A ja

Data: 2013-01-02 21:32:40
Autor: Trybun
A ja
się pytam - panie Dworak, u kogo pan jest na służbie?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,KRRiT-media-zwiazane-z-o-Rydzykiem-przekroczyly-granice-pomowienia,wid,15219084,wiadomosc.html

Data: 2013-01-02 12:42:19
Autor: Antenka
A ja
On 2 Sty, 21:32, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
się pytam - panie Dworak, u kogo pan jest na służbie?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,KRRiT-media-zwiazane-z-o-Rydzy...

Jak to u kogo? Nie wiesz? :- / U samego belzebuba oooo! :-E

Antenka

P.s. P.B.S.C.Z.W.! :-)

Data: 2013-01-02 21:45:49
Autor: Trybun
A ja
W dniu 2013-01-02 21:42, Antenka pisze:
[...]

Myślę że jest to coś znacznie gorsze od owego mitycznego belzebuba.. ;-)

P.M.Ś.D.Z.P.D.Ł:-)

Data: 2013-01-03 09:55:35
Autor: pluton_
A ja
się pytam - panie Dworak, u kogo pan jest na służbie?

a rydzyk ?

Nullification

Data: 2013-01-03 19:21:51
Autor: Trybun
A ja
W dniu 2013-01-03 09:55, pluton_ pisze:
się pytam - panie Dworak, u kogo pan jest na służbie?
a rydzyk ?

Polaków.

Data: 2013-01-03 13:07:54
Autor: Antenka
A ja
On 3 Sty, 19:47, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> Polaków.

a których ?

Prawdziwych, oczywiście, a nie farbowanych tak jak ty!

Antenka

Data: 2013-01-04 10:13:20
Autor: pluton_
A ja
> Polaków.

a których ?

Prawdziwych, oczywiście, a nie farbowanych tak jak ty!

Wiedzialem ! :)

Nullification

Data: 2013-01-04 12:33:17
Autor: Trybun
A ja
W dniu 2013-01-03 19:47, xan pisze:
[...]

Tych zapomnianych i często wyklętych przez innych. Choć mogą to być oczywiście pozory.. Tak jakoś dziwnie nie mogę się pozbyć wrażenia że także Rydzyk chodzi na pasku kolesi od okrągłego stołu. Podobnie jak "S" jest buforem do rozładowywania bojowych nastrojów społeczeństwa.

Data: 2013-01-04 13:33:20
Autor: Marek Woydak
A ja
On Fri, 04 Jan 2013 12:33:17 +0100, Trybun wrote:

[...]

Ty podobnie jak u2 wszędzie widzicie spisek. To zostało wam z dawnych
komuszych lat? MW

Data: 2013-01-04 10:12:47
Autor: pluton_
A ja
> a rydzyk ?

Polaków.

Chyba tych prawdziwych.

Nullification

Data: 2013-01-03 13:57:10
Autor: Przemysław M.
A ja
Dnia Wed, 02 Jan 2013 21:32:40 +0100, Trybun napisał(a):

się pytam - panie Dworak, u kogo pan jest na służbie?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,KRRiT-media-zwiazane-z-o-Rydzykiem-przekroczyly-granice-pomowienia,wid,15219084,wiadomosc.html

Dworaka należałoby kopnąć w zadek. Nagle zapałał miłością abonamentową do
misji społecznej. Wczoraj w TVP widziałem jak podawano przykład Niemiec
dotyczący płacenia abonamentu. Jełop prowadzący zapomniał jedynie dodać, że
taki abonament stanowi znikomy procent płacy przeciętnej. W PL ostatnio
podano, że płaca najniższa to 1600 PLN czyli ok 400 euro! Jaka jest pensja
Dworaka i jego kolesi?

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-01-03 19:21:21
Autor: Trybun
A ja
W dniu 2013-01-03 13:57, Przemysław M. pisze:
[...]

W tym cały ambaras - trzeba kopnąć całą tą Radę a nie jednego Dworaka który w tej Radzie ma tylko jeden głos, a więc w praktyce o niczym jednoosobowo nie decyduje. A za całą Radą kto stoi? - Politycy.. To oni powołują Radę i to są ich ludzie. Czyli jednym słowem - kopniak wymierzony panu Dworakowi nic nie daje, kopniaka należy dać politykierom.

Data: 2013-01-04 08:47:56
Autor: Przemysław M.
A ja
Dnia Thu, 03 Jan 2013 19:21:21 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Bedą wybory, będzie okazja. Pójdziesz by to zrobić?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-04 12:33:21
Autor: Trybun
A ja
W dniu 2013-01-04 08:47, Przemysław M. pisze:

Bedą wybory, będzie okazja. Pójdziesz by to zrobić?

Pójdę, jednak warunkiem jest to że wskażesz mi miejsce gdzie będę mógł skreślić/odrzucić kandydaturę Tuska czy Kaczyńskiego.

Data: 2013-01-04 13:32:18
Autor: Marek Woydak
A ja
On Fri, 04 Jan 2013 12:33:21 +0100, Trybun wrote:

[...]

Wykazujesz dziwnie pojmowaną nieporadność. Z tym swoim problemem zwróć się
do L.Millera. MW

A ja