A ile lat dacie TEJ Żydóweczce?

Data: 2009-08-04 23:57:55
Autor: Grzegorz Z.
A ile lat dacie TEJ Żydóweczce?
a) 19

b) 22

c) 36

przyznam że byłem w lekkim szoku jak poznałem prawidłową odpowiedź :)

http://img514.imageshack.us/img514/653/lb96a4af67be24fd3a5483d.jpg

ps. Urodziła się w Hong Kongu, wyrzucili ją w swoim czasie z IDF-u,
jest obecnie anarchistką, ateistką, malarką i muzykiem, mieszka w
Nashville i chętnie oddałbym nerkę (tą zdrową) by napić się z nią
kiedyś piwa.

Data: 2009-08-05 10:18:27
Autor: jadrys
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ale brzydka.. Nie jest to przypadkiem facet?

Data: 2009-08-05 01:53:56
Autor: Grzegorz Z.

jadrys napisał(a):
Grzegorz Z. pisze:
> a) 19
>
> b) 22
>
> c) 36
>
> przyznam �e by�em w lekkim szoku jak pozna�em prawid�ow� odpowied� :)
>
> http://img514.imageshack.us/img514/653/lb96a4af67be24fd3a5483d.jpg
>
> ps. Urodzi�a si� w Hong Kongu, wyrzucili j� w swoim czasie z IDF-u,
> jest obecnie anarchistkďż˝, ateistkďż˝, malarkďż˝ i muzykiem, mieszka w
> Nashville i ch�tnie odda�bym nerk� (t� zdrow�) by napi� si� z ni�
> kiedyďż˝ piwa.

Ale brzydka.. Nie jest to przypadkiem facet?

Nie zaglądałeś jej przypadkiem pod kieckę?

Data: 2009-08-05 11:20:07
Autor: jadrys
Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:

[...]

Nie.. Jej twarz na wyraźnie męskie rysy.

Data: 2009-08-05 10:56:49
Autor: Ensitherum
A ile lat dacie TEJ Żydóweczce?
przecież to straszny kaszalot, zupełnie męskie rysy twarzy. trzeba być prawdziwym POjebańcem żeby polecieć na takie coś.

Data: 2009-08-05 11:26:39
Autor: Panslavista

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jestes pedał - ono jest brzydkie i chłopakowate, to dlatego lecisz na to.

Data: 2009-08-05 06:06:16
Autor: Grzegorz Z.
On 5 Sie, 11:26, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:e34c38a0-83f7-4206-9545-3ba50dcea11ek19g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Nie jestem ani pedałem ani gejem.

Chcesz mi zafundować zimowe wakacje w Australii?

Data: 2009-08-05 15:19:07
Autor: Panslavista

[...]

Tam też mam mocno bitną rodzinę, podobnie jak w Usiech i Kanadzie. Nie licz,
żeby ci się udało.

Data: 2009-08-05 15:26:01
Autor: Cezary Glaz

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h5c1eq$8rj$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Zamiast glupi chuju sie elegancko przedstawic (z imienia i nazwiska) urzadzasz
tu kkretynie quisy podobnym tobie.

Gdzie ty kurwo nijaka spowiadasz?

Cezary GLAZ (1974a)
..

Data: 2009-08-05 12:24:54
Autor: Vic
Grzegorz Z. wrote:
[...]

Straszliwy paszczur... i do tego jeszcze jakis taki ocierajacy sie o transseksualizm...

O gustach sie nie dyskutuje, powiem jedynie, ze ja bym nerki nie oddal za nic. A zrobienie tego za napicie sie piwa z brzydka baba o meskiej urodzie to IMHO wyjatkowe marnotrawstwo.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-05 13:59:51
Autor: jadrys
Vic pisze:

O gustach sie nie dyskutuje, powiem jedynie, ze ja bym nerki nie oddal za nic.

Jesteś wielkim egoistą.. Na co Ci dwie nerki? Oddając może byś uratował komuś życie.

Data: 2009-08-05 14:11:20
Autor: Vic
jadrys wrote:
Jesteś wielkim egoistą.. Na co Ci dwie nerki? Oddając może byś uratował komuś życie.

Trzymam na wypadek gdyby komus z rodziny byla potrzebna :)

Data: 2009-08-05 14:29:37
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Jesteś wielkim egoistą.. Na co Ci dwie nerki? Oddając może byś uratował komuś życie.

Trzymam na wypadek gdyby komus z rodziny byla potrzebna :)

Czyli - chomikujesz? :-(

Data: 2009-08-05 14:35:59
Autor: Vic
A ile lat dacie TEJ Żydóweczce?
jadrys wrote:

Czyli - chomikujesz? :-(

Mozna tak powiedziec :)

Data: 2009-08-05 16:23:56
Autor: Tzva Adonai
A ile lat dacie TEJ Żydóweczce?
ps. Urodziła się w Hong Kongu, wyrzucili ją w swoim czasie z IDF-u,
jest obecnie anarchistką

... i zagorzałą wielbicielką 'uciśnionych' Palestyńczyków... Takie osoby idą w
szkodę, bo nie mają swojego odpowiednika po stronie arabskiej... Osłabiają ducha
walki...

Data: 2009-08-05 08:24:00
Autor: Tzva Adonai
A ile lat dacie TEJ Żydóweczce?
On 5 Sie, 17:17, "marek" <mawisniew...@gmx.de> wrote:

Ty jebany faszysto

Islamiści chcą wymordować wszystkich Żydów, więc ich wyniszczenie jest
moim moralnym obowiązkiem... Jestem odpowiedzialny za Żydów, nie
wzruszają mnie tkliwe gadki o miłości i pokoju...

Data: 2009-08-05 18:34:43
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Piekna jest.

Powiedzialbym ze zupelnie w twoim guscie, Grzesiu.

Oddac nerke za piwo z tym czyms huehehehe.

R.

A ile lat dacie TEJ Żydóweczce?