A ja

Data: 2013-01-03 09:55:35
Autor: pluton_
A ja
się pytam - panie Dworak, u kogo pan jest na służbie?

a rydzyk ?

Nullification

Data: 2013-01-03 19:21:51
Autor: Trybun
A ja
W dniu 2013-01-03 09:55, pluton_ pisze:
się pytam - panie Dworak, u kogo pan jest na służbie?
a rydzyk ?

Polaków.

Data: 2013-01-03 13:07:54
Autor: Antenka
A ja
On 3 Sty, 19:47, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> Polaków.

a których ?

Prawdziwych, oczywi¶cie, a nie farbowanych tak jak ty!

Antenka

Data: 2013-01-04 10:13:20
Autor: pluton_
A ja
> Polaków.

a których ?

Prawdziwych, oczywi¶cie, a nie farbowanych tak jak ty!

Wiedzialem ! :)

Nullification

Data: 2013-01-04 12:33:17
Autor: Trybun
A ja
W dniu 2013-01-03 19:47, xan pisze:
[...]

Tych zapomnianych i często wyklętych przez innych. Choć mog± to być oczywi¶cie pozory.. Tak jako¶ dziwnie nie mogę się pozbyć wrażenia że także Rydzyk chodzi na pasku kolesi od okr±głego stołu. Podobnie jak "S" jest buforem do rozładowywania bojowych nastrojów społeczeństwa.

Data: 2013-01-04 13:33:20
Autor: Marek Woydak
A ja
On Fri, 04 Jan 2013 12:33:17 +0100, Trybun wrote:

[...]

Ty podobnie jak u2 wszędzie widzicie spisek. To zostało wam z dawnych
komuszych lat? MW

Data: 2013-01-04 10:12:47
Autor: pluton_
A ja