A ja jestem zaniepokojona mordowaniem czarnoskórych w USA

Data: 2016-07-08 18:14:46
Autor: u2
A ja jestem zaniepokojona mordowaniem czarnoskórych w USA
http://wprawejkieszeni.salon24.pl/719941,a-ja-jestem-zaniepokojona-mordowaniem-czarnoskorych-w-usa

Prezydent Stanów Zjednoczonych zaniepokoił się kofliktem w Polsce wokól TK. Mnie niepokoi bardziej to co się dzieje w USA , niż w Polsce. No, nie wiem, ale to naprawdę jest niepokojące. Co rusz, słyszy się w Stanach Zjednoczonych o morderstwach na tle rasowym. Biali policjanci zabijają czarnych mieszkańców, albo odwrotnie. Czarni i biali się nawzajem mordują ! Pojawiają się już filmy na FB, rejestrujące agonię postrzelonych. Widać głębokie podziały w społeczenstwie amerykańskim. Można się zastanowić, czy rzeczywiście chodzi o taki czysty rasizm i kolor skóry,jakoś nie słychać,aby biali mordowali żółtych lub odwrotnie. Nie słychać też o konflikcie między żółtymi i czarnymi. Tylko właśnie ciągle biali i czarni. Nie będę tego analizować, nie czuję się specjalistką, ale warto zauważyć fakt.

Dziwić może konflikt białych z czarnymi,biorąc pod uwagę, że prezydent Barack Obama jest czarnoskóry. Mało tego, łączy w sobie obie rasy, matka była biała, a ojciec czarny. Ma więc znakomitą wiedzę o obu społecznościach. Nie udało mu się jednak tej wiedzy wykorzystać i przez 2 kadencje nie poradził sobie z konfliktem rasowym. Wczorajsze przemówienie po przylocie do Polski skierowane do rodaków, dla mnie miało klimat porażki. Porażki odchodzącego Prezydenta Obamy, który nie dał rady jednemu z najważniejszych problemów Ameryki. Wczoraj przemawiał, a dzisiaj kolejne morderstwa. Tym razem zabito białych policjantów. Nie wystarczy pięknie mówić, trzeba być jeszcze skutecznym. Nie chciałabym mieszkać w USA, naprawdę 100 razy wolę "niedemokratyczną" Polskę od "demokratycznych" Stanów pełnych konfliktów rasowych.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-07-08 19:46:13
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 8 lipca 2016 18:14 :

http://wprawejkieszeni.salon24.pl/719941,a-ja-jestem-zaniepokojona-mordowaniem-czarnoskorych-w-usa

Płeć zmieniłeś?

Data: 2016-07-08 20:13:39
Autor: u2
A ja jestem zaniepokojona mordowaniem czarnoskórych w USA
W dniu 2016-07-08 o 19:46, Marek Czaplicki pisze:
Płeć zmieniłeś?

W dniu 2016-07-07 o 17:51, Marek Czaplicki pisze:
> Kurna, facet? Zakochałaś się?

czeplik, ty się fajnie pienisz:)

Data: 2016-07-08 20:16:48
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 8 lipca 2016 20:13 :

W dniu 2016-07-08 o 19:46, Marek Czaplicki pisze:
Płeć zmieniłeś?

W dniu 2016-07-07 o 17:51, Marek Czaplicki pisze:
 > Kurna, facet? Zakochałaś się?

czeplik, ty się fajnie pienisz:)

Spoko. Jak już dostaniesz w wieku 60 lat makulaturę, to nazad sobie przyszyjesz to i owo i nic Ci nie zrobią. Prawa nabyte. Masz łeb.

Data: 2016-07-08 21:16:21
Autor: u2
W dniu 2016-07-08 o 20:16, Marek Czaplicki pisze:
Spoko. Jak już dostaniesz w wieku 60 lat makulaturę, to nazad sobie
przyszyjesz to i owo i nic Ci nie zrobią. Prawa nabyte. Masz łeb.

to było twoje typowe freudowskie przejęzyczenie czeplik, czyli jest dla ciebie nadzieja czeplik, że jeszcze zmienisz płeć:)

Data: 2016-07-09 07:50:08
Autor: Pajdak
głąb "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:577fd175$0$12556$65785112news.neostrada.pl...
http://wprawejkieszeni.salon24.pl/719941,a-ja-jestem-zaniepokojona-mordowaniem-czarnoskorych-w-usa

To jedź io pomóż tym biedakom. Na co smieciu czekasz?

--
Lepudruk

A ja jestem zaniepokojona mordowaniem czarnoskórych w USA