A ja chcę podziękować za to że kazał nagrać nocną zmianę

Data: 2019-02-14 11:02:09
Autor: boukun
A ja chcę podziękować za to że kazał nagrać nocną zmianę
Lech Wałęsa chce przeprosin od kilkunastu osób. Jest specjalna lista
Były prezydent zamierza walczyć o swoje dobre imię w związku z wypowiedziami, w których został nazwany "zdrajcą" oraz "donosicielem SB". Wezwania z pozwami trafiły już do dwóch osób, a wkrótce trafią do kolejnych.

Instytut Lecha Wałęsy w ubiegłą środę wydał oświadczenie ws. oskarżeń kierowanych pod adresem Lecha Wałęsy, które mają naruszać jego dobre imię. Chodzi o wypowiedzi, w których został nazwany "zdrajcą" czy "płatnym donosicielem SB". Wezwania do przeprosin wysłano do 20 osób, a gdyby to nie poskutkowało zapowiedziano pozwy.

Dwa z nich zostały już wysłane do doradcy prezydenta prof. Andrzeja Zybertowicza i satyryka Jana Pietrzaka. Kolejne wezwania miały trafić do związkowca Andrzeja Gwiazdy, a także podróżnika Wojciecha Cejrowskiego, który był stałym gościem w programie Michała Rachonia na antenie TVP Info. Portal gazeta.pl poznał wykaz osób, które także mogą spodziewać się podobnych pism.

Na liście znajdują się działacz opozycyjny Ryszard Majdzik, polityk Janusz Korwin-Mikke, poseł PiS Dominik Tarczyński, były komendant hufca ZHP w Łowiczu Michał Kordecki, wyrzucony z PiS kandydat na burmistrza Suchowoli Wiesław Bruzgo, wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki czy wicemarszałek Senatu Adam Bielan.

Kolejne nazwiska z "listy Wałęsy" to redaktor naczelny tygodnika "Gazeta Polska" Tomasz Sakiewicz, były przewodniczący NSZZ "Solidarność" Janusz Śniadek, szef portalu tvp.info Samuel Pereira i wykładowca akademicki Leszek Dobrzański. Od wszystkich wymienionych Wałęsa domaga się odwołania wypowiedzi i wpłaty po 10 tys. zł na WOŚP.

https://wiadomosci.wp.pl/lech-walesa-chce-przeprosin-od-kilkunastu-osob-jest-specjalna-lista-6349320961443969a

emeryt
2h temu

A ja chcę podziękować za to że kazał nagrać nocną zmianę, teraz wnuki wiedzą jak było naprawdę

Aaaaa,
2h temu

błazenady Wałęsy nadal nie ma końca, niech mu Sąd wyświetli "nocną zmianę" i może Wałęsa raczy przeprosić Naród

wyborca
1h temu

Najpierw niech przeprosi cały naród za kłamstwa !

VALDLEE
3 min. temu

Tragi kabaret na czele z głównym aktorem Bolkiem de Popowo nadal trwa ! Zamiast się usunąć w cień ,wnuki wychowywać zająć się pisaniem swoich wypocin lub prawdy o sobie to dalej jątrzy ! Czy on kiedyś się pokala ?

Data: 2019-02-14 16:26:17
Autor: Pajdak

A co będzie z https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI ?

--
Pajdak

Data: 2019-02-14 18:02:30
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Lech Wałęsa chce przeprosin od kilkunastu osób. Jest specjalna lista
Były prezydent zamierza walczyć o swoje dobre imię w związku z wypowiedziami, w których został nazwany "zdrajcą" oraz "donosicielem SB".

A co będzie z
Pajdak
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dlaczego pajdak stale zmieniasz temat ... i nie bijesz się w piersi?

boukun

Data: 2019-02-15 08:51:26
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q446va$cf6$1gioia.aioe.org...
[...]

Dlaczego kasujesz moje wypowiedzi w temacie?
Nie masz nic do powiedzenia? No to spadaj.

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 10:05:16
Autor: boukun
[...]

Nie masz nic do powiedzenia w temacie? No to spadaj.

boukun

Data: 2019-02-15 10:23:02
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q45vch$67i$1gioia.aioe.org...
[...]

Te, komuchu. Wracaj do świniarni. ;-)))

--
Pajdak

A ja chcę podziękować za to że kazał nagrać nocną zmianę