A ja bym chętnie zobaczył Hofmana w sukien ce, tylko czy by mu coś nie wystawało.

Data: 2014-05-13 06:04:43
Autor: stevep
A ja bym chętnie zobaczył Hofmana w sukien ce, tylko czy by mu coś nie wystawało.
# "W Conchicie Wurst widziałem oczy Tuska". Adam Hofman krytykuje wyniki  Eurowizji #
Ze strony:
http://skroc.pl/be5e1
Jedno małe coś trala la la.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-13 17:35:25
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xfr5l5ph50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

No patrzcie, człowiek z Wielkim Ptakiem ma wizje@ Ciekaw jestem co ćpa nasz Adaś?

MW

Data: 2014-05-13 10:43:31
Autor: Mark Woydak
A ja bym chętnie zobaczył Hofmana w sukience, tylko czy by mu coś nie wystawało.

PO-owski PSYCHOPATA podpisujący się "Mark Woydak" (używający również innych
ksywek) piszacy z news.albasani.net uzywajacy czytnika Microsoft Outlook
Express 6.00.2900.5931 to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Pity bez
umiaru denaturat i pędzony ze zgniłych buraków samogon z 3-ciego tłoczenia
dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla
niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich
chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze
starości kot go opuścili! Pies nasrał mu pod drzwiami, a kot do
zapleśniałego od brudu wyra, które ten nieszczęśnik nazywa łózkiem. Ten
posraniec po całonocnym fistingu z podobnym sobie indywidium wylazł z nory
i znów zasrywa grupę z rozwalonego odbytu. Módlmy się bracia i siostry!
Nadzieja na pełny powrót do zdrowia psychicznego tego osobnika jest
niewielka, a nawet bliska zera ale spełnijmy chrześciański obowiązek!
Wnośmym odły za PO-owskiego chorego psychicznie brata! Niech dobry Mzimu ma
w opiece jego bliskich!