A ja do wszystkich damskich bokserów

Data: 2010-07-21 18:27:13
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja do wszystkich damskich bokserów
Komorowskiego nie trawię. Ale na Boga, fetniaki, odpierdzielicie się od Komorowskiej. Ta kobieta urodziła pięcioro dzieci, na zdjęciach z młodości była ładna, a ślady tej urody pozostały do dziś. Dopóki nie zacznie odwijać krzywych kluchów jak Dżolanda - proszę odczepcie się od niej. Jak zacznie - litości nie ma.
Uwagi choćby taka, daleko nie szukając:
"...Najbardziej prawdopodobne, ze obżerała się salcesonem ..."
sÄ… najzwyczajniej obrzydliwe.
A męża - flekujmy do bólu :)

Data: 2010-07-21 10:10:04
Autor: D.J.MC Donald Musk
A ja do wszystkich damskich bokserów
On 21 Lip, 18:27, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
Komorowskiego nie trawiê. Ale na Boga, fetniaki, odpierdzielicie siê od
Komorowskiej. Ta kobieta urodzi³a piêcioro dzieci, na zdjêciach z
m³odo¶ci by³a ³adna, a ¶lady tej urody pozosta³y do dzi¶. Dopóki nie
zacznie odwijaæ krzywych kluchów jak D¿olanda - proszê odczepcie siê od
niej. Jak zacznie - lito¶ci nie ma.
Uwagi choæby taka, daleko nie szukaj±c:
"...Najbardziej prawdopodobne, ze ob¿era³a siê salcesonem ..."
s± najzwyczajniej obrzydliwe.
A mê¿a - flekujmy do bólu :)

OK!
DO URODY CZEPIAL SIE NIE BEDE
ale do jej JASNIEPANSTWA i owszem!

Data: 2010-07-21 10:11:00
Autor: D.J.MC Donald Musk
[...]

a i jeszcze wytlumacz by pewnej pani z PiSu nie nazywano "klemp±"...

Data: 2010-07-21 19:56:34
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja do wszystkich damskich bokserów
a i jeszcze wytlumacz by pewnej pani z PiSu nie nazywano "klemp±"...

Ja mam to objawiaæ chamom ?? To syzyfowa praca.
Nie, nie, p. Kêpa jest politykiem i jaaaaaaaaaaaaaaaaazda, Komorowska jak zacznie byæ - jaaaaaaaaaaaaaaazda, jak napisa³em.

P.S. Z p. Marii mot³och siê wy¶miewa³, nie zni¿ajmy siê do poziomu mot³ochu z Czerskiej. Jako i z Torunia.

Data: 2010-07-21 20:06:30
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 19:11, D.J.MC Donald Musk pisze:
a i jeszcze wytlumacz by pewnej pani z PiSu nie nazywano "klemp±"...

A co tobie tak ¿al klampy? Podziwiasz j± kiedy siê pieniaczy i pierdoli g³upoty? Takim jak ona zak³ada siê chom±to i orze siê pole, ¿eby wreszcie ryja zamknê³a. Pis ma ewidentnego pecha do kobiet co jedna to bardziej têpa za wyj±tkiem Kluzik Rostkowskiej u której jakie¶ procesy my¶lowe zachodz± i pasuje ona do pisd jak kwiatek do ko¿ucha.

Data: 2010-07-21 20:58:04
Autor: the_foe
[...]

ta kobieta to dyzma normalnie, wiecie jak sie dostala do Sejmu? Pzrez przypadek. Miala niskie miejsce na liscie ale w tym samym okregu zyje i dziala spolecznie inna Kempa o tym samym imieniu wszystkim znana, przez wszystkich ceniona. Tyle, ze ta znana Kempa w polityke niogdy sie nie bawila...

--
the_foe

Data: 2010-07-21 12:15:26
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 20:58, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

dziala spolecznie inna Kempa o tym samym imieniu wszystkim znana, przez
wszystkich ceniona. Tyle, ze ta znana Kempa w polityke niogdy sie nie

widocznie Bog tak chcial!

Data: 2010-07-21 21:21:49
Autor: Bogdan Idzikowski
A ja do wszystkich damskich bokserów

U¿ytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8ff43213-a531-4741-9620-8f710c0262f6d8g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

dziala spolecznie inna Kempa o tym samym imieniu wszystkim znana, przez
wszystkich ceniona. Tyle, ze ta znana Kempa w polityke niogdy sie nie

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I je¶li Bogu daje siê szansê!

Data: 2010-07-21 19:44:31
Autor: rAzor
A ja do wszystkich damskich bokserów
Użytkownik Jerzy Tabortowski napisał:
Komorowskiego nie trawiÄ™. Ale na Boga, fetniaki, odpierdzielicie siÄ™ od
[...]

Jak nie będzie wtrącać tłustego pyska do polityki (a już to czyniła) to będzie miała luz, jak Danka Walizowa. A jeśli jednak będzie się afiszować i popluwać to ją zjedziem w stylu chama Palikota. Proste?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-21 19:51:49
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Jednak nie mogłeś se odmówić fetniackiej złośliwości, ehhhh ...

Data: 2010-07-21 20:20:58
Autor: rAzor
[...]

Nigdy sobie niczego nie odmawiam - jak widać po pełoskim stylu uprawiania polityki - świętych krów nie ma. Nie istnieje dla tych chamów żadne tabu, wszystko można zgnoić i zszargać. PiSu też się tyczy, chociaż w ich stylu z chamstwem raczej nie mamy do czynienia a zajadłoscią i zacietrzewieniem.
Ta grupa przekroczyła granice dobrych zasad już dawno, paluchami tutejszych pełoskich i ezeldowskich szmaciarzy takze w stosunku do kobiet. Nie widze powodu, żeby nie stosować się do ich reguł. To raz, a dwa - reguły ustalam sobie sam.
Zresztą - kiedy wróciłem z urlopu i zajrzałem tutaj, omal nie puściłem pawia i nie mam w zasadzie zamiaru oglądać sracza obfajdanageo przez tłumoków pokroju Kaweckiego, heska czy tego nowego idioty Idzikowskiego. Czasem wpadnę i lutnę któremu w ryj, żeby wiedział, że jest ktoś kto nie ma nawet zamiaru z takim podejmować jałowej dyskusji, albowiem z debilami się nie dyskutuje - debili lutuje się w ryj w obronie rozumu. ;-)
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-21 20:32:22
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Więc nie naśladujmy gnoju.

[...]

Ja też se sam ustalam, przynajmniej staram się nie stosować do reguł motłochu, nie zawsze to wychodzi :) Jak poniesie ma się rozumieć :)
Ostatnio jestem spokojny i jakoś mi się z kreaturami bałakać w kółko o tym samym.

[...]
debilami siÄ™ nie dyskutuje - debili lutuje siÄ™ w ryj w obronie rozumu. ;-)

SÅ‚usznie :)

Data: 2010-07-21 20:35:03
Autor: rAzor
[...]

:-))))))))))))))))))))))))
Chcesz naprawiać psp? Powodzenia.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-21 20:47:22
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja do wszystkich damskich bokserów
:-))))))))))))))))))))))))
Chcesz naprawiać psp? Powodzenia.

Iiiiiiiiiiii, tak jebnięty nie jestem, poza tym się mię tu podobywuje :
Można pojeździć po lewactwie autoramentu wszelakiego ...
Mniut :)

Data: 2010-07-21 21:01:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <pi'sz.pan.na.ko'wno@na.kown'o!com> napisał w wiadomości news:i27dq9$e8d$1news.onet.pl...
[...]

Zmień buty, bo ci słoma wyłazi.

Data: 2010-07-21 21:15:12
Autor: rAzor
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Zmień buty, bo ci słoma wyłazi.

A ty żresz kupy. Paszoł won, idioto.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-21 21:20:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <pi'sz.pan.na.ko'wno@na.kown'o!com> napisał w wiadomości news:i27gvv$n45$2news.onet.pl...
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Zmień buty, bo ci słoma wyłazi.

A ty żresz kupy. Paszoł won, idioto.

Wiesz! Ja jestem z nizin społecznych i takie wyszukane epitety na mnie nie działają, pojebie!

Data: 2010-07-21 21:46:01
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja do wszystkich damskich bokserów
Wiesz! Ja jestem z nizin społecznych i takie wyszukane epitety na mnie
nie działają, pojebie!

Nie jesteś z nizin społecznych, jesteś z meliny, a to róznica amigo.
Znowu klniesz chamie :)

Data: 2010-07-21 21:51:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4c474e78$0$19180$65785112news.neostrada.pl...
Wiesz! Ja jestem z nizin społecznych i takie wyszukane epitety na mnie
nie działają, pojebie!

Nie jesteś z nizin społecznych, jesteś z meliny, a to róznica amigo.
Znowu klniesz chamie :)

Zaraziłem się od ciebie chamie :)

Data: 2010-07-22 17:50:04
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja do wszystkich damskich bokserów
Zaraziłem się od ciebie chamie :)

cieniutko pierdzisz prolu, cieniutko ...

Data: 2010-07-22 04:08:26
Autor: zbig
A ja do wszystkich damskich bokserów
On 21 Lip, 20:20, rAzor <pi'sz.pan.na.ko'...@na.kown'o!com> wrote:

Czasem wpadnê i lutnê któremu w ryj, ¿eby wiedzia³, ¿e jest kto¶ kto nie
ma nawet zamiaru z takim podejmowaæ ja³owej dyskusji, albowiem z
debilami siê nie dyskutuje - debili lutuje siê w ryj w obronie rozumu.. ;-)
A ju¿ przylutowa³e¶ sobie za kopmromitacjê z z twoim guru - Romanem de
Zoo?
To co tu o nim wypisywa³e¶ to  w³a¶ciwie natychmiastowy bilet do
Tworek.
Najbardzie j siê ubawi³em jak koniowaty obsobacza³ Kaczyñskiego lej±c
miód w serca zwolenników PO.

Data: 2010-07-21 19:55:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <pi'sz.pan.na.ko'wno@na.kown'o!com> napisał w wiadomości news:i27blt$7ej$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Psy będą szczekać, a karawana pójdzie dalej.

Data: 2010-07-21 20:00:15
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja do wszystkich damskich bokserów
Psy będą szczekać, a karawana pójdzie dalej.

Chamie, odejdź.

Data: 2010-07-21 20:02:36
Autor: Bogdan Idzikowski
A ja do wszystkich damskich bokserów
Nie rozpędzaj się chamie.

Data: 2010-07-21 20:10:45
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja do wszystkich damskich bokserów
Nie rozpędzaj się chamie.

Widzisz człecze, bluzgasz, miotasz się, ciskasz. Ja jak na razie nie bluzgam i nie za bardzo mi się chce. Więc prolku wyhamuj, ok ??

Data: 2010-07-21 20:22:05
Autor: rAzor
[...]

Nie produkuj siÄ™.
Powiem ci krótko, acz dosadnie lewacki matole: WYPIERDALAJ. he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-21 21:03:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <pi'sz.pan.na.ko'wno@na.kown'o!com> napisał w wiadomości news:i27dsb$e8d$2news.onet.pl...
Powiem ci krótko, acz dosadnie lewacki matole: WYPIERDALAJ. he he he

Powiem ci krótko, acz dosadnie pisdzielski matole: WYPIERDALAJ. he he he

Data: 2010-07-21 21:15:52
Autor: rAzor
[...]

Nigdy nie głosowałem na PiS, lewacki matole. Wypierdalaj. he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-21 21:22:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <pi'sz.pan.na.ko'wno@na.kown'o!com> napisał w wiadomości news:i27h16$n45$3news.onet.pl...
[...]

Ja też igdy nie głosowałem na PiS, lewacki matole. Wypierdalaj. he he he

Data: 2010-07-22 12:16:37
Autor: Tomy M.
  W dniu 2010-07-21 18:27, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

To PO z Palikotem wyznacza teraz standardy jako Partia Przewodnia.
My wyborcy tylko staramy się trzymać tych standardów.

Tomy M.

Data: 2010-07-22 17:49:06
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja do wszystkich damskich bokserów
To PO z Palikotem wyznacza teraz standardy jako Partia Przewodnia.
My wyborcy tylko staramy się trzymać tych standardów.

:)

A ja do wszystkich damskich bokserów