A ile kolezanko masz lat?

Data: 2010-07-13 05:14:02
Autor: ...
A ile kolezanko masz lat?
Przesadzasz.
Ale laski w parku powinny mieć tabliczki z grupą wiekową, powiedzmy: g, l, s, p, pm (przy_mężu ;-)))
Te piesze też :-)
Bo jak się szybko jedzie, to trudno poznać, szczególnie z tyłu ;-)

-- -- -

Moze przesadzam?

Data: 2010-07-12 23:50:30
Autor: Piotrpo
A ile kolezanko masz lat?
On 13 Lip, 07:14, " ..." <j...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Jestem za. Do tego proszę jeszcze o oznakowanie klasy np:
TX, (...) LX, TX, XTR. Pozwoliło by to uniknąć niepotrzebnego
zwalniania i nieprzyjemnych rozczarowań, bo z daleka i od tyłu, to
jednak nie zawsze można się do końca zorientować

Data: 2010-07-13 07:29:30
Autor: 666
A ile kolezanko masz lat?
Drogie w utrzymaniu, lekkie w prowadzeniu, szybkie, idące na wynik "zawodniczki", do których wszyscy koledzy się będą ślinić ??

-- -- -

XTR.

Data: 2010-07-13 00:38:17
Autor: Piotrpo
A ile kolezanko masz lat?
On 13 Lip, 09:29, " 666" <j...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Drogie w utrzymaniu, lekkie w prowadzeniu, szybkie, idące na
wynik "zawodniczki", do których wszyscy koledzy się będą ślinić ??

-- -- -

> XTR.

Jestem staromodny - lubię szybkie rowery i piękne kobiety - nie
odwrotnie :)

A ile kolezanko masz lat?