A ja mam Persa

Data: 2011-11-17 11:28:39
Autor: wolim
A ja mam Persa
W dniu 2011-11-17 10:23, boukun pisze:
Jednemu kot zdechł, a ja sobie przwiozłem od mamy swojego Kubusia.
Kupiłem go przed ponad 16-tu laty

Uuuu... To też już długo nie pociągnie.

A swoją drogą, to ty naprawdę leser jesteś. Żona na Ciebie robi, zwierzęta za Ciebie chowają rodzice. Dzieci u kogo trzymasz?

Pozdry,
MW

Data: 2011-11-17 16:42:22
Autor: boukun
A ja mam Persa

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja2nkm$ogf$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Kubuś i Adrianna, ponad 16 lat temu, Adrianka ma dwa tygodnie, Kubuś ponad 3
miesiące
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/123/other/std/ea06582b9e.jpeg

A tu Kubuś ma dwa tygodnie
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/66/other/std/a6c83bc8cb.jpeg

Dzieci są pod wyłączną moją opieką. Ojciec daje najlepszą szkołę i wychowanie...

boukun

A ja mam Persa