A ja mam w dupie siwce nienawisci Kaczynskiego !!

Data: 2010-10-21 10:02:25
Autor: cyc
A ja mam w dupie siwce nienawisci Kaczynskiego !!

Straszna z was , pisowcow holota !. Prymitywy , ktorych istnienia dotad nie podejrzewalem .
Dopiero grupa z wami w tle uswiadomila mi , ze swiat w swojej roznorodnosci przewiduje  istnienie rowniez czegos takiego jak wy !. W czesniej z takimi sie nie stykalem , Moze srodowisko inne , nrmalne ?. Pewnie dlatego . No coz , trzeba sie z tym pogodzic , przyjac z pokora  ten fakt i nauczyc sie zyc w skalanej przez was rzeczywistosci  . Chcialoby sie powiedziec ale nie dlugo bo spoleczenstwo w kolejnych wyborach da wam wlasciwa odpowiedz ale wasza przegrana  niczego nie zmini bo odnajdziecie sie w innej pisopodobnej partii lub w spsob zakamuflowany wejdziecie w struktury kazdej , ktora da wam szanse .Trzeba wiec nauczyc sie z wami zyc , ale nie trzeba was dostrzegac , to na was najlepsza metoda !.

cyc

A ja mam w dupie siwce nienawisci Kaczynskiego !!