A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX

Data: 2010-07-12 10:10:52
Autor: Rowerex
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX
"A ile kolego masz lat? No bo ja to mam 40/50/60/70..."

Czy to standardowe pytanie? Słyszałem je już wielokrotnie od osób w
wymienionym przedziale wieku, jeśli takie znajdą się w grupie kolarzy,
których się gdzieś spotyka, albo ktoś taki się podczepi.

Nie powiem, jest świetne na połechtanie psychiki pytającego i jakby
mimochodem mentalne zmiażdżenie pytanego. A już najlepiej zadawać je
gdy jedzie się z kimś na oko dwa, trzy razy młodszym (gdy się
młodszego dogoni, pytanie staje się niemal obowiązkiem) - no bo
wiadomo, że jest młodszy, więc fortel nie spali na panewce, kwestia
tylko tego ów by młodszy się przyznał...

Jeśli dożyję podobnego wieku i będę młodszym zadawał podobne pytania,
to chyba stwierdzę, że się postarzałem. Już wolę gadać na rowerze o
polityce, jeśli już o czymkolwiek gadać, zazwyczaj i tak brak mi tchu
na gadanie. Zaczynanie rozmowy o metryce urodzenia powoli zabija we
mnie chęć jazdy w jakiś zorganizowanych grupach.

Może przesadzam? ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-07-12 19:25:53
Autor: PeJot
Rowerex pisze:
Zaczynanie rozmowy o metryce urodzenia powoli zabija we
mnie chęć jazdy w jakiś zorganizowanych grupach.
                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Może przesadzam? ;-)

Nie. Rozwijasz się w prawidłowym kierunku :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-12 19:56:54
Autor: tanill
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX

Użytkownik "Rowerex"  napisał w wiadomości"A ile kolego masz lat? No bo ja to mam 40/50/60/70..."

Czy to standardowe pytanie?

Raczej rozsądne. Zadawać je należy "koleżance" rowerzystce bo jeśli poniżej 18 to lepiej przycisnąć i poszukać starszej by z prokuratorem sie nie spotkać:-)

Data: 2010-07-12 11:41:32
Autor: Rowerex
On 12 Lip, 18:56, "tanill" <tan...@onet.pl> wrote:
[...]

Wiezienie się na kole może być odebrane jako molestowanie, a tu wiek
nie gra roli ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-07-12 20:34:24
Autor: Dominik Mirowski
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX
tanill wyklepał(a) :

Raczej rozsądne. Zadawać je należy "koleżance" rowerzystce bo jeśli
poniżej 18 to lepiej przycisnąć i poszukać starszej by z prokuratorem
sie nie spotkać:-)

To ci się pomyliło...  Niletnie są ok :). To za małolaty jest prokurator.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-07-12 21:03:38
Autor: Yogi\(n\)
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX
Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:i1fn8l$dq$1opal.futuro.pl...
tanill wyklepał(a) :

[...]

Etam, Wyjeżdżasz do Szwajcarii i luzik ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-07-13 18:05:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX
Yogi(n) bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):

Albo do Watykanu. ;-P

Data: 2010-07-13 20:51:32
Autor: tanill
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"> Albo do Watykanu. ;-P

Tam młode ładne rowerzystki chcesz spotkać? Małe szanse chyba że masz inne preferencje płciowe:-)

Data: 2010-07-14 00:35:57
Autor: Piotrpo
On 13 Lip, 20:51, "tanill" <tan...@onet.pl> wrote:
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"> Albo do Watykanu. ;-P

Tam młode ładne rowerzystki chcesz spotkać? Małe szanse chyba że masz inne
preferencje płciowe:-)

K. Borhardt Szaman Morski, cytat z pamięci:
"Kapitan witał zgromadzonych słowami witam panie, panów i inne płcie,
na co pokładowy kapelan zawsze reagował pewną nerwowością"

Data: 2010-07-14 13:55:17
Autor: Artur M. Piwko
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX
In the darkest hour on Mon, 12 Jul 2010 19:56:54 +0200,
tanill <tanill@onet.pl> screamed:
Czy to standardowe pytanie?

Raczej rozs¹dne. ZadawaÌ je nale¿y "kole¿ance" rowerzystce bo jeœli poni¿ej 18 to lepiej przycisn¹Ì i poszukaÌ starszej by z prokuratorem sie nie spotkaÌ:-)

Niż 15. Popraw MIME bo śmiecisz (http://www.grush.one.pl/mime)

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
[ 13:54:53 user up 12498 days,  1:49,  1 user, load average: 0.81, 0.89, 0.00 ]

                 A)bort, R)etry, I)nfluence with large hammer.

Data: 2010-07-12 23:52:32
Autor: Piotrpo
On 12 Lip, 19:10, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
"A ile kolego masz lat? No bo ja to mam 40/50/60/70..."
"Współczuję" - to słowo na ogół wystarcza jako cięta riposta wujka
Staszka.

Data: 2010-07-13 01:19:16
Autor: rob@L
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX
Czesc!

On 7/12/10 7:10 PM, Rowerex wrote:
Już wolę gadać na rowerze o
polityce, jeśli już o czymkolwiek gadać, zazwyczaj i tak brak mi tchu
na gadanie.
A gadanie podczas jazdy ma ulatwic lykanie robactwa? ;) :D
Lubie czasem pojezdzic w towarzystwie, ale raczej w ciszy i spokoju ;) :D
Za to wkurza mnie, jak faceci na trasie wyszczerzaja sie do mnie bez powodu.

Pozdrawiam,
robal.

Data: 2010-07-13 05:14:02
Autor: ...
A ile kolezanko masz lat?
Przesadzasz.
Ale laski w parku powinny mieć tabliczki z grupą wiekową, powiedzmy: g, l, s, p, pm (przy_mężu ;-)))
Te piesze też :-)
Bo jak się szybko jedzie, to trudno poznać, szczególnie z tyłu ;-)

-- -- -

Moze przesadzam?

Data: 2010-07-12 23:50:30
Autor: Piotrpo
A ile kolezanko masz lat?
On 13 Lip, 07:14, " ..." <j...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Jestem za. Do tego proszę jeszcze o oznakowanie klasy np:
TX, (...) LX, TX, XTR. Pozwoliło by to uniknąć niepotrzebnego
zwalniania i nieprzyjemnych rozczarowań, bo z daleka i od tyłu, to
jednak nie zawsze można się do końca zorientować

Data: 2010-07-13 07:29:30
Autor: 666
A ile kolezanko masz lat?
Drogie w utrzymaniu, lekkie w prowadzeniu, szybkie, idące na wynik "zawodniczki", do których wszyscy koledzy się będą ślinić ??

-- -- -

XTR.

Data: 2010-07-13 00:38:17
Autor: Piotrpo
A ile kolezanko masz lat?
On 13 Lip, 09:29, " 666" <j...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Drogie w utrzymaniu, lekkie w prowadzeniu, szybkie, idące na
wynik "zawodniczki", do których wszyscy koledzy się będą ślinić ??

-- -- -

> XTR.

Jestem staromodny - lubię szybkie rowery i piękne kobiety - nie
odwrotnie :)

Data: 2010-07-13 08:05:35
Autor: bans
W dniu 2010-07-12 19:10, Rowerex pisze:

[...]

(kawał przerobiony odrobinę, żeby było TG ;)

Redaktor prowadzi sondę uliczną dotyczącą zależności wieku od prowadzonego trybu życia:

- Dziadku, a jaki tryb życia pan prowadzi?
- No, żadnego alkoholu i papierosów, to najważniejsze! I rower! Dużo na rowerze jeżdżę! Szosowym!
- A ile ma pan lat?
- 80!

- A pan, dziadku, jaki tryb życia prowadzi?
- Mało seksu, jem dużo warzyw, no i dużo na rowerze jeżdżę! MTB to mój żywioł!
- A ile ma pan lat?
- 87!

- A pan, dziadku, jaki tryb życia pan prowadzi?
- Lubię wódkę, papierosy i przygodny seks, imprezy do rana, do tego czasem kreskę wciagnę. I na ostrym kole jeżdżę!
- A ile ma pan lat?
- 30...

--
bans

Data: 2010-07-13 14:18:22
Autor: 666
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX
To Jan Maria Rokita?

-- -- -