: 2012-05-25 21:42:33
Autor:
Wojciech Waga <na@drzewo.pl> napisał(a):
[...]

Do tej pory miałem v-ki właśnie, ale nowa rama wymagała tarcz, koła zostały ze starego, tym bardziej ze nie wygladaly na zjechane. Rower kupilem juz pare lat temu i to w stanach, wiec nawet nie wiem gdzie mialbym reklamowac.

A co do ramy, to do tej pory jezdzilem na hardtailu i podnosilem tylek na wybojach. A teraz chcialem przetestowac czy amor wybierze te korzenie. No i wyszlo jak wyszlo. Ale wlasciwie to ja tak tylko chcialem sie pozalic, zawsze to czlowiekowi lzej z unieruchomionym rowerem.

--
Otimor

Data: 2012-05-26 07:33:13
Autor: biodarek
W dniu 2012-05-25 23:42, otimor@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
A co do ramy, to do tej pory jezdzilem na hardtailu i podnosilem tylek na
wybojach. A teraz chcialem przetestowac czy amor wybierze te korzenie. No i
wyszlo jak wyszlo.

Wszystko zależy od ustawienia zawieszenia i ciśnienia w oponach. Ale wcześniej złapie się snake'a niż rozerwie obręcz.
Na czymś takim też można pozbyć się powietrza:
https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/SzklarskaPoreba2011#5618133773520969074

https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/SzklarskaPoreba2011#5618133388017863618

Mi się nigdy nie zdarzyło... do wczoraj, kiedy szybko przejechałem po rozebranym przejeździe kolejowym. Ale mało powietrza miałem w tylnym kole.

--
biodarek

Data: 2012-05-28 11:33:08
Autor: Alfer_z_pracy
biodarek napisał:
Mi się nigdy nie zdarzyło... do wczoraj, kiedy szybko przejechałem po rozebranym przejeździe kolejowym.

Ty, lokales, dałeś się nabrać na taką zasadzkę? To znak, zamiast się ścigać rób zdjęcia, będzie większy pożytek :-)

I miło było poznać w realu!

Pzdr!
A.

Data: 2012-05-28 17:33:21
Autor: biodarek
W dniu 2012-05-28 11:33, Alfer_z_pracy pisze:
biodarek napisał:
[...]

Do tego organizator mię zmylił i nie puścił trasy maratonu po miejscu gdziem ćwiczył nadaremno ;) Za to puścił po terenie z mojego filmu pt.:"Rowerowy październik" - Stawy Przysieckie :)

Teraz zdejmuję te opony na piachy, zakładam z prawdziwym bieżnikiem i zaczynam używać rower (zaraz po naprawie) zgodnie z jego przeznaczeniem - MTB :)

I miło było poznać w realu!

Wzajemnie! I dobrze, że przed startem, bo ja już nie wróciłem na stadion ;) Pojechałem prosto z trasy do domu - ciekawe uczucie.

biodarek

Data: 2012-05-28 17:56:34
Autor: Wojciech Waga
On 05/25/2012 11:42 PM, otimor@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
[...]

Łączę się w bólu. Wczoraj omijałem boże krówki zajmujące całą szerokość ścieżki, wjechałem na trawę przy około 30-35kmh i wyciąłem w niewidoczny pień i w ułamku sekundy tylne koło się powywijało, co ciekawe było mocno z górki i chwilę mi zajęło zanim się zorientowałem dlaczego rower wyraźnie zwalnia.

pozdr.
w.

Data: 2012-05-28 10:04:57
Autor: rmikke
On Monday, May 28, 2012 5:56:34 PM UTC+2, Wojciech Waga wrote:
> [...]

Łączę się w bólu. Wczoraj omijałem boże krówki zajmujące całą szerokość ścieżki, wjechałem na trawę przy około 30-35kmh i wyciąłem w niewidoczny pień i w ułamku sekundy tylne koło się powywijało, co ciekawe było mocno z górki i chwilę mi zajęło zanim się zorientowałem dlaczego rower wyraźnie zwalnia.

I właśnie na podobne okazje mam AirZounda. Daje bożym krówkom czas odtańczenie Tańca Pieszego Na Śmieszce Po Załapaniu Że Jedzie Rower i jeszcze skuteczną ewakuację.

Data: 2012-05-28 18:46:57
Autor: ToMasz
W dniu 25.05.2012 19:45,  Otimor pisze:
[...]

ale to jest tak: Jak masz leciuchne obręcze, to niekoniecznie będą wytrzymałe. jak założysz normalne tanie Vki, to będą prawie tak samo trwałe, jak przywalisz w krawężnik to na bank się "wbiją" a nie pękną, a razem z wymianą zapłacisz 70-100zł. Tylko nikt na grupie nie poleci Ci takich normalnych obręczy
ToMasz

Data: 2012-05-30 12:28:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
A idzta z tymi Waszymi fullami
Otimor, Fri, 25 May 2012 17:45:41 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
[...]

A jaki jesteś w stanie wykazać związek, między ch*jową obręczą a ramą?
Napieraj, chętnie poczytam :-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-30 15:43:50
Autor: Tomek Banach
On 2012-05-30 12:28, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

A jaki jesteś w stanie wykazać związek, między ch*jową obręczą a ramą?
Napieraj, chętnie poczytam :-)

nazywa sie poczucie humoru

A idzta z tymi Waszymi fullami