A ja do wszystkich damskich bokserów

Data: 2010-07-21 10:11:00
Autor: D.J.MC Donald Musk
A ja do wszystkich damskich bokserów
On 21 Lip, 18:27, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
Komorowskiego nie trawię. Ale na Boga, fetniaki, odpierdzielicie się od
Komorowskiej. Ta kobieta urodziła pięcioro dzieci, na zdjęciach z
młodości była ładna, a ślady tej urody pozostały do dziś. Dopóki nie
zacznie odwijać krzywych kluchów jak Dżolanda - proszę odczepcie się od
niej. Jak zacznie - litości nie ma.
Uwagi choćby taka, daleko nie szukając:
"...Najbardziej prawdopodobne, ze obżerała się salcesonem ..."
są najzwyczajniej obrzydliwe.
A męża - flekujmy do bólu :)

a i jeszcze wytlumacz by pewnej pani z PiSu nie nazywano "klempą"...

Data: 2010-07-21 19:56:34
Autor: Jerzy Tabortowski
A ja do wszystkich damskich bokserów
a i jeszcze wytlumacz by pewnej pani z PiSu nie nazywano "klempą"...

Ja mam to objawiać chamom ?? To syzyfowa praca.
Nie, nie, p. Kępa jest politykiem i jaaaaaaaaaaaaaaaaazda, Komorowska jak zacznie być - jaaaaaaaaaaaaaaazda, jak napisałem.

P.S. Z p. Marii motłoch się wyśmiewał, nie zniżajmy się do poziomu motłochu z Czerskiej. Jako i z Torunia.

Data: 2010-07-21 20:06:30
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 19:11, D.J.MC Donald Musk pisze:
a i jeszcze wytlumacz by pewnej pani z PiSu nie nazywano "klempą"...

A co tobie tak żal klampy? Podziwiasz ją kiedy się pieniaczy i pierdoli głupoty? Takim jak ona zakłada się chomąto i orze się pole, żeby wreszcie ryja zamknęła. Pis ma ewidentnego pecha do kobiet co jedna to bardziej tępa za wyjątkiem Kluzik Rostkowskiej u której jakieś procesy myślowe zachodzą i pasuje ona do pisd jak kwiatek do kożucha.

Data: 2010-07-21 20:58:04
Autor: the_foe
[...]

ta kobieta to dyzma normalnie, wiecie jak sie dostala do Sejmu? Pzrez przypadek. Miala niskie miejsce na liscie ale w tym samym okregu zyje i dziala spolecznie inna Kempa o tym samym imieniu wszystkim znana, przez wszystkich ceniona. Tyle, ze ta znana Kempa w polityke niogdy sie nie bawila...

--
the_foe

Data: 2010-07-21 12:15:26
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 20:58, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

dziala spolecznie inna Kempa o tym samym imieniu wszystkim znana, przez
wszystkich ceniona. Tyle, ze ta znana Kempa w polityke niogdy sie nie

widocznie Bog tak chcial!

Data: 2010-07-21 21:21:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:8ff43213-a531-4741-9620-8f710c0262f6d8g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

dziala spolecznie inna Kempa o tym samym imieniu wszystkim znana, przez
wszystkich ceniona. Tyle, ze ta znana Kempa w polityke niogdy sie nie

I jeśli Bogu daje się szansę!

A ja do wszystkich damskich bokserów