A ja chcę podziękować za to że kazał nagrać nocną zmianę

Data: 2019-02-14 16:26:17
Autor: Pajdak
A ja chcę podziękować za to że kazał nagrać nocną zmianę
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q43eb7$o5k$1gioia.aioe.org...
Lech Wałęsa chce przeprosin od kilkunastu osób. Jest specjalna lista
Były prezydent zamierza walczyć o swoje dobre imię w związku z wypowiedziami, w których został nazwany "zdrajcą" oraz "donosicielem SB".

A co będzie z https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI ?

--
Pajdak

Data: 2019-02-14 18:02:30
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dlaczego pajdak stale zmieniasz temat ... i nie bijesz się w piersi?

boukun

Data: 2019-02-15 08:51:26
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q446va$cf6$1gioia.aioe.org...
[...]

Dlaczego kasujesz moje wypowiedzi w temacie?
Nie masz nic do powiedzenia? No to spadaj.

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 10:05:16
Autor: boukun
[...]

Nie masz nic do powiedzenia w temacie? No to spadaj.

boukun

Data: 2019-02-15 10:23:02
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q45vch$67i$1gioia.aioe.org...
[...]

Te, komuchu. Wracaj do świniarni. ;-)))

--
Pajdak

A ja chcę podziękować za to że kazał nagrać nocną zmianę