A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX

Data: 2010-07-13 08:05:35
Autor: bans
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX
W dniu 2010-07-12 19:10, Rowerex pisze:

Nie powiem, jest świetne na połechtanie psychiki pytającego i jakby
mimochodem mentalne zmiażdżenie pytanego. A już najlepiej zadawać je
gdy jedzie się z kimś na oko dwa, trzy razy młodszym (gdy się
młodszego dogoni, pytanie staje się niemal obowiązkiem) - no bo
wiadomo, że jest młodszy, więc fortel nie spali na panewce, kwestia
tylko tego ów by młodszy się przyznał...

(kawał przerobiony odrobinę, żeby było TG ;)

Redaktor prowadzi sondę uliczną dotyczącą zależności wieku od prowadzonego trybu życia:

- Dziadku, a jaki tryb życia pan prowadzi?
- No, żadnego alkoholu i papierosów, to najważniejsze! I rower! Dużo na rowerze jeżdżę! Szosowym!
- A ile ma pan lat?
- 80!

- A pan, dziadku, jaki tryb życia prowadzi?
- Mało seksu, jem dużo warzyw, no i dużo na rowerze jeżdżę! MTB to mój żywioł!
- A ile ma pan lat?
- 87!

- A pan, dziadku, jaki tryb życia pan prowadzi?
- Lubię wódkę, papierosy i przygodny seks, imprezy do rana, do tego czasem kreskę wciagnę. I na ostrym kole jeżdżę!
- A ile ma pan lat?
- 30...

--
bans

Data: 2010-07-13 14:18:22
Autor: 666
A ile kolego masz lat? No bo ja to mam XX
To Jan Maria Rokita?

-- -- -