A ja mam jutro URODZINY !!

Data: 2011-09-01 21:14:35
Autor: MH
A ja mam jutro URODZINY !!
... hmmm , i tak dalej jestem młody , chociaż stary..

.. Eeee tam , dopiero 52 mi stuknęło..  Zdrowie OK , "CHÓMOR" OK , itd.,itp.

Przynajmniej jutro nie bluzgajcie !!  Pojutrze , jak najbardziej , ze zdwojoną
energią !!!

MH

Data: 2011-09-01 14:36:24
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!
On 1 Wrz, 23:14, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

To masz tu prezent urodzinowy- zadanko niby z fizyki choć tak naprawdę
tylko i wyłącznie z logiki. Zadanko pochodzi z pewnego zagranicznego
konkursu matematycznego ale rozwiązania w sieci nie szukaj bo się
jeszcze (chyba?) nie pojawiło. Zadanko służyć może zarówno do
szybkiego zorientowania się hujz hu jak i do weryfikacji własnych
możliwości (czas: 15 minut). Na konkursie rozwiązało je zaledwie 30%
gimnazjalistów, a testy na nowoczesnych magistrach dają póki co wynik
żałosny:

Krowa znajduje sie wewnatrz dość wąskiego tunelu kolejowego
w odleglosci 5 metrow od jego srodka. Pociag ekspresowy
kieruje sie do wejscia do tunelu. Gdy znajduje sie on 3
kilometry od tego wejscia, krowa go slyszy. Niezaleznie od
tego, czy krowa pobiegnie w kierunku wejscia do tunelu czy
do jego wyjscia, zawsze potrafi opuscic tunel tuz przed
uderzeniem jej przez pociag.
Jaka jest, co najwyzej, dlugosc tunelu, w metrach?
Uwaga: pociag jedzie ze stala predkoscia; krowa
przemieszczać się może ze stala predkoscia, predkosc ta jest taka
sama w obydwu kierunkach.
Powodzenia.
J-23

Data: 2011-09-02 10:56:27
Autor: CeSaR
A ja mam jutro URODZINY !!
Krowa znajduje sie wewnatrz dość wąskiego tunelu kolejowego
w odleglosci 5 metrow od jego srodka.

Będą jakieś odpowiedzi bo chciałbym zweryfikować swój wynik?

Data: 2011-09-02 03:56:03
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!
On 2 Wrz, 10:56, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

Będą jakieś odpowiedzi bo chciałbym zweryfikować swój wynik?

Swojej odpowiedzi nie podam żeby nie spalić problemu  innych tez
proszę o nie podawanie. Wystarczającą weryfikacją będzie podanie
liczby, z której wyciągnąć trzeba pierwiastek kwadratowy po drodze do
wyniku liczonego w metrach.
J-23

Data: 2011-09-02 13:14:13
Autor: CeSaR
A ja mam jutro URODZINY !!
[...]

Przy tych dostępnych danych (zakładam, że nie ma _żadnego_ błędu w tresci zadania) nie potrzeba wyciągać pierwiastka z czegokolwiek.
A zadanie rozwiązuje się bardziej logicznie niż fizycznie.

Data: 2011-09-02 04:45:43
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!
On 2 Wrz, 13:14, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

Przy tych dostępnych danych (zakładam, że nie ma _żadnego_ błędu w tresci
zadania) nie potrzeba wyciągać pierwiastka z czegokolwiek.
OOO.. a to znaczy że znalazłeś jakiś inny sposób rozwiązania- oby
poprawny. Bo ja po prostu wziąłem i policzyłem. Prześlij wynik na priv
(mój adres e-mail jest prawdziwy) i jak będzie poprawny to ja ci
odeślę back swoje rozwiązanie.
A zadanie rozwiązuje się bardziej logicznie niż fizycznie.
Zgadza się, z fizyki to tam trzeba tylko znać definicje prędkości..
niemniej jakieś obliczenia wykonać trzeba a mi się nie udało przy tym
obejść bez  rozwiązywania równania kwadratowego.
J-23

Data: 2011-09-02 15:09:08
Autor: CeSaR
A ja mam jutro URODZINY !!
A zadanie rozwiązuje się bardziej logicznie niż fizycznie.
Zgadza się, z fizyki to tam trzeba tylko znać definicje prędkości..

Coś tam ci wysłałem, możesz spokojnie odesłać swoje bo ja i tak innej drogi nie widzę.
A masz treśc angielską tego zadania? Bo IMO w trści jednak jest błąd - albo ilościowy albo jakościowy...

Data: 2011-09-02 12:08:40
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!
On 2 Wrz, 15:09, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

A masz treśc angielską tego zadania? Bo IMO w trści jednak jest błąd - albo
ilościowy albo jakościowy...
 Zadanie nie było po angielsku. To co wkleiłem jest niemal wierną
kopią tłumaczenia jakie dostali polscy zawodnicy na konkursie. I nie
ma tam żadnego błędu.
J-23

Data: 2011-09-03 07:15:20
Autor: Leprechaun
A ja mam jutro URODZINY !!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e638e6f5-3c61-46d8-89c4-1f7e4a8a5eb0gz5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Geniusz z ciebie Hans. Po prostu gienjusz. Zobacz Hans, ty taki zdolniacha, a gnijesz w 4 kątach dworca PKP, a taki np. nieudacznik zyciowy jak Komorowski jest prezydentem i jeździ sobie na wrotkach po pałacu do którego prezes PiS nie ma wstepu. Coż za nieSprawiedliwość i niePrawość!!!

BomBel

Data: 2011-09-02 18:17:22
Autor: pluton
A ja mam jutro URODZINY !!
liczby, z której wyciągnąć trzeba pierwiastek kwadratowy po drodze do
wyniku liczonego w metrach.
J-23

Klopsio, na pewno rozumiesz wszystkie slowa, ktore tu wypisujesz ? :)

Nullification

Data: 2011-09-02 12:03:17
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!
On 2 Wrz, 18:17, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Klopsio, na pewno rozumiesz wszystkie slowa, ktore tu wypisujesz ? :)
Póki żaden testowany przeze mnie  tuskomatoł nie jest w stanie tego
prostego zadanka rozwiązać. I  to właśnie rozumiem, więc mnie to ani
trochę nie dziwi.
J-23

Data: 2011-09-02 21:45:44
Autor: pluton
A ja mam jutro URODZINY !!
[...]

ale wszystkie pisopojeby juz rozwiazaly ?

Nullification

Data: 2011-09-02 13:35:11
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!
On 2 Wrz, 21:45, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

ale wszystkie pisopojeby juz rozwiazaly ?
Każdy  dorosły człowiek nie obciążony notorycznym matołectwem powinni
umieć je rozwiązać skoro udało się to nawet gimnazjalistom. A że
tuskodońscy kibole to banda durniów i matołów  (najwyraźniej w
odróżnieniu od "pisopojebów")  więc efekt jest taki właśnie jaki
opisałem. Jeżeli uważasz inaczej to wyprowadź mnie pluto z błędu
rozwiązując je ;). Mi to zajęło minut 15, trochę dużo ale po drodze
zrobiłem spory błąd obliczeniowy bom w rachowaniu na piechotę
niewprawny.
J-23

Data: 2011-09-02 22:48:32
Autor: pluton
A ja mam jutro URODZINY !!

[...]

klopsio, zadalem proste pytanie. pisanie wypracowan zostaw sobie na lekcje
polskiego.

Nullification

Data: 2011-09-02 15:20:58
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!

klopsio, zadalem proste pytanie.
 Pytałes o jakichś "pisopojebów" będących jedynie wytworem twojego
pojebanego umysłu.
J-23

Data: 2011-09-03 07:19:58
Autor: Leprechaun
A ja mam jutro URODZINY !!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2ed00c6d-c87d-4581-8da1-7df81943cbb2t9g2000yqi.googlegroups.com...

klopsio, zadalem proste pytanie.
 Pytałes o jakichś "pisopojebów" będących jedynie wytworem twojego
pojebanego umysłu.
J-23

Hans, on miał na mysli ciebie, Za trudne Hans?

BomBel

Data: 2011-09-03 07:19:17
Autor: Leprechaun
A ja mam jutro URODZINY !!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:01138747-dc79-4ef6-b3fa-00fe4eb458c9g30g2000vbu.googlegroups.com...
[...]

Hans, pamietasz? Zrzuciliśmy się w 3 po 10 zł na wino "czar". Kupiłeś 2 butelki po 12,50. 2 zlocisze dałeś "biednemu", a nam zwróciłeś po 1 zł. Czyli każdy z nas wydał po 9 zł. 3x9=27, "biedny" - 2 zł. Razem 29 zł. Hans, gdzie jest złotówka!?! Zobaczymy ile dni zajmie ci rozwiązanie tego prostego zadania.

BomBel

Data: 2011-09-03 02:45:23
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!
On 3 Wrz, 07:19, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:

Hans, pamietasz? Zrzuciliśmy się
Ten "problem"" rozwiązywały moje dzieci ja były w pierwszej klasie
podstawówki MATOLE. Ono samo i  jego rozwiązanie poniewiera się
wszędzie po sieci od samych początków internetu budząc zachwyt u
obciążonych chronicznym matołectwem i wzruszenie ramion u
pozostałych.
Zatem nie dość ze jesteś trollem to jeszcze idiotą- inteligentne
trolle bywają niekiedy zabawne, ty jesteś jedynie żałosny. A teraz
wypierdalaj ;)
J-23

Data: 2011-09-03 07:12:45
Autor: Leprechaun
A ja mam jutro URODZINY !!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:42e45ed9-0a21-4356-8739-2695b6abaa52r21g2000yqr.googlegroups.com...
[...]

Hans, opanowałes juz pojęcia cache i proxy?  No to chłopie do roboty! Do roboty! Go! Go! Go!

BomBel

Data: 2011-09-03 12:33:25
Autor: CeSaR
A ja mam jutro URODZINY !!
Póki żaden testowany przeze mnie  tuskomatoł nie jest w stanie tego
prostego zadanka rozwiązać. I  to właśnie rozumiem, więc mnie to ani
trochę nie dziwi.

Ja mam zadanie, które też jest trochę niekompletne:
"Jest dom o trzech pietrach, kazde pietro ma osiem okien. Na
dachu sa dwa dymniki i dwa kominy. Na kazdym pietrze mieszkaja dwaj
lokatorzy. A teraz powiedzcie, panowie, którego roku umarła babka stroza?"

:-)

Kopirajty ma na to pan Hasek.

Data: 2011-09-03 12:37:23
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!
On 3 Wrz, 12:33, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> [...]
>trochę nie dziwi.

Ja mam zadanie, które też jest trochę niekompletne:
 Też?? To zdaje JEST KOMPLETNE, jeżeli potrafisz udowodnić że jest
inaczej to poinformuj o tym organizatorów konkursu, niech się też
pośmieją:
http://www.vinc17.org/cijml/index.fr.html#ch25
J-23

Data: 2011-09-04 11:50:53
Autor: CeSaR
A ja mam jutro URODZINY !!
Data: 2011-09-04 03:04:06
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!
On 4 Wrz, 11:50, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
http://www.vinc17.org/cijml/index.fr.html#ch25

gdzie jest to zadanie?
 Francuzi publikują zadania z kilkuletnim opóźnieniem. Tu masz polskie
tłumaczenie:
http://grymat.im.pwr.wroc.pl/
kliknij na zakładkę "finał paryski 210/2011" potem wybierz "zadania II
dzień", zadanie 14.
J-23

Data: 2011-09-04 12:42:20
Autor: CeSaR
A ja mam jutro URODZINY !!
Francuzi publikują zadania z kilkuletnim opóźnieniem. Tu masz polskie
tłumaczenie:
http://grymat.im.pwr.wroc.pl/

Dzięki.
Zdania nie zmieniam, zadanie wg mnie jest niekompletne.
Z treści nie wynika _żadna_ zależnośc pomiędzy Vp i Vk a tego potrzeba do prawidłowego rozwiązania.

Data: 2011-09-04 05:20:17
Autor: Hans Kloss
A ja mam jutro URODZINY !!
On 4 Wrz, 12:42, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

Z treści nie wynika _żadna_ zależnośc pomiędzy Vp i Vk
Ona wynika tylko i wyłącznie z logiki. Jak chcesz mieć zawsze wyłożoną
kawę na ławę to za problemy matematyczne się lepiej nie bierz. Ani za
analizę sytuacji politycznej, bo tam żeby dojść do prawidłowych
wniosków trzeba sobie  dopowiadać samodzielnie rzeczy znacznie bardzie
skomplikowane niż proste porównanie prędkości rozwijanych przez pociąg
ekspresowy i krowę.
J-23

Data: 2011-09-03 20:21:18
Autor: MH
A ja mam jutro URODZINY !!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 1 Wrz, 23:14, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> .. hmmm , i tak dalej jestem m=B3ody , chocia=BF stary..
>
> . Eeee tam , dopiero 52 mi stukn=EA=B3o.. =A0Zdrowie OK , "CH=D3MOR" OK ,=
 itd.,itp.

> Przynajmniej jutro nie bluzgajcie !! =A0Pojutrze , jak najbardziej , ze z=
dwojon=B1
> energi=B1 !!!

To masz tu prezent urodzinowy- zadanko niby z fizyki cho=E6 tak naprawd=EA
tylko i wy=B3=B1cznie z logiki. Zadanko pochodzi z pewnego zagranicznego
konkursu matematycznego ale rozwi=B1zania w sieci nie szukaj bo si=EA
jeszcze (chyba?) nie pojawi=B3o. Zadanko s=B3u=BFy=E6 mo=BFe zar=F3wno do
szybkiego zorientowania si=EA hujz hu jak i do weryfikacji w=B3asnych
mo=BFliwo=B6ci (czas: 15 minut). Na konkursie rozwi=B1za=B3o je zaledwie 30=
%
gimnazjalist=F3w, a testy na nowoczesnych magistrach daj=B1 p=F3ki co wynik
=BFa=B3osny:

Krowa znajduje sie wewnatrz do=B6=E6 w=B1skiego tunelu kolejowego
[...]
przemieszcza=E6 si=EA mo=BFe ze stala predkoscia, predkosc ta jest taka
sama w obydwu kierunkach.
Powodzenia.
J-23

=================

Dzięki Chams !!  Istotnie , zadanko niebanalne !!  Jutro kończę świętowanie ,
podam rozwiązanie (o ile takowe istnieje). Bo tak "we łbie" , bez kartki
papieru , w trakcie świętowania widzę układ 2-ch równań z 3-ma niewiadomymi..
A więc LIPA !!  OK, dobra ,dzisiaj mogę się mylić (bo świętuję) ....  jutro
odzyskam sprawność i odpiszę..

MH

Data: 2011-09-01 23:28:38
Autor: wekon
A ja mam jutro URODZINY !!
" MH"  wrote in message news:j3osjr$7h8$1inews.gazeta.pl...

... hmmm , i tak dalej jestem młody , chociaż stary..

.. Eeee tam , dopiero 52 mi stuknęło

MH

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

nie dość, że stary to i głupi

wekon

Data: 2011-09-02 00:31:54
Autor: boukun
A ja mam jutro URODZINY !!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3osjr$7h8$1inews.gazeta.pl...
[...]

23 lipca mi stuknęła 50-ka... Zdrowie... Życie się zaczyna po pierwszej pięćdziesiątce...

boukun

Data: 2011-09-02 01:29:12
Autor: stevep
A ja mam jutro URODZINY !!
Dnia 02-09-2011 o 00:31:54 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Gdy pięćdziesiąty roczek mija
dłuższa torba niż fuzyja
--
stevep

Data: 2011-09-02 11:54:07
Autor: jadrys
A ja mam jutro URODZINY !!
W dniu 2011-09-02 00:31, boukun pisze:

23 lipca mi stuknęła 50-ka... Zdrowie... Życie się zaczyna po pierwszej pięćdziesiątce...

boukun

Dla ciebie, - z konieczności - TAK. Nie masz wyjścia... ;-)

Data: 2011-09-02 01:41:57
Autor: Jaksa
A ja mam jutro URODZINY !!
On Thu, 01 Sep 2011 23:14:35 +0200,  MH <logiznam@gazeta.skasuj-to.pl>  wrote:

.. hmmm , i tak dalej jestem młody , chociaż stary..

. Eeee tam , dopiero 52 mi stuknęło..  Zdrowie OK , "CHÓMOR" OK ,  itd.,itp.

o kur...a

po tresci i formie twoich wypowiedzi dawalem ci gora 30-ke.

Jaksa

Data: 2011-09-02 04:16:07
Autor: Leszczur
A ja mam jutro URODZINY !!
[...]

A to przesyłamy serdeczne życzenia i różne wyrazy... ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-04 02:57:31
Autor: Antenka
A ja mam jutro URODZINY !!
[...]

Wszystkiego najlepszego dziadku.

Antenka

Data: 2011-09-04 12:54:41
Autor: u2
A ja mam jutro URODZINY !!
W dniu 2011-09-04 11:57, Antenka pisze:
Wszystkiego najlepszego dziadku.

Antenka

Najlepszego ze swoją oblubienicą kozą :)

A ja mam jutro URODZINY !!