A ikona Pucina dalej placze....

Data: 2012-05-02 14:14:22
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
Data: 2012-05-02 18:04:40
Autor: Pamelo
A ikona Pucina dalej placze....
Dnia Wed, 2 May 2012 14:14:22 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=MQEJm4L3hnU&feature=related

:)))

Płacz i ty sowiecki agencie. Giena, co ty tam robisz w tej kanadzie? Wciąz
zajmujesz się donosami?

Data: 2012-05-02 16:31:01
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
Pamelo <pamelo@farewell.org> napisał(a): chcesz byc gnoju ruski, zablokowany? Neostrada tylko czeka na informacje o
sowieckiej swoloczy ktora niszczy polskie grupy dysklusyjne.

A co tam slychac u herska?

Data: 2012-05-02 19:30:59
Autor: Grzegorz Z.
A ikona Pucina dalej placze....
Obserwator napisał:

Pamelo <pamelo@farewell.org> napisał(a): chcesz byc gnoju ruski, zablokowany? Neostrada tylko czeka na informacje o
sowieckiej swoloczy ktora niszczy polskie grupy dysklusyjne.

Co tam mlemlasz? dyldyljakie?

A co tam slychac u herska?

A dziękuję.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-02 18:56:57
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): (ciach) serwer z ktorego spamujesz polska grupe, tez ma abuse:

http://www.eternal-september.org/index.php?showpage=contact&language=en

Ps. w Niemczech jest lepsze pod tym wzgledem prawo, anizeli w Polsce wiec wez
sobie gnoju na wstrzymanie. --

Data: 2012-05-02 21:06:24
Autor: Grzegorz Z.
A ikona Pucina dalej placze....
Obserwator napisał:

[...]

Zapomniałeś zacytować że poprzez spam rozumieją wysyłanie "many identical
or nearly-identical messages separately to a large number of Usenet
newsgroups" - nie zaś to co nie odpowiada twojemu kaprawemu polackiemu
móżdżkowi.

Dla kaprawych polaczków z Kanady mają poniższą zasadę:

Q: Will we terminate an account for being annoying?

A: No. Usenet spans all race, age, sex, ideological, and cultural
boundaries. It is a place where children act like adults and adults act
like children.

This is why kill files exist. If someone annoys you by what they say,
ignore them.

Data: 2012-05-02 19:10:31
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): zamknij swoja plugawa morde.

Data: 2012-05-02 21:28:17
Autor: Grzegorz Z.
A ikona Pucina dalej placze....
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): zamknij swoja plugawa morde.

"Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"

Data: 2012-05-02 21:50:21
Autor: Marek Czaplicki
A ikona Pucina dalej placze....
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 maj 2012 21:28:

Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

zamknij swoja plugawa morde.

"Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"

"Należy wpuszczać klientów w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się." :-)

Data: 2012-05-02 19:57:08
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
"Należy wpuszczać klientów w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się." :-)

mmusisz byc niezlym zlodziejem i oszustem Marku Czaplicki z Koszalina.

Data: 2012-05-02 22:02:06
Autor: Marek Czaplicki
A ikona Pucina dalej placze....
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 maj 2012 21:57:

[...]

Oczywiście. Wychowanym na głodnych kawałkach mającym na celu zastraszenie.
Na nikim nie robisz już wrażenia. :-)

Data: 2012-05-02 20:15:55
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Oczywiście. Wychowanym na głodnych kawałkach mającym na celu zastraszenie.
Na nikim nie robisz już wrażenia. :-)

nie boisz sie, bo tatus byl esbekiem lub innym komuszym psem? Na tej liscie
sporo tych Czaplickich jest:

http://lista-wildsteina.en8.pl/c/cz.html

Nic dziwnego, ze tak ostro protestowales kiedy zamiescilem link do spotkania z Cenckiewiczem o jego ksiazce *Dlugie ramie Moskwy*:

http://niezalezna.pl/22001-dr-cenckiewicz-dlugie-ramie-moskwy

Data: 2012-05-02 20:26:56
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Kup krawat. :-)

dla ciebie mam nocnik. Ale musisz obebrac go osobiscie.

Data: 2012-05-02 22:28:34
Autor: u2
A ikona Pucina dalej placze....
W dniu 2012-05-02 22:26,  Obserwator pisze:
dla ciebie mam nocnik. Ale musisz obebrac go osobiscie.

czeplik ma nocnik na glowie, nie musi sie do ciebie zglaszac :)

Data: 2012-05-02 20:34:34
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-02 22:26,  Obserwator pisze:
> dla ciebie mam nocnik. Ale musisz obebrac go osobiscie.

czeplik ma nocnik na glowie, nie musi sie do ciebie zglaszac :)

ale potrzebny jest mu i z drugiej strony, bo ma czesto biegunke, pewnie z dobrobytu:)

Data: 2012-05-02 22:33:04
Autor: Marek Czaplicki
A ikona Pucina dalej placze....
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 maj 2012 22:26:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Kup krawat. :-)

dla ciebie mam nocnik. Ale musisz obebrac go osobiscie.

Twoje obietnice? Nie tak dawno mówiłeś o założeniu spraw w prokuraturze.
Nie wiem jak tam w tym miejscu w którym mieszkasz, ale w Polsce sporo się zmieniło. Rzeczywistość w nie zawsze tak wygląda jak Ci przekazuje rodzina. :-)

Data: 2012-05-02 20:36:28
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
[...]

znowu zaczynasz swoja mantre z wekslowaniem tematu? Sperdzielaj idioto.

Data: 2012-05-02 22:47:52
Autor: Marek Czaplicki
A ikona Pucina dalej placze....
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 maj 2012 22:36:

[...]

:-)

znowu zaczynasz swoja mantre z wekslowaniem tematu? Sperdzielaj idioto.

Załóżmy na chwilę, że mieszkasz tam gdzie mówi grupa, czyli w Kanadzie. Jak myślisz, czy to przypuszczenie jest nieuzasadnione? Nie znasz polskich filmów, które dla każdego są oczywiste, nie znasz polskich spraw, takich drobnych, które zna każdy Polak. Skąd czerpiesz swoją wiedzę na temat Polski? Ano z internetu. Nie tak dawno zachwalałeś ze wszech sił jakiś portalik nowy coś tam. Teraz piszesz o agenturze w nim umieszczonej. Dlatego nie przeraża mnie myśl o tym że jakiś "Obserwator" wszędzie widzi agentów. Musze się z tym pogodzić. :-)

Data: 2012-05-02 20:56:32
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
[...]

niczego nie bedziemy zakladac, bo gdzie mieszkam to juz ci tepaku pisalem kilka razy.

Ale znam zarowno tzw. polska demokracje oraz demokracje zachodnie.
Znam tez obecna sytuacje polska dosc dokladnie. To ty chyba zyjesz na ksiezycu, albo czytasz tylko poskomunistyczne media oraz nie znasz poskiej historii. Klamiesz jak ruska swolocz i brak ci etyki oraz moralnosci.

W reslu dalbym ci po mordzie z przyjemnoscia, a nie rozmawial z toba.

Data: 2012-05-02 23:07:44
Autor: Marek Czaplicki
A ikona Pucina dalej placze....
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 maj 2012 22:56:

[...]

Więc nie rozmawiaj. Kto Cię zmusza? Ty sam podczepiłeś się do mojego postu.

Data: 2012-05-02 21:57:44
Autor: Obserwator
A ikona Pucina dalej placze....
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Więc nie rozmawiaj. Kto Cię zmusza? Ty sam podczepiłeś się do mojego postu.

Ja twoje brednie, chamskie klamstwa prostuje, a nie dyskutuje z toba.  --

Data: 2012-05-03 01:25:57
Autor: Grzegorz Z.
A ikona Pucina dalej placze....
Obserwator napisał:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Więc nie rozmawiaj. Kto Cię zmusza? Ty sam podczepiłeś się do mojego postu.

Ja twoje brednie, chamskie klamstwa prostuje, a nie dyskutuje z toba.

Putin! Rosja! Putin! Rosja! Putin! Rosja! Putin! Rosja! --

Data: 2012-05-03 12:08:26
Autor: Marek Czaplicki
A ikona Pucina dalej placze....
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 maj 2012 23:57:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Więc nie rozmawiaj. Kto Cię zmusza? Ty sam podczepiłeś się do mojego postu.

Ja twoje brednie, chamskie klamstwa prostuje, a nie dyskutuje z toba.

Zacytowałem tylko słowa z filmu. Czy brzmiały inaczej? :-)

Data: 2012-05-03 01:24:13
Autor: Grzegorz Z.
A ikona Pucina dalej placze....
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Wtedy będzie mniej 'awanturuoncy' się :)